Ny sommeroppdatering

Miniatyrspillturnering - Kristiansand

Moderators: Unicorn, lekrist

Unicorn
Wraith Engine

Ny sommeroppdatering

Post by Unicorn » Sun Aug 04, 2019 8:34 pm

Ny sommeroppdatering :-)

Betaling:
Jeg vil bare igjen minne folk på at hvis du ikke allerede har betalt for årets invasion men har tenkt å delta så er det lurt å gjøre dette FØR 15 august kl 23.59 for fra 16. Aug er der dyrere å betale.

Man kan sende penger til kto 2801 45 16664 eller vippse til 571111

X-wing:
Det er per dags dato kun 2 deltakere i x-wing på årets arrangement. Hvis det ikke melder seg på en god del flere innen neste mandag (12 aug) blir denne turneringen avlyst. Allerede påmeldte deltakere er snakket med

AOS:
Regelpakken til årets AOS er nå å finne på hjemmesiden vår. Vi jobber med å finne flere deltakere og regner med å få arrangert. Hvis du kjenner noen som kunne tenke seg å delta så send de vår vei. Alle er velkommen.

40k:
Endelig regelpakke er nå på plass på hjemmesiden. Har endret noen småting etter spørsmål og håper alt nå er besvart

Har lagt til et eget avsnitt om oppsett av armylist i regelpakken

Best Coast Pairing app:
Jeg har opprettet 3 eventer for invasion gjennom BCP (championship, renaissance og AOS) de ligger under 14-15 september og folk kan allerede nå gå inn og melde seg inn. Alle resultater skal registreres der så hvis du ikke har bruker eller kjenner til appen så er det lurt å laste den ned og sette seg litt inn i den.

Malekonkurranse:
Vil bare minne alle på at det også i år blir egen malekonkurranse på invasion. Small model (25mm base) medium (40mm base) og large model (50mm base eller større) samt unit/mob/team (minimum 3 modeller) Hvem som helst kan delta.

Fremtidige oppdateringer:
Neste uke drar jeg til etc så blir litt stille men jeg svarer på mail osv. Når jeg er tilbake blir det jevnt og trutt med oppdateringer. Presentasjoner av sponsorer osv.

Ønsker alle en fortsatt flott sommer og hvis dere lurer på noe er det bare å spørre.

Mvh
Arrangørene
Okidoki, skal ikke legge meg opp i interne ting mellom en engel og en enhjørning, det kan fort bli nasty

Join the Invasion
www.Invasion.no

Return to “Invasion”