OMSK er 15 år - men hva gjør vi med det?

Oslo miniatyrspillklubb

Moderators: Asbjørn, William, Templar

hans caboose
Ghetorix

Re: OMSK er 15 år - men hva gjør vi med det?

Post by hans caboose » Wed May 15, 2013 11:08 am

Nemlig! Er bare aldri tid til å faktisk spille det når de fleste gangene jeg får spilt blir litt knappe med tiden nå et slikt slag kan ta en stund..

Håper du er med? ;)
Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.

Templar
Wraith Engine

Post by Templar » Wed May 15, 2013 4:06 pm

Håvard, er det noen som har tatt på seg et hovedansvar for Unbout til warmachine & hordes?

Viss ikke så kan jeg ta det.
Mr Everblight!

Dalek
Battle Boar

Post by Dalek » Wed May 15, 2013 9:29 pm

hans caboose wrote:
Håper du er med? ;)
Jeg kan ta med doomhweels og du kan ta med monstre? :P
Om jeg har mulighet så hadde det vært morsomt å teste ut! Vet ikke helt hvor hektisk ting er på jobben, men tror det verste skal være over...
Har vel et par giants, en manticore og litt annet rask jeg kan ta med.

hans caboose
Ghetorix

Post by hans caboose » Wed May 15, 2013 10:17 pm

Jeg har nok Drager og Hydraer til alle som måtte ville ha ;)
Har også en Cockatrice, en Giant og litt annet rusk og rask :P
Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.

Phatonic
Battle Boar

Post by Phatonic » Wed May 15, 2013 10:55 pm

Eeep... 40k eller fantasy <.< x.x >.>

The choises!

får vente å se hvor mange vil joine på 40k først :P

havard
Juggernaut

Post by havard » Fri May 17, 2013 8:47 pm

Templar wrote:Håvard, er det noen som har tatt på seg et hovedansvar for Unbout til warmachine & hordes?

Topp! Nei, ingen andre har steppet fram ennå. Og Mikkel blir sikkert ikke lei seg om vi bare erklærer deg som Unboundgeneral.

Dagowit
Ghetorix

Post by Dagowit » Fri May 17, 2013 9:12 pm

havard wrote:
Templar wrote:Håvard, er det noen som har tatt på seg et hovedansvar for Unbout til warmachine & hordes?

Topp! Nei, ingen andre har steppet fram ennå. Og Mikkel blir sikkert ikke lei seg om vi bare erklærer deg som Unboundgeneral.
Din antagelse er korrekt :wink:

Dalek
Battle Boar

Post by Dalek » Sat May 18, 2013 9:53 am

På warhammer så må man jo nesten få good vs evil, med mases monstre og brettonnia heroes med heroic killing blow :wink:

fire hærer med 2500pts på hver side hadde vært stas. 10 000 pts, good vs evil :mrgreen:

Om jeg ikke har solgt den, så har jeg en gammel maraudergiant som fint passer inn på de godes side, sammen med litt high elves drager og mr Griff selvsagt ;)

Phatonic
Battle Boar

Post by Phatonic » Sun May 26, 2013 1:32 am

Bare for å sjekke om hvor mange som joiner da eventuelt en 40k apo.. eller (big game) 2v2 3v3 osv for å se om det er nok interesse 2k per pers, 3k per pers

Sign inn hva du gjerne vil joine med og hvor mye points du vil spille med.

Vi kan alltids lage custom Apo missions men er snakk om en ny apo bok til sommern, men tviler litt at den er ute før den daton.

Kan selv stille med 2k eller en 3k liste med orker (uten forgeworld og apo units)
Kan alltids ta med mer men sjekker respons først :D

Octavius
Electromancer

Post by Octavius » Mon Jun 03, 2013 6:32 pm

Phatonic wrote:Bare for å sjekke om hvor mange som joiner da eventuelt en 40k apo.. eller (big game) 2v2 3v3 osv for å se om det er nok interesse 2k per pers, 3k per pers

Sign inn hva du gjerne vil joine med og hvor mye points du vil spille med.

Vi kan alltids lage custom Apo missions men er snakk om en ny apo bok til sommern, men tviler litt at den er ute før den daton.

Kan selv stille med 2k eller en 3k liste med orker (uten forgeworld og apo units)
Kan alltids ta med mer men sjekker respons først :D
skulle vi svare i denne tråden? for isåfall er jeg med, kan dra med meg ca. 4-6000 poeng fra Imperiumet. Hadde det dog vært en måned senere, kunne jeg hatt klar en Emperor class titan, men man kan ikke bare flytte et jubileum...

Phatonic
Battle Boar

Post by Phatonic » Mon Jun 03, 2013 6:52 pm

Octavius wrote:
skulle vi svare i denne tråden? for isåfall er jeg med, kan dra med meg ca. 4-6000 poeng fra Imperiumet. Hadde det dog vært en måned senere, kunne jeg hatt klar en Emperor class titan, men man kan ikke bare flytte et jubileum...
Ser ut til at det blir litt få til 40k men skal sjekke litt rundt med noen venner om de joiner.

Ellers kan vi alltids ta en 3-4k kamp vi :)

Octavius
Electromancer

Post by Octavius » Tue Jun 04, 2013 12:16 pm

Phatonic wrote:
Octavius wrote:
Ser ut til at det blir litt få til 40k men skal sjekke litt rundt med noen venner om de joiner.

http://www.youtube.com/watch?v=Z2gjYOuvvpo

ulrik
Juggernaut

Post by ulrik » Tue Jun 04, 2013 4:08 pm

Dalek wrote:fire hærer med 2500pts på hver side hadde vært stas. 10 000 pts, good vs evil :mrgreen:
Så uwarhammersk. Det er Order vs Chaos.
eUlrik: Kings of War og Epic: Armageddon

Vil du spille eller teste Epic: Armageddon i Oslo? PM meg!

Ikke Norges beste Kings of War-spiller

Phatonic
Battle Boar

Post by Phatonic » Tue Jun 04, 2013 5:12 pm

Octavius wrote:
Phatonic wrote:
Octavius wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=Z2gjYOuvvpo

I SHALL BRING THA WAAGH THA U!

Thomarsar
Thorn

Post by Thomarsar » Wed Jun 12, 2013 3:00 pm

Ettersom datoen nærmer seg er det kanskje på tide å plukke opp tråden igjen.
Fra det jeg kan se er det flust med 40k og W&H spillere?

For min del kan jeg bare stille med fantasy ;) (evt. umalt dread fleet :D )
Fra det jeg kan tyde mellom de to trådene er det p.d.d. bare Hans og meg som fortsatt er klare for WFB-spilling. Vi er åpne for det meste (storm of magic, good VS evil überbattle etc.) hvis noen flere vil melde seg ;)

-T
KoWboy og Cog of Cyriss

Post Reply

Return to “OMSK”