[WQuest] Miniatyrer ønskes!

Battlefleet Gothic, Blood Bowl, Lotr, Mordheim, Warmaster og annet.

Moderator: Deng_Ham

verzutiko
Fennblade

[WQuest] Miniatyrer ønskes!

Post by verzutiko » Thu Aug 26, 2010 9:29 am

Jeg har etter mye om og men endelig fått tak i Warhammer Quest!

Image

Dette spillet har blitt kjøpt inn under påskudd til min samboer at det skal være ett bra kvalitetsbrettspill når min nå 8 måneder gamle guttunge blir litt eldre. I mellomtiden kunne jeg tenke meg å spille det litt selv, hehe. :)

Eksemplaret jeg fikk tak i var helt nydelig, men jeg mangler regelbøkene og alle miniatyrene. Regelbøkene prøver jeg å få kjøpt fra eBay, og har fått tak i 1 av 3 uten å ruinere meg.

Miniatyrene derimot håper jeg at medlemmer på dette forumet kan være behjelpelig med. Hvis du har noen gamle modeller som du har tenkt å kaste, ta heller kontakt med meg så går det til en god sak. Jeg lover ikke gull og grønne skoger, men tenk heller på å få restaurert en gammel klassiker til glede for unge og gamle spillere! :mrgreen:

Dette er modellene. De jeg har fått tak i har jeg satt i kursiv:
Warriors (Characters)
-Barbarian
Dwarf
Elf
Wizard

Monster minis
3 Minotaurs
6 Orc Warriors
6 Orc Archers
6 Goblin Spearmen
6 Night Goblin Archers
12 Snotlings
12 Skaven
12 Giant Spiders
12 Giant Bats
12 Giant Rats
Last edited by verzutiko on Mon Jul 25, 2011 12:07 pm, edited 3 times in total.
Spiller mest Magic the Gathering.

Deng_Ham
Juggernaut

Post by Deng_Ham » Sun Aug 29, 2010 12:43 am

Om du ikke får napp, er det mulig å bruke vanlig warhammer figurer og skulle jeg tro
Remember your weakness,
_________your enemy will. . . . . . . . .
Bli med i Norsk Blodball Mesterskap på FUMBBL.com

verzutiko
Fennblade

Post by verzutiko » Tue Apr 26, 2011 11:39 am

Oppdatert.

NB! I min opprinnelige e-post mente jeg vanlige Warhammer figurer. Hvis du har noen som ligner på beskrivelsen av monsteret, nøl da ikke med å ta kontakt!

denonde
Trencher

Post by denonde » Tue May 10, 2011 11:09 pm

Har alt jeg. Spørs bare hvor streng du er på krav til modeller.

verzutiko
Fennblade

Post by verzutiko » Mon Jul 25, 2011 12:12 pm

Innlegget til Denonde har gått meg hus forbi, og jeg har sendt deg en PM. Ellers er det bare å skrive til meg hvis du har noen modeller du ikke bruker som jeg har bruk for.

verzutiko
Fennblade

Post by verzutiko » Wed Aug 07, 2013 9:47 am

Etter 3 år med søking etter disse modellene kom det opp en salgspost med alle modellene jeg trengte her på Kjøp/Salg forumet. Jeg slenger med rundt og sender en e-post og ønsker å kjøpe, men fikk tilbakemelding om at det var en annen som kom meg noen minutter i forkjøpet.

Sykt frustrende! :cry: :cry: :cry:

Hawkoon
Electromancer

Post by Hawkoon » Thu Aug 08, 2013 10:36 am

verzutiko wrote:Etter 3 år med søking etter disse modellene kom det opp en salgspost med alle modellene jeg trengte her på Kjøp/Salg forumet. Jeg slenger med rundt og sender en e-post og ønsker å kjøpe, men fikk tilbakemelding om at det var en annen som kom meg noen minutter i forkjøpet.

Sykt frustrende! :cry: :cry: :cry:
Hadde jeg sett denne posten før jeg la det ut til salg hadde jeg tatt kontakt med en gang... :cry:
Det er jo da synd at det gikk til en annen kjøper. Jeg har uansett gitt beskjed til den som kjøpte dem om at du er på utkikk etter det, så får det være opp til ham hva han vil gjøre.

Lykke til videre i jakten!

verzutiko
Fennblade

Post by verzutiko » Thu Aug 08, 2013 11:09 am

Hawkoon wrote:Hadde jeg sett denne posten før jeg la det ut til salg hadde jeg tatt kontakt med en gang... :cry:
Det er jo da synd at det gikk til en annen kjøper. Jeg har uansett gitt beskjed til den som kjøpte dem om at du er på utkikk etter det, så får det være opp til ham hva han vil gjøre.

Lykke til videre i jakten!
Takk for det! Nå har kjøperen kontaktet meg og han var egentlig bare interessert i Wizard-figuren uten at det var et must, så jeg krysser fingrene for at det ordner seg for meg nå. :D

Post Reply

Return to “Andre spill”