Bilder og resultater - Superlørdag V

Oslo miniatyrspillklubb

Moderators: Asbjørn, William, Templar

Frederique
Archangel

Bilder og resultater - Superlørdag V

Post by Frederique » Sun May 12, 2013 7:01 pm

ALLE BILDER FRA TURNERINGEN (Dropbox)

1. Martin Andre Røhme - 54p + 3 Fluffpoints (Tomb Kings)
2. Christian Brubakken - 51p + 4 Fluffpoints (Dark Elves)
3. Geir Vedeld - 43p (Daemons)
4. Lasse Kalberg - 40p
5. Andreas J - 40p
6. Patrick Robinsson - 39p
7. Tom Støvern - 34p
8. Vidar Hemmingby - 29p + 3 Fluffpoints
9. Kenneth Solli - 32p
10. Hans Kjenes - 27p
11. Einar Jonsson - 20p
12. Erik Svendsen - 20p
13. Thomas Risbøl - 17p
14. Trond Bergsrud - 16p
15. Alexander Tukun - 13p

Image
Bronze Dwarf - Geir Vedeld

Image
Silver Dwarf - Christian Brubakken

Image
Gold Dwarf - Martin Andre Røhme

ALLE BILDER FRA TURNERINGEN (Dropbox)
Frederick B

join Kings of War Norway (facebook)

Toms
Electromancer

Post by Toms » Mon May 13, 2013 9:20 am

takker for en utrolig bra dag.

Dere skal ha for det at det ikke er noe stress å komme som ukjent, føler at kongsberg gutta blei tatt godt inn i varmen. Så skal ikke se bort ifra at vi kanskje kommer mannsterke neste superlørdag også.

Dalek
Battle Boar

Post by Dalek » Mon May 13, 2013 5:45 pm

Alltid stas med nye folk! :D

Geir V
Juggernaut

Post by Geir V » Mon May 13, 2013 5:53 pm

Jeg er kanskje mest imponert over Erik, som helt tydelig har kameratrening. Han har et ekte smil som ser likt ut på alle bilder!

Har du vurdert en karriere innen modellbransjen?

Tunfisk
Ghetorix

Post by Tunfisk » Mon May 13, 2013 7:37 pm

Modell for bacon mener du???
Jeg syns også det er interessant å se at Geir er den som står lengst unna når trofeet skal overleveres. Christian er litt lettere å ha med å gjøre, mens MA er til og med frampå å tafser litt. Er warhammerskillz og mangel på intimgrense noe som hører sammen? Kan se sånn ut....
Erik Svendsen

croom the dwarf slayer
Juggernaut

Post by croom the dwarf slayer » Mon May 13, 2013 8:14 pm

Det beste med å dra på warhammerturnering er å tafse på den stadig vakrere korppen din Erik. <3
amund wrote:Flaks > Skills
Olannon wrote:Jeg har stålkontroll.

Geir V
Juggernaut

Post by Geir V » Mon May 13, 2013 9:34 pm

Nå skjønner jeg med ett signaturen din bedre unge mann!

Mordenkai
Enigma Foundry

Post by Mordenkai » Mon May 13, 2013 10:05 pm

Takk til OOMSK for nok en bra lørdag hvor voksne menn kan leke med plast- og tinnsoldater! :D

Kult å se nye ansikter også, og jeg håper dere fikk en like bra mottakelse fra OOMSK & 2D6 gutta, som vi i Team ’Odden fikk sa vi tok det første forsiktige steget ut av kjellermørket og inn til hovedstaden for å møte *gasp* nye mennesker…! :D
Vi har hatt veldig mange morsomme og lærerike kamper på på de 3-4 åra vi har hegt med de coole storbygutta, og vennene dems. ;-)
--

Mine kamper var:
Mot Vidar: The reckoning! :D En utrolig jevn og spennende kamp som hang på det berømte kusehåret, helt til siste terning ble trillet… Banishment & Congalines mot ChickenNiggits. 10-10 Draw. Men som sagt, kunne fort svingt mye begge veier. Terninggudene var rettferdige mot oss begge, de både tok og gav. Vi rakk bare 5 runder (og knapt nok det).

Highlights/Lowlights:

*Vidars 6 ’Nilla Knigts som oppholder min STank i 3-4 runder (husker ikke helt, men det var lenge…!)

*Min Light mage som får brent av boble versjon av Timewarp i runde 1 og runde 2. Spesielt når 80% av hæren min var innafor 12”… Vidar ble litt stressa av det.

*Vidars Captasus med Dragonhelm som oppholder mine 3 DemiGriff med Flaming Banner, i en evighet. Han klarer konstant alle Armour/Ward Saves, og alle breaktester. Tøff jævel.

*Min Captasus BSB som skal charge 10 Archers som er 14” unna… Hvorpå han ruller TRIPPEL 1, og strander 1” utafor min egen unit. Først blokkerer han moven til 40 mann Halberd Horde. Så skyter Vidars Archers bort mitt Charmed shield… Som betyr canonball in the face nøyaktig 15 sek senere… Jippi! Genial fyr. Nå skal det også sies et den samme jevla’ Archer uniten gjør 2 wounds på Mage Lorden min, som bidrar til at han blir drept i 5 runde. Av noen andre jevla’ Archers…

*Min store KFC unit, som trasker over hele bordet, mens kanonkuler, bøttevis med piler, og banishment hamrer løs på dem. De ungår alle congaline fellene til Sneaki’ git Vidar, og får endelig charget en kanon. Overrunner litt for kort, og får Lector på Walter i flanken. Rister av seg Impact hits, og spiser så Lectoren til dessert…! Nam!

*Episk akademisk duell mellom 2 stk Celestial Hurricanum…! Munnhuggeriet mellom astronerdene utartet seg etter hvert slik at Vidars vogn ville ta min vogn bakfra. Det ville jo ikke jeg… Men Vidar tok ikke nei for et nei, og tok den bakfra uansett… Noe som gjorde at mine astronerder gikk opp i liminga, og vogna datt fra hverandre i skam… Heldigvis var storebror Runefang i nærheten, og hevnet udåden ved å penetrere Vidars vogn i siden. En slags traumatisk kopulasjon (for dere som har hatt biologi), så den falt også fra hverandre.
--

Kamp 2 Mot Erik & Kamp 3 mot Einar kommer senere… 8)

-Mordenkai

Post Reply

Return to “OMSK”