Schedule your games at OMSK here!
Moderators:Asbjørn, William, Templar
-
- Enigma Foundry
Har avtalt et slag med Warhammer 9th klokken 11 til lørdag 21/5.
Hvem har nøkkelen?
Hvem har nøkkelen?
Jeg kan komme innom kl 11 for å låse opp 
-T

-T
KoWboy og Cog of Cyriss
Jeg og en annen medlem som er ny, vil gjerne bruke lokalet kommende lørdag (04.06) til å spille 9th age. Er det sånn at folk spiller der hver lørdag, eller må vi planlegge med nøkkel etc?
-Tim
-Tim
Heisann Tim!TurboTT wrote:Jeg og en annen medlem som er ny, vil gjerne bruke lokalet kommende lørdag (04.06) til å spille 9th age. Er det sånn at folk spiller der hver lørdag, eller må vi planlegge med nøkkel etc?
-Tim
Dette må planlegges med nøkkel ja, men det skal ikke være noe problem

William wrote:Heisann Tim!TurboTT wrote:Jeg og en annen medlem som er ny, vil gjerne bruke lokalet kommende lørdag (04.06) til å spille 9th age. Er det sånn at folk spiller der hver lørdag, eller må vi planlegge med nøkkel etc?
-Tim
Dette må planlegges med nøkkel ja, men det skal ikke være noe problemNår tenker dere å starte? Vanligvis åpner vi klokken 10.
Takk for raskt svar!
Vi tenker å starte klokken 11, dette burde gi god tiden siden det stenges klokken 18:00?
Starter dere kl 11 så har dere god tid
Skal sørge for at det er åpent når dere kommer!

...Men er det åpent helt til 18???
KoW-boy
Facebook:Kings of War Norway
Nei, og det er et godt poeng. Vi disponerer lokalet frem til kl 17.severus wrote:...Men er det åpent helt til 18???
Det er mer en nok tid til en lang kamp!
Jeg skal sørge for at dørene er åpne på lørdag Tim, det er for øvrig et kurs i terrengbygging den dagen, men det er plass til å spille også.
Om ingen har annonsert her at de skal spille, så er nok dørene låst om man "bare dukker opp"
-T
Om ingen har annonsert her at de skal spille, så er nok dørene låst om man "bare dukker opp"

-T
KoWboy og Cog of Cyriss
Thomas og jeg kommer på OMSK på lørdag kl 11 og spiller Kings of War 

Bra aktivitet på klubben i dag;
4 bord med AoS og god stemning med 9 spillere.
+
William og jeg tok en opprydding i hyllene og fikk sortert en del + tok en Inventory. Resultatet ble at vi fikk det meste opp i hyller og skap og lite igjen på gulvet. Ting som brukes sjeldent ble sortert og lagt i de minst fremkommelige plassene.
-T
4 bord med AoS og god stemning med 9 spillere.
+
William og jeg tok en opprydding i hyllene og fikk sortert en del + tok en Inventory. Resultatet ble at vi fikk det meste opp i hyller og skap og lite igjen på gulvet. Ting som brukes sjeldent ble sortert og lagt i de minst fremkommelige plassene.
-T
KoWboy og Cog of Cyriss
Kjempebra. Viktig jobb!
KoW-boy
Er det mulig å spille på lørdag? Og er det noen som kunne tenke seg å spille/prøve Kings of War?
KoW-boy