Takk for en fantastisk helg

Warmachine and Hordes og Kings of War Turnering, Oslo

Moderators: JackInTheGreen, Asbjørn, Frederique, stigandr, aleksander

Dalek
Battle Boar

Re: Takk for en fantastisk helg

Post by Dalek » Mon Feb 10, 2014 10:13 pm

Takk for en hyggelig velkomst på min lille visitt, håper på å være tilbake i turnelivet om ikke så altfor lenge!

Og beklager til Martin Andre som jeg jinxet :lol:

Mordenkai
Enigma Foundry

Post by Mordenkai » Tue Feb 11, 2014 10:59 am

Hallå folkens.

Takk for nok en knall helg!

2d6 Alliance er alltid dritkult.

Team Odden reiste virkelig kjerringa etter 2 år på rad med nest siste plass… ;-)

Takk til hyggelige motstandere (Asbjørn, Kim, Lars Erik, Hans og Aleksander) som tok i mot min ostete Point’n’Click Empire hær med stor ro og verdighet.

Retter også en spesiell takk til Erik ’Monoballe’ Svendsen som faktisk klarte å jinxe Artillery-dicen min, sånn at den rullet ’Misfire!’ 5 ganger på rad…!!! ;-)

Takk til 2d6 (spesielt Fredrik) for nok en morsom helg! Utrolig fett at dere gidder å arrangere disse årlige turneringene.

Nå er det hjem i tenkeboksen for å finne ut hvor mye balleost jeg klarer å trøkke inn under ETC kompen… ;-)

Sees plutselig, gutta.

-Mordenkai

hans caboose
Ghetorix

Post by hans caboose » Tue Feb 11, 2014 9:52 pm

Mordenkai wrote: Retter også en spesiell takk til Erik ’Monoballe’ Svendsen som faktisk klarte å jinxe Artillery-dicen min, sånn at den rullet ’Misfire!’ 5 ganger på rad…!!! ;-)
*kremt*

Var nok bare 4 Ganger på rad.. Du må nå huske på at det var en hel runde mellom nummer 4 og 5 ;)
Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.

Jorgta
Holy Zealot

Post by Jorgta » Thu Feb 13, 2014 9:13 am

Hei alle.

Vil bare henge meg på alle og så takk for en kjempebra turnering. Jeg synes arrangørene løste en potensielt veldig kinkig situasjon veldig bra!
Takk til lag-medlemmene også, spesielt Tony som dro inn poenga selv når begge Tidemennene sviktet :)
Forhåpentligvis gjenoppstår Team Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgeset neste år, men da må vi nok kreve at det brukes fullt lagnavn ved alle anledninger :)

-Jørgen
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

--Terry Pratchett

Icecreamman
Electromancer

Post by Icecreamman » Fri Feb 14, 2014 1:46 pm

Jo takk til alle for en morsom helg med mange fine slag :) og takk til mine medspillere som tok meg inn i varmen på laget dems :) Var bra gjort av fredrik som stilte opp som motspiller når det ble oddetall så kudos til deg fredrik :) Igjen takk for en fin helg :)
"All tunnels lead to Skavenblight"
Short, Ugly and coldhearted killer that is an abyssal dwarf
Would you Kindly?

Post Reply

Return to “2d6 Alliance”