OMSK på Hyperions 10-års jubileum på Youngstorget 25-27.5

Oslo miniatyrspillklubb

Moderators: Asbjørn, William, Templar

Kaptajn Congoboy
Archangel

Re: OMSK på Hyperions 10-års jubileum på Youngstorget 25-27.

Post by Kaptajn Congoboy » Wed May 09, 2012 11:59 am

Folk i Norge drikker da vel ikke på dagtid? Vi er jo sånt et skikkelig land.
-Kaptajnen

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Wed May 09, 2012 6:22 pm

Det er en eller annen konsert happening på dag tid i drammen den helgen. jobben min er VIP sted for de skikkelig folkene :P
Advarsel! Dyslexi kan ha sniket seg inn i innlegget. (eller denne signaturen)

Cricel Xmas

Min nettbutikk Frozenforge.com

havard
Juggernaut

Post by havard » Thu May 24, 2012 8:25 am

Da har vi fått litt mer info om åpningstider. (se første post) vi venter ennå på opplysninger om hvor mye plass vi får.

Dagowit
Ghetorix

Post by Dagowit » Thu May 24, 2012 11:01 am

Så begynder støvet fra de nye vinduer i mit hjem at have lagt sig, og jeg tror at jeg får tid til at gå forbi Youngstorvet engang fredag eller søndag.

Er der idé i at jeg vælger fredag så jeg evt. kan holde demoer?

Kaptajn Congoboy
Archangel

Post by Kaptajn Congoboy » Thu May 24, 2012 11:11 am

Det hadde vært helt topp, men har du battlegroups? Om du ikke har må du få Jonas' BF-bag, som så kan gå en fin runde fra ham til deg til ham til meg fredag-lørdag-søndag :D
-Kaptajnen

havard
Juggernaut

Post by havard » Thu May 24, 2012 6:25 pm

Bare nevner at vi har fått bekreftelse på at vi har fått satt av 10x2 meter, nok til 8 bord. Komkom. Sjauing i Grønlandsleiret fra 1600, på Youngstorget fra 1630.

Dagowit
Ghetorix

Post by Dagowit » Thu May 24, 2012 6:57 pm

Kaptajn Congoboy wrote:Det hadde vært helt topp, men har du battlegroups? Om du ikke har må du få Jonas' BF-bag, som så kan gå en fin runde fra ham til deg til ham til meg fredag-lørdag-søndag :D
Jeg forsøger at overtale Jonas til at komme forbi med BBBBB'en (Big Bad BattleBox Bag) på vej til arbejde. Jeg er ikke sikker på at jeg kan være der meget før seks, så jeg får vist ikke hjulpet med transport i morgen, men i det mindste er jeg klar til at bidrage med demo'er og absurde kommentarer!

havard
Juggernaut

Post by havard » Thu May 24, 2012 8:41 pm

Dagowit wrote:Jeg er ikke sikker på at jeg kan være der meget før seks, så jeg får vist ikke hjulpet med transport i morgen, men i det mindste er jeg klar til at bidrage med demo'er og absurde kommentarer!
Hadde de bare vært absurde! De er noe mye mye værre: treffende og opplysende.

Transporten skal gå greit.

Dagowit
Ghetorix

Post by Dagowit » Thu May 24, 2012 9:34 pm

Kort opdatering: Manden er overtalt og jeg burde være klar til demo'er fra seks og frem.
havard wrote:
Dagowit wrote:[...] i det mindste er jeg klar til at bidrage med demo'er og absurde kommentarer!
Hadde de bare vært absurde! De er noe mye mye værre: treffende og opplysende.
Det er ekstremt vanskeligt at få en skolopender ud af en kost :wink:

havard
Juggernaut

Post by havard » Sat May 26, 2012 10:00 am

En kort stemningsrapport fra teltet. Fredagen startet forsiktig, men publikumstallet tok seg opp utover kvelden.
Image

OMSK-rekka.
Image

Wamahordesfolket tok fort turen utenfor. Miniatyrspill i det fri, midt på youngstorget!
Image

havard
Juggernaut

Post by havard » Sat May 26, 2012 10:09 pm

Lørdag var vi litt mere offensive på å invitere folk på demo. Jonas hadde ansvaret 12 til 15, mens jeg tok over demostafetten fra fem på kvelden. Malestasjon og warmachinespilling var oppe og gikk. Infinity, fantasy og 40k var representert, men uten flere hærer på plass samtidig ble det ikke spilling.

Kveldsskiftet debuterte med Gator mot Gator som demohærer.
Image
I venstre hjørne, Barnabas (byttet Caster etter at bildet ble tatt) med en gatormanunit og blackhide wrastler mot i høyre hjørne Maelok (igjen byttet) med en blackhide og en Ironback spitter - 13 mot 12 poeng.

I debutdemoen ga min Maelok mr Infinity himself upedagogisk deng.
Image

Men andre kamp gikk Barnabass effektivt på offensiven ledet av ikke mindre enn to generaler og utslettet stakars Maelok.
Image

Tredje demorunde ble brått avbrutt av Hyperionkonserten.

I mårra er det ny dag. Til dere som tenker å stille: Ta gjerne med to hærer og opplev gleden av å føre intetanende sjeler inn i miniatyrspillets mørke verden.

Klokka fire dukker Cuba opp med bilen klar for å laste opp plater og da vil det være godt med litt hjelp.

Post Reply

Return to “OMSK”