Feedback på Crusade 2013

Warmachine and Hordes og Kings of War Turnering, Oslo

Moderators: JackInTheGreen, Asbjørn, Frederique, stigandr, aleksander

Omnichron
Thorn

Feedback på Crusade 2013

Post by Omnichron » Sun Apr 21, 2013 9:28 pm

I forbindelse med arrangementet av crusade 2013 ønsker vi feedback på hvordan turneringen var for dere, og hva som kan forbedres (eller forverres?) for å gjøre turneringene enda mer komplett.

Konstuktiv kritikk vil hjelpe oss til å levere enda bedre turneringer fremover, så kjøre på! :D
Last edited by Omnichron on Sun Apr 21, 2013 9:47 pm, edited 2 times in total.
"Rock is fine, Scissors are overpowered" - Paper

Geir V
Juggernaut

Post by Geir V » Sun Apr 21, 2013 9:38 pm

Synes det er vanskelig å sette fingeren på noe veldig konstruktivt (galt...). Dere begynner å få god trening i å gjennomføre disse turneringene!

Egentlig unner jeg dere i større grad å spille selv på turneringene, og at vi som spiller tåler at det er litt mindre strømlinjeforma. Kanskje dere neste gang kan sette opp en liste dere bytter på å spille som deltagende i selve turneringen? Da er det færre som må se på :-)

Takk for 2 flotte dager og 20 liter kaffe!

Hilsen Geir

Thomarsar
Thorn

Post by Thomarsar » Mon Apr 22, 2013 7:00 am

Turneringen gikk veldig bra fra arrangørsiden, er mest skuffet over hva dvergene mine fikk til ;)

Eneste jeg kan peke på er at påmeldingstråden kunne vært oppdatert oftere, tror det var flere som meldte seg på den siste uka som aldri ble påført som påmeldt.

-T
KoWboy og Cog of Cyriss

rusty
Thorn

Post by rusty » Mon Apr 22, 2013 7:04 am

Positivt
-Alt fungerte. Godt organisert.
-Nok tid til slag.
-Bare flinke og hyggelige motspillere (Skal strengt tatt ikke komiteen ha æren for)

For bedringspotensiale
- Mer pålegg til lunsj
Tor Erling

soulassassin
Battle Boar

Post by soulassassin » Mon Apr 22, 2013 9:47 am

Først vil jeg si takk for en finfin turnering!

+ Organisering, tidskjema, lunsj og kaffeservering (se under) Selv om ETC-comp har sine sider, gir det jevnere kamper og alt i alt en mer balansert spillopplevelse.

- Med ETC-komp i støpeskjeen underveis i påmeldingen, kunne det med fordel vært satt en form for deadline på hvilken draft som skulle brukes. Gikk ikke ut over WOC, men tror noen måtte gjøre endringer på hæren i siste liten.
Kaffen var til tider så sterk, at jeg mistenkte den var ment for å halvblande med noe :wink:

Også takk til stormtrivelige motstandere for en bra spillehelg på Bøler :D
Arcon 2014 - Ikke flykt inn i grillen

Brunborg
Electromancer

Post by Brunborg » Mon Apr 22, 2013 5:39 pm

Takk for en fortreffelig helg, spesielt hyggelig va det å få med noe peis pynt hjem:P Men veldig bra arrangement, har egentlig ingenting å klage på. Alle slagene eg hadde var mot hyggelige og motiverte motstandere. Gleder meg allerede til neste år:P

Imhotep
Electromancer

Post by Imhotep » Mon Apr 22, 2013 8:44 pm

Jeg hadde 5 fine kamper mot hyggelige motstanderer. Hadde en fin 4. kamp og selv om det var mot en grusom stand in hær.

Eneste som kan forbedres er at arrangørene hadde en liste over deltakerne med mobilnr slik at de kunne sende en sms til de som måtte mangle andre dagen og ikke sier ifra at de ikke kommer.

Ellers så var det en fin turnering.
40K:
Necrons ca 3000 poeng malt, Orks 1000 poeng malt
Fantasy:
Empire 3000 poeng malt, Tomb Kings 3000 poeng malt, Warriors of Chaos ca 1000 poeng malt
Warmachine:
Khador ca 15 poeng malt

Unicorn
Wraith Engine

Post by Unicorn » Wed Apr 24, 2013 7:31 am

Etter å ha vært ute av gamet i 3 år er det vell var det fantastisk morro å komme tilbake igjen på en fantasyturnering. Jeg hadde 5 hyggelige kamper og det var veldig morro å treffe på nye folk og gamle kjente.

En ekstra takk til stian (slayer) for at jeg fikk sitte på til turneringen og for at han kjørte meg til bussen, det var veldig snilt gjort.

Jeg har som sagt vært ute av fantasyverden en god stund, men det var jo som å hoppe på en sykkel. Jeg likte veldig godt det med lunsj, terrengoppsettet, pairing på storskjerm (alt dette er helt sikkert vanlig men likevell, jeg har ikke opplevd det på en fantasyturnering før)

Jeg hadde det kjempehyggelig og gleder meg til nestegang. Håper å se mange av de jeg traff på Invasion i september :)
Okidoki, skal ikke legge meg opp i interne ting mellom en engel og en enhjørning, det kan fort bli nasty

Join the Invasion
www.Invasion.no

Post Reply

Return to “2d6 Crusade”