Arkiv 2013

WMH/MtG turnering, Gjøvik

Moderators:Asbjørn, The Avenger, Nurion, Vradchuck

vizier87
Site Admin
Re: Tilbakemeldingstråden

Post by vizier87 » Sun Aug 04, 2013 9:55 pm

Hvis noen kan få opp resultatene, så hadde det vært flott :D ...for oss som ikke hadde muligheten til å være med :(
Trond - 2d6 Administrator

The Avenger
Ghetorix

Post by The Avenger » Sun Aug 04, 2013 9:57 pm

Totalt, inkl malescore:
Image

Vi gratulerer Asbjørn, Øystein og Erik med plasseringene, og en dobbel gratulasjon til Erik som vinner av Best Painted 8)

Kun battlepoints:
Image
Slep deg til Indian Summer 17-18. juni 2017!!

aleksander
Archangel

Post by aleksander » Mon Aug 05, 2013 6:21 am

Hei!
Takk for en super helg! Det har vært veldig gøy, og var ekstremt spennende før siste runde, da 3 poeng skilte mellom de 4 første plasseringene :)
Arrangementet var meget bra, og opplegget på kvelden på lørdag med gratis grillmat var helt sjef! Det gav andre turneringer noe å strekke seg etter.

Småtteri som kan forbedres:
- Det er fint om dere ordnet noen brett som folk kan frakte hæren sin på fra kamp til kamp, eller informerer om at man må ta med dette.
- Tidsskjemaet var det litt krøll med? Fikk også litt kontrabeskjeder som gjenværende tid som kunne avgjøre utfall i slagene.

Jeg satser på å komme tilbake neste år.
Nazreg Moonsinger wrote:
Oh Finland, Finland, Finland... ...the land of 15 power dices, roaming Dragons and never-ending gunlines. There shall armies of 13 models fight for glory, there shall the five armies of doom point their guns at enemies.

LeadBelcher
Battle Boar

Post by LeadBelcher » Mon Aug 05, 2013 7:07 am

Tackar för en bra genomförd turnering. Jag fick fem fina kamper. Jag mötte för mig tre nya motståndare. Det är alltid kul och spännande.

Grilling på kvällen helt supert :D All heder till Marius föräldrar.
Ses igen 2014.

/Håkan
Håkan.

HerrBlomquist
Greylord Outrider

Post by HerrBlomquist » Mon Aug 05, 2013 10:47 am

Fra ståsted som førstereisgutt opplevde jeg min første turnering som veldig bra. Synes ting gikk veldig smooth og supert arrangement på kvelden - dette ga mersmak.

PS! Oppførte meg veldig pent i bilen hele veien hjem - jeg nevnte ikke en eneste gang for Vidar det knusende tapet han hadde mot meg i runde 3.

Alexander

severus
Ghetorix

Post by severus » Mon Aug 05, 2013 10:58 am

Takk for en super turnering.

Dere er konger på service og stemning!

Grillingen var super, og det ble enda bedre når det var left-overs til frokost :)

Terrenget var som vanlig tipp-topp, og akkurat stort nok til at man angrer på at man tar med stasjonære warmachiner. Flott!

Jeg møtte på 3 problemer:
1. Ingen plater å sette hæren på (noe jeg vet dere fikser til neste år, men likevel).
2. Det ble litt rot i tidskjemaet i forhold til avstemning av best malte
3. Det var varierende tilbakemelding på tid til rådighet i løpet av kampene. Det at tiden man hadde igjen å spille forandret seg ga seg særlig utslag i min siste kamp hvor vi avsluttet 7 minutter før full tid (runde 4), før vi senere fikk beskjed om at man kunne spille enda et kvarter ekstra. Jeg overdriver neppe når jeg sier at denne ekstra tiden hadde hatt mye å si for det endelig utfallet. Jeg snakket med andre som også hadde blitt rammet av dette på en lignende måte.

Edit:
@HerrBlomquist - Ja, jeg synes du var uvanlig stille... :p
KoW-boy

Facebook:Kings of War Norway

Tunfisk
Ghetorix

Post by Tunfisk » Mon Aug 05, 2013 5:01 pm

Takk for laget folkens :D
Som alltid disker Gjøviksgjengen opp med god stemning, og godt vertskap.

Helgas høydepunkt må ha vært foreldra til Marius. Makan til gjestfrihet skal du lete lenge etter, og det er den typen vertskap som gjør at indian summer er et must have i min kalender.

Takk til mine motstandere Einar (håper du ikke ble skremt vekk fra turneringer i framtiden), Kim, Torger (about fakkin time), Tom, og Øystein. Takk til alle som stemte på hæren min som best painted også :)
Erik Svendsen

Cloonex
Holy Zealot

Post by Cloonex » Mon Aug 05, 2013 10:08 pm

Takk for en fin helg med godt folk. Det manglet absolutt ikke på stemningen og det var en stor lære kurve for meg som var ny. Det blir nok flere turneringer Erik så ikke ha noen bekymringer om det.

Hadde vert morsomt med en tre sleiv til sisteplass? Ellers så føler jeg at det meste har blitt sagt allerede.

Takk til Marius som fantastisk vert, og takk til alle dere andre med gode råd og tips til fremtidige slag.

Toms
Electromancer

Post by Toms » Tue Aug 06, 2013 7:57 am

hehe ja Einar lærte både litt om warhammer og banan likør så det var bra jeg fikk med han :twisted:
Skal prøve å få med flere kongsberg folk neste gang. Tror ikke det skal bli alt for vanskelig etter at de får høre hvordan service alle sammen fikk.

Vil bare nevne at vi ble tatt utrolig godt imot fra vi åpna bildøra da vi kom fram.
Så en stor takk til Hele gjøvik gjengen og foreldra til Marius for en fantastisk helg

Hadde kanskje vært fint med en timer på storskjermen mens vi spilte.

stigandr
Battle Boar

Post by stigandr » Tue Aug 06, 2013 11:37 am

Hyggeligste turneringen i Norge :D

Takk for at dere tar dere tid til å arrangere, og en ekstra stor takk til mamma og pappa Marius for bevertning.

Stian
Stian

KristofferD
Stannis Brocker

Post by KristofferD » Wed Aug 07, 2013 8:44 am

Gratulerer med seier Asbjørn.

Er veldig nysgjerrig på hvilken lister som ble spilt i top 5... :) Noen som kan meddele?

Vradchuck
Wraith Engine

Post by Vradchuck » Wed Aug 07, 2013 9:23 am

Asbjørn - HE
Øystein - CD
Erik - DoC
Aleksander AA - DoC
Stian E - WoC
Torger - DE
Marius - DoC
Stian C - Empire
Kim - O&G
Vidar - Empire
Tom - WoC
Håkan - Beastmen
Joakim - O&G
Lars Erik - Lizardmen
Johan - Empire
Patrick - HE
Frederick - Bretonnia
Jan - DE
Alexander B - Skaven
Einar - DE
Marius

Green is the new everything

KristofferD
Stannis Brocker

Post by KristofferD » Wed Aug 07, 2013 11:23 am

Tenkte innholdet i listene, spilte Asbjørn ETC listen?

Vradchuck
Wraith Engine

Post by Vradchuck » Wed Aug 07, 2013 11:56 am

Asbjørn og Øystein spilte ETC lister.
Erik hadde Lord of Change liste
Aleks GUO med Death
Marius

Green is the new everything

Frederique
Archangel

Post by Frederique » Wed Aug 14, 2013 4:08 pm

Mine bilder finnes her, får noen limt inn linken i førsteposten f.eks så folk finner de lettere? :D

https://www.dropbox.com/sh/qkgwtiksaq7tcnq/ClDQuS6WUt
Frederick B

join Kings of War Norway (facebook)

Locked

Return to “Indian Summer”