I tillegg til malekurs i møterommet i 2. etg vil det også bli arrangert en turnering i 9th-age!
Jeg gir ordet videre til arrangør Tim:
Vi disponerer lokalet fra klokken 09.00 til 20.00, kan være litt over. Vi må sette opp bord med alt tilbehør. Bord står klart i 2.etg, men terreng må vi bære fra første etasje til andre, samt sette det tilbake på slutten av dagen.
Hvis ikke jeg får skaffet en standin så blir det jeg som blir kommer til å ta den rollen. Når det gjelder regler så er ikke jeg 100% stødig, heldigvis så tror jeg vi har noen veldig erfarne folk med på turneringen. Så det kommer til å gå bra.
Forventer at alle lager listene sine selv uten oppsyn til 4500 poeng. Reglene til 9th age blir de som er tilgjenglig innen 1.feb fra 9th age sin nettsiden.
Turneringen blir omtrent slikt:
09.00-09.30 oppsett
09.30-12.15: Kamp 1
12.15-12.45: Pause
12.45-15.30: Kamp 2
15.30-16.30 Pause
16.30-19.30: Kamp 3
Siden turneringen skal være nybegynner vennlig, så er det ingen male krav og mulighet til proxy. Det er anbefalt at erfarne spiller har de kravene.
Hvis proxy skal bli brukt må det stå skrevet på en liste, slik at motstander har det lett tilgjengelig. Dette er for å forhindre forviringer, slik at spillingen får best mulig flytt.
For å delta i turneringen er man nødt til å være registrert som OMSK-medlem.
Årskontingenten for 2017 er 200 kr. Dette gir fri adgang til én turnering, og de fleste vil vel benytte seg av dette til denne turneringen

Betaling kan gjøres ved å overføre 200kr til OMSK sin konto: 1594 11 74148
Eventuelt betale i cash på dagen.
Mat er ikke inkludert, men det er oppmuntret til å spise sammen i den store pausen klokken 15:30 til 16:30. Hvis det er noen som ønsker å ta en tur til byen for noen øl skal det bli nok anledning for det.
Hvis det er noen som trenger vei beskrivelse kan de sende arrangør en melding.
-Tim aka TurboTT