Broken Alliance?
Moderators: JackInTheGreen, Asbjørn, Frederique, stigandr, aleksander
-
- Enigma Foundry
Broken Alliance?
Hva skjer med Alliance i år? Denne turneringen var skikkelig bra i fjor. God stemning, fin poengsum og nyttig vingmaning fra lagets stjernespiller. Håper det kan bli noe i år også!
Hei. Tidspunktet for Alliance i år er endret i forhold til tidligere år og vil bli avholdt i løpet av sommerhalvåret. Mer utfyllende informasjon om dette kommer.
Mvh
Øystein Berg
Øystein Berg
-
- Enigma Foundry
Takk det var greit å få vite. Det vanlige tidspunktet begynte å nærme seg, og helgene er slik at de må planlegges litt på forhånd om dagen.
-
- Ghetorix
Kjekt med noe info her ja, seiler opp til å være en prioritet for meg i alle fall 
-VF-

-VF-
"You’re only given a little spark of madness. You mustn’t lose it!"
-RW-
Jeg er en sucker for en god come-back story
Wounds heal, chicks dig scars, glory lasts forever!
-RW-
Første halvdel av juni er det flytta til. Veldig tentativt foreløpig, mer kommer etter conquest.
Erik Svendsen
-
- Ghetorix
Bestemors åttiårsdag.... meeen... jeg har i det minste fått ryddet klar nesten alle helgene i juni 
Enjoy!
-VF-

Enjoy!
-VF-
"You’re only given a little spark of madness. You mustn’t lose it!"
-RW-
-RW-
Frister masse å være med, desverre ser det ut som den kan havne midt i eksamenstiden. Ser ut som den artigste turneringen der borte på Østlandet
Hvis ikke vi får vært med denne gang satser vi på et Stavanger basert lag i fremtiden.
Men står oppført i Mai, mens her sies det første halvdel av Juni? Første halvdel av Juni kan kanskje ordnes, Mai på den tiden er desverre uaktuelt
Blir spennende å se hvem som tar tronen uansett da

Hvis ikke vi får vært med denne gang satser vi på et Stavanger basert lag i fremtiden.
Men står oppført i Mai, mens her sies det første halvdel av Juni? Første halvdel av Juni kan kanskje ordnes, Mai på den tiden er desverre uaktuelt

Blir spennende å se hvem som tar tronen uansett da

Karl-Erik Hansen
Tournament Organizer:
-Drums of War
- Winterfall
ETC- 2016.
Team Norge - Orcs & Goblins
Ny kanal for kamprapporter.
https://www.youtube.com/channel/UCvnfmG6pYRFChFyeuwApAJg
Tournament Organizer:
-Drums of War
- Winterfall
ETC- 2016.
Team Norge - Orcs & Goblins
Ny kanal for kamprapporter.
https://www.youtube.com/channel/UCvnfmG6pYRFChFyeuwApAJg
Første halvdel av juni var den tentative datoen vi hadde bestemt før jul. 23.-24 mai er riktig. Mot slutten av eksamenskjøret for min del, så jeg er usikker på om jeg får vært med..
Erik Svendsen
Hvordan står det til, ingen påmeldings tråd, 2 måneder før turneringen??
Den er rett rundt hjørnet. Skal bare bli ferdig med turnering denne helga først. En ting om gangen vet du, Marius 

Erik Svendsen
Ok bra. Blir nok et pan scandinavisk lag på meg i år:P