Arkiv 2012

WMH/MtG turnering, Gjøvik

Moderators:Asbjørn, The Avenger, Nurion, Vradchuck

The Avenger
Ghetorix
Resultater IS 2012

Post by The Avenger » Sun Aug 05, 2012 9:08 pm

Total
Image

Sortert etter total score:
1. Chaos Dwarf
2. Daemons
3. High Elf
4. Vampire Counts
5. Skaven
6. Vampire Counts
7. Empire
8. Warriors of Chaos
9. Chaos Dwarf
10. Lizardmen
11. Dark Elf
12. Empire
13. Empire
14. Empire
15. Empire
16. Warriors of Chaos
17. High Elf
18. High Elf
19. Warriors of Chaos
20. Beastmen
21. Orcs & Goblins
22. Dark Elf
23. Warriors of Chaos
24. Empire

Kun BPs
Image
Slep deg til Indian Summer 17-18. juni 2017!!

chranos
Warlock

Post by chranos » Sun Aug 05, 2012 9:29 pm

Leit jeg ikke kunne dra, får prøve å komme til bondelandet for å leke med dere neste år.
Uansett hvordan man ser det er det bare et spill.

[url=http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=14&t=3547]My painting Blog[/url]

The Avenger
Ghetorix

Post by The Avenger » Sun Aug 05, 2012 10:13 pm

chranos wrote:Leit jeg ikke kunne dra, får prøve å komme til bondelandet for å leke med dere neste år.
Og velkommen skal du være :)
Slep deg til Indian Summer 17-18. juni 2017!!

Spiff
Archangel

Post by Spiff » Mon Aug 06, 2012 12:19 am

Takker for en strålende helg :-)

Spiff
Archangel

Post by Spiff » Mon Aug 06, 2012 12:30 am

Syntes det var en fin turnering (Slik deres turneringenr alltid har vært). Likte at turneringen sluttet tidlig, slik at man kom tidlig hjem, samt at dere var strenge ang. å levere inn resultatene i tide (Dette burde bli en vane på alle våre turneringer her i landet).

Har et par småplukk som kunne vært bedre:

-15min mellom slag 4 og 5 burde kanskje vært på 20 min.
-Info ang. beste malte hær burde vært gitt ut på lørdagen slik at de som er nominert kan sette opp hæren sin i tide når de kommer på søndagen eller etter siste slag på lørdagen.
-Være strenge (samt gi noen konsekvenser av et eller annet slag) for å ikke møte opp i tide på søndagen. (Dette burde være bli en vane på alle våre turneringer her i landet).

Så litt minde småplukk:

-Toastgjern til maten er fint å ha.
-Maten i fjor var bedre. :P
-Dere burde ha bestilt bedre vær.

Nubee
Ghetorix

Post by Nubee » Mon Aug 06, 2012 6:50 am

Takk for en regntung, men flott nerdehelg!

-Stian-

Nubee
Ghetorix

Post by Nubee » Mon Aug 06, 2012 7:15 am

La meg starte med takk til Torger og Halvor, som har brukt titalls timer på å ferdigstille terreng. Etter 5 års langsomt arbeid så har Ghal Maraz komplett tilbehør til å arrangere turneringer for 30 spillere.

I år var Indian Summer en veldig usikker afere. Grunnet stor aktivitet på hjemmefronten hos enkelte gamle ringræver så var det helt i det blå om vi skulle holde turneringen eller ikke.

Da det så ut som om vi kunne dra igang, grunnet gratis lokale på Ottestad, bestemte vi oss for å kjøre på, dog med litt lavere skuldre enn før.

Etter å ha blitt hold for narr (ting som er for godt til å være sant osv.) ble det gjort en kjempe innsats i fra Marius og Torger for å dra dette i land på Redalen.

Grunnet all hoi og hast, ble det ikke i år ikke satt noe bestemte roller for hvem som hadde ansvar for hva osv. Dette er noe vi garantert kommer til å ha på plass igjen neste år. Dette førte til at ting som malebedømming, utsetting av lunch, div. sekreteriat oppgaver gikk litt på en snei.

Tidskjema var bare råkopiert ut i fra et skjema som var satt i all hast av undertegnede, dette var ment som et utkast, som skulle justeres.

Jeg tror det fleste storkoste seg, men neste år kommer vi til å gå på skinner igjen. (da kommer vi sikkert til å havne under 20 deltagere igjen også)

-Stian-
Ta turen til Indian Summer.
WFB turnering Redalen august 2013

Nubee
Ghetorix

Post by Nubee » Mon Aug 06, 2012 7:18 am

Arkiv

greenskin
Juggernaut

Post by greenskin » Mon Aug 06, 2012 7:39 am

takk for en flott helg! 5 gode slag med hyggelige motstandere var nok akkurat det jeg trengte for og få et lite spark bak igjen :)
- Sindre -

matsemann
Archangel

Post by matsemann » Mon Aug 06, 2012 8:36 am

God stemning. Knall turnering. Bra organisering. Lekkert nytt terring.

Kommer tilbake neste år :D
Gult er kult

15 min of shame - https://www.youtube.com/watch?v=SkzDfGMDhiA

hans caboose
Ghetorix

Post by hans caboose » Mon Aug 06, 2012 8:40 am

Takk for en herlig turnering alle samen! Hadde 5 Hyggelige kamper, selv med endel tap. Håper det blir arrangerti gjen neste år så jeg får kommet meg litt ut av byen! :)
Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.

Nurion
Thorn

Post by Nurion » Mon Aug 06, 2012 8:57 am

Takk for en kjempe flott helg! Spilte 5 morsomme og spennende slag! Det var deilig å føle at hjertet hoppet over et slag pga ett par terninger igjen, etter 7 år siden sist turnering jeg deltok i. Dette ga mersmak og det er nok ikke umulig at jeg drar på flere turneringer fremover! =D

Tunfisk
Ghetorix

Post by Tunfisk » Mon Aug 06, 2012 10:14 am

Takk for laget folkens. Kjenner på kroppen nå at helga var storartet. Retter en ekstra takk til Lars Erik, Vidar, Stian 2, Øystein, og Sindre for 5 flotte slag. Og en til Frederick, Martin Andre, og Vidar (igjen) som holdt ut med snorkinga mi og gjorde roadtripen flott. Og selvfølgelig arrangørene :)
gleder meg til neste år allerede :D
Erik Svendsen

severus
Ghetorix

Post by severus » Mon Aug 06, 2012 11:30 am

Takk til de som gjorde dette til en fantastisk turnering:

Gode og gjestfrie arrangører som både kjørte taxi, hentet varer og stilte med det som kanskje er det beste terrenget Norge har å by på.
Blide og gode motstandere som holdt ut alle mine flee-reactions og generelt manglende vilje til å slåss om en mann (of the empire)
Flotte turkamerater og samboere som fikk meg opp når jeg var nede, og omvent (Tunfisk).

Vidar
KoW-boy

Facebook:Kings of War Norway

severus
Ghetorix

Post by severus » Mon Aug 06, 2012 11:40 am

Når jeg ser over det som ble skrevet over her så var det kanskje noe småplukk, men alt i alt var dette arrangørmessig den beste turneringen jeg har vært på i år.

- Flott og oversiktlig med framviser og klokke (fikk ikke med meg klokka før i siste slag søndag)
- Perfekt terreng!
- Mikrofon er SÅÅÅ mye bedre en skriking eller plystring
- kjøring til og fra Peppes - AWSOME

Tusen takk!

PS: Jeg er villig til å betale ekstra for god sterk kaffe som traktes og er tilgjengelig hele tiden.
KoW-boy

Facebook:Kings of War Norway

Locked

Return to “Indian Summer”