Bilder fra WARMACHINE og HORDES - Iron Kingdoms Express

Norges største spillfestival, avholdes i slutten av juni hvert år

Moderators: Unicorn, Frederique, The Avenger, chranos

Kaptajn Congoboy
Archangel

Bilder fra WARMACHINE og HORDES - Iron Kingdoms Express

Post by Kaptajn Congoboy » Mon Jun 25, 2012 8:34 am

Det var Steampunk-tema på Arcon i år. Det passer jo i utgangspunktet fra for WM/H, men vi bestemte oss for å "up the ante" ved å lage et togtema. Toget gikk hele dagen (som alle i Kantina ble minnet på hver gang det beveget seg 12") og laget krøll på bordene medmindre folk ba seg fri. Men det ville jo ha vært kjedelig.

Image
Hele rekka og det første bordet (havards mesterverk #1). Tanken var at det forestilte en stasjon på Bainsmarket-Point Bourne toglinja.

Image
Vinterbordet (havards mesterverk #2). Elveleie nord for Tverkutsk.

Image
Skyttergraver mellom Northguard og Ravensguard, på den gamle Cygnar-Khadorfronten før Northguards fall i "fjor".

Image
Skog skog skog. I The Gnarls.

Image
Ruinene av Riversmet i Llael

Image
Restene av Fisherbrook i Thornwood etter at Severius ble ferdig med det

Image
Protectorate-landsby i Bloodstone Marches. Også kjent som "Medium Kebab Saus"-bordet.

Image
Skorne-utpost sør for Ios, Mild Kebab Saus.
Image
PG_Templar in action

Image
PG_Ghlod doing his thing

Image
Undertegnede med gamle venner som nå er Steampunk-entusiaster (og fortsatt venner :) )

Image
Her er Nima, som var den mest aktive erfarne spilleren - både som spiller og som demogiver. Han vant en hel blister for jobben :) PG-er får selvsagt sin lønn i himmelen, og kunne ikke være med på den konkurransen.

Image
Her har vi Johnny, som vant premien (en Battlebox) for mest aktive nybegynner. Jeg bruker bildet fra et senere event da han på alle bildene av ham som får gavekortet står med ryggen til!

Image
Ferdinand, runner-up til nybegynnerpremien. Han får heder og ære :)

Her er noen flere bilder fra lørdagen, både fri spilling og demoer:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Bilder fra turneringen søndag kommer når Templar får opp resultatene. Dette fordi jeg ikke tok noen bilder under selve turneringa, da jeg spilte med :)
-Kaptajnen

Return to “Spillfestivalen Arcon”