[LotR] Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Battlefleet Gothic, Blood Bowl, Lotr, Mordheim, Warmaster og annet.

Moderator: Deng_Ham

Son of Haldir
Trencher

[LotR] Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Post by Son of Haldir » Sun Jan 06, 2008 9:31 pm

Hei! :D
Jeg spilte nylig med mine wood elves, men vanligvis pleier jeg å spille med galadhrim warriors, og det er jeg jo da blitt mer vannt til, men vanlige wood elves har svært dårlid defense, så jeg lurte.....noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre, eller har forslag til taktikk/taktikker eller noe lignende.
:D
The Last Alliance once again stand together.

Gil-Galad
Electromancer

Post by Gil-Galad » Sun Jan 06, 2008 9:41 pm

Son of Haldir wrote:Hei! :D
Jeg spilte nylig med mine wood elves, men vanligvis pleier jeg å spille med galadhrim warriors, og det er jeg jo da blitt mer vannt til, men vanlige wood elves har svært dårlid defense, så jeg lurte.....noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre, eller har forslag til taktikk/taktikker eller noe lignende.
Jeg har ett forslag! Skyt alle du klarer ned før di kommer ned. Bruk 100% avstand ved hjelp av 50% bows Og 50% daggers. Ha nok bannere til alle. Dårlig? Finn noen allierte til alvene dine da. F. eks Minas tirith(god defense) eller Theodens Host(godt kavaleri)
"The elves are the deadliest warriors in all of middle-earth, combining skill-at-arms with expertly fashioned wargear. They are proficient with swords, spears and bows, and they are the bravest of all fighting troops."

Son of Haldir
Trencher

Post by Son of Haldir » Sun Jan 06, 2008 9:51 pm

Gil-Galad wrote:
Jeg har ett forslag! Skyt alle du klarer ned før di kommer ned. Bruk 100% avstand ved hjelp av 50% bows Og 50% daggers. Ha nok bannere til alle. Dårlig? Finn noen allierte til alvene dine da. F. eks Minas tirith(god defense) eller Theodens Host(godt kavaleri)
Ja jeg vett at jeg bør gjøre dette her, men jeg tenkter på noe annet, vet ikke hva, men noen gode taktikker, eller noe annet jeg kan gjøre, jeg brukte jo denne taktikken tidligere, når de kom bort, mistet jeg altfor mange

Son of Haldir
Trencher

Post by Son of Haldir » Sun Jan 06, 2008 9:53 pm

Son of Haldir wrote:
Gil-Galad wrote:
Ja jeg vett at jeg bør gjøre dette her, men jeg tenkter på noe annet, vet ikke hva, men noen gode taktikker, eller noe annet jeg kan gjøre, jeg brukte jo denne taktikken tidligere, når de kom bort, mistet jeg altfor mange
Men det er jo en god taktikk, jeg tror nokk det er den jeg kommer til å burke mest, når jeg blir mer vant til å spille me de vanlige wood elves. :D

Gil-Galad
Electromancer

Post by Gil-Galad » Mon Jan 07, 2008 2:06 pm

Son of Haldir wrote:
Son of Haldir wrote:
Gil-Galad wrote: Jeg har ett forslag! Skyt alle du klarer ned før di kommer ned. Bruk 100% avstand ved hjelp av 50% bows Og 50% daggers. Ha nok bannere til alle. Dårlig? Finn noen allierte til alvene dine da. F. eks Minas tirith(god defense) eller Theodens Host(godt kavaleri)
Men det er jo en god taktikk, jeg tror nokk det er den jeg kommer til å burke mest, når jeg blir mer vant til å spille me de vanlige wood elves. :D
Dessverre, men det er slik dine alver fungerer. Defensen suger- Alt annet er dritbra. Det må du bare innse :D
"The elves are the deadliest warriors in all of middle-earth, combining skill-at-arms with expertly fashioned wargear. They are proficient with swords, spears and bows, and they are the bravest of all fighting troops."

arniehollow
Holy Zealot

Post by arniehollow » Mon Jan 07, 2008 7:41 pm

Kan du bruke ents i wood-elf hæren? I såfall har du en harding i Treskjegg (eller andre ents,har ikke prøvd noen).

Hvis du skyter ned kapteinene/sjamanene hos motstanderen, for så å bruke Galadriel (og andre alvekapteiner) som har Terror.

Har du de to tvillingene? De er vel råe i kamp vel?

Lykke til :)

Gil-Galad
Electromancer

Post by Gil-Galad » Mon Jan 07, 2008 9:10 pm

arniehollow wrote:Kan du bruke ents i wood-elf hæren? I såfall har du en harding i Treskjegg (eller andre ents,har ikke prøvd noen).

Hvis du skyter ned kapteinene/sjamanene hos motstanderen, for så å bruke Galadriel (og andre alvekapteiner) som har Terror.

Har du de to tvillingene? De er vel råe i kamp vel?

Lykke til :)
Jeg er en svært god venn av Haldir. Han har ikke ents i armyen. Men han kan alliere seg med dem :) . Han har ikke elledan og elrohir, di hører til min army :wink: Rivendell og Eriegon(high elf). Men han har celeborn som er svært god, og haldir som også er god. Terror hjelper ikke så veldi mye, bare holder noen motstandere vekke fra å charge deg(hjelper jo en del da).

Son of Haldir
Trencher

Post by Son of Haldir » Mon Jan 07, 2008 10:13 pm

Enter ja, det var en skambra ide, det har jeg ikke tenkt på, det må jeg få meg :P hehe, men så får jeg jo snart tak i Celeborn og Thranduil, og da blir det saker kan dere tro, i vertfall me Thranduil! Men uansett tusen takk for hjelpen folkens, god ide det der med entene :D

Post Reply

Return to “Andre spill”