Dreadfleet?

Oslo miniatyrspillklubb

Moderators: Asbjørn, William, Templar

The Jackal47
Greylord Outrider

Dreadfleet?

Post by The Jackal47 » Sat Mar 24, 2012 10:56 am

Jeg lurte på om det er noen på OMSK som spiller Dreadfleet? Har veldig lyst til å prøve ut dette spillet.
Dark/Light/Twilight Space Elves-fan #1 :)

hans caboose
Ghetorix

Post by hans caboose » Sat Mar 24, 2012 2:26 pm

Jeg spiller. Tar gjerne en treningskamp eller to med deg hvis du ikke har noe imot noen umalte modeller :P
Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.

Christars
Enigma Foundry

Post by Christars » Sat Mar 31, 2012 3:46 pm

Dreadfleet er kjempegøy, og det er alt for få anledninger til å spille det, så jeg blir mer enn glad om noen har lyst på en runde. Om det er noen interesse så kan jeg jo drasse med meg min boks neste spilledag (førstkommende fredag om det ikke er påskestengt, er det det?). Har dog heller ikke malte modeller :P
El Psy Congroo

hans caboose
Ghetorix

Post by hans caboose » Sat Mar 31, 2012 5:57 pm

Jeg skulle gjerne vært med, men ligger hjemme etter å ha operert nesa.. Og er opptatt de fleste spilledager med mordheim.. Er bare å sende meg en PM og sjekke om jeg er ledig og evnt prøve å avtale en kamp eller to. Men kan fort hende at det ikke gr før nærmere sommeren.. (håper å ha malt litt innen da også..) ;)
Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.

Christars
Enigma Foundry

Post by Christars » Sat Mar 31, 2012 6:19 pm

Uff da. God bedring!

...på den andre siden skal jo liksom pirater mangle noen kroppsdeler :P
El Psy Congroo

Christars
Enigma Foundry

Post by Christars » Wed Apr 11, 2012 4:16 pm

Tenkte å slenge meg innom OMSK denne fredagen, var det noen motivasjon for Dreadfleet eller?
El Psy Congroo

hans caboose
Ghetorix

Post by hans caboose » Wed Apr 11, 2012 5:21 pm

Hvis du tar det med, så kan jeg se om jeg får tid ved siden av Mordheimen. Man trenger jo bare ett sett for å spille. ;)

Christars
Enigma Foundry

Post by Christars » Fri Apr 13, 2012 3:17 pm

Ser ut som om jeg ble forhindret fra å komme (D&D ble flyttet til i dag i stedet for i morra), så ingen Dreadfleet i dag dessverre :(
El Psy Congroo

Post Reply

Return to “OMSK”