Viktig info, Alliance. LES DETTE!

Warmachine and Hordes og Kings of War Turnering, Oslo

Moderators: JackInTheGreen, Asbjørn, Frederique, stigandr, aleksander

matsemann
Archangel

Re: Viktig info, Alliance. LES DETTE!

Post by matsemann » Wed May 20, 2015 2:57 pm

Geir V wrote:@Comgasluts: Kan man ha marks på harpies?
På tide at folk lærer seg å sende inn korrekte lister om dette stemmer?
Gult er kult

15 min of shame - https://www.youtube.com/watch?v=SkzDfGMDhiA

Olannon
Haley

Post by Olannon » Wed May 20, 2015 3:27 pm

Harpies kan ikke ta marks.
Jarle Svendsrud

www.courageofcaspia.com

Nurion
Thorn

Post by Nurion » Wed May 20, 2015 3:51 pm

Chaos dwarf listen bruker for mange choices. Kdaai er 2, magma Canon 1, deathshrieker 1 hver (2 tilsammen), khan over 2 stykker er 1 ekstra. Daemonsmith er også lvl 2 ut i fra poeng den koster, men mangler lore.

hans caboose
Ghetorix

Post by hans caboose » Wed May 20, 2015 11:54 pm

Sånn for avklaring med lista mi med spørsmål som dukka opp i panelet på podcasten.

Dragelorden er General og Eltharion må velge for hele turneringen som en vanlig magiker. Jeg velger lore of Beasts. Glemte å skrive det ned i lista sorry.
Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.

Jorgta
Holy Zealot

Post by Jorgta » Thu May 21, 2015 9:18 am

Halla folkens.

Først takk for en underholdende Podcast, veldig bra.

Så noen få oppklaringer:
1: Det kom frem under Podcasten at flere på vårt lag har prøvd å bruke 6 pool choices. Jeg vil bare si at dette er noe vi i The Averages tar meget alvorlig og vi jobber nå internt for å rette opp feil i våre lister. Vi legger oss helt flate her, men vi vil påpeke at Venus nå står på linje med Mars noe som alle vet påvirker vår evne til å skrive lister.

2: Det verserer nå rykter om at jeg nettopp har gifta meg, det vil nok overraske min kone som jeg har hatt 18 herlige år med :D

3: Jeg er også bedt om å viderformidle følgende melding fra et lagmedlem som ønsker å være anonym: "Lore of the Wilds ruoolZ, u r all foolZ"

4: The Averagers vil også foreslå en egen 1000,- pris for beste lag med et tvillingpar. Vi føler dette vil oppfordre tvillingminoritetene til å bli med på turneringene.

Mvh.
Captain Miscast aka. Jørgen Tidemann-Andersen
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

--Terry Pratchett

larst
Holy Zealot

Post by larst » Thu May 21, 2015 9:46 am

Podcast'en var super, Jan er min nye helt :) Jeg syns også power gaming er kjedelig og vil heller tape fem kamper med min egen liste enn å vinne 20-0 hver kamp en WAAC liste.
Syns man mister mye av warhammer bredden når fokuset kun er be de beste hærene og de aller mest effektive sammensetningen.

Derfor håper jeg flere kommer over på den lyse siden, vi har d mer gøy :D
Jan, neste år tar du med den morsomste Ogre lista du kommer på.

Øystein
Archangel

Post by Øystein » Thu May 21, 2015 10:07 am

4: The Averagers vil også foreslå en egen 1000,- pris for beste lag med et tvillingpar. Vi føler dette vil oppfordre tvillingminoritetene til å bli med på turneringene.
Støttes! Det er akkurat dette som mangler for at Alliance skal bli helt perfekt, faktisk :P
Mvh
Øystein Berg

Icecreamman
Electromancer

Post by Icecreamman » Thu May 21, 2015 11:44 am

Da har jeg fått sendt inn revidert armeliste :) Og takker nurion som så mine feil :)
"All tunnels lead to Skavenblight"
Short, Ugly and coldhearted killer that is an abyssal dwarf
Would you Kindly?

Geir V
Juggernaut

Post by Geir V » Thu May 21, 2015 1:03 pm

Jorgta wrote:Halla folkens.

Først takk for en underholdende Podcast, veldig bra.

Så noen få oppklaringer:
1: Det kom frem under Podcasten at flere på vårt lag har prøvd å bruke 6 pool choices. Jeg vil bare si at dette er noe vi i The Averages tar meget alvorlig og vi jobber nå internt for å rette opp feil i våre lister. Vi legger oss helt flate her, men vi vil påpeke at Venus nå står på linje med Mars noe som alle vet påvirker vår evne til å skrive lister.

2: Det verserer nå rykter om at jeg nettopp har gifta meg, det vil nok overraske min kone som jeg har hatt 18 herlige år med :D

3: Jeg er også bedt om å viderformidle følgende melding fra et lagmedlem som ønsker å være anonym: "Lore of the Wilds ruoolZ, u r all foolZ"

Mvh.
Captain Miscast aka. Jørgen Tidemann-Andersen
:D

Håper Pluto ikke kommer på linje med Merkur i løpet av helgen

Vestlandsfanden
Ghetorix

Post by Vestlandsfanden » Fri May 22, 2015 9:42 pm

Mye unøyaktigheter her!!!

Månens voksende crescent står i Zodiac med Jupiter over Krepsen 23.mai.
Ref:
http://earthsky.org/tonight/crescent-mo ... ion-cancer

Saturn er også på sitt nærmeste i 2015 fra 22. mai.
Ref:
http://earthsky.org/tonight/saturn-clos ... est-may-22

Jupiter er jo vel kjent som den eneste sønnen av Saturn som Saturn ikke spiste (og dermed oppfylte profetien om Saturns fall), mens Saturn er kjent som bla gamblingens gud.
Ref:
http://no.m.wikipedia.org/wiki/Saturn_(gud)

Forbered dere derfor på en helg med slemme og usannsynlige terninger!

For so speaketh the Savage Sage...
"You’re only given a little spark of madness. You mustn’t lose it!"
-RW-

Jeg er en sucker for en god come-back story

Wounds heal, chicks dig scars, glory lasts forever!

Post Reply

Return to “2d6 Alliance”