Takketråd!!

Warmachine and Hordes og Kings of War Turnering, Oslo

Moderators: JackInTheGreen, Asbjørn, Frederique, stigandr, aleksander

severus
Ghetorix

Re: Takketråd!!

Post by severus » Mon Feb 06, 2012 7:24 pm

Takk til meget hyggelige motstandere. Dere gjorde helgen til en minneverdig, lærerik, og ikke minst spennende opplevelse.

Må også få rette en takk til min to lagmedlemmer som virkelig bidro til at Fluffbunnies kjempet på bord 1 fra tur 3.

Takker også arrangør for nok en god turnering. Alliance er og blir årets høydepunkt, men nå gleder jeg meg til Crusade!
KoW-boy

Facebook:Kings of War Norway

Slayer
Timotei

Post by Slayer » Mon Feb 06, 2012 7:33 pm

Takk til arrangørene. Bra jobba!

Takk til mine motstandere for hyggelige og spennende slag.

S

hans caboose
Ghetorix

Post by hans caboose » Mon Feb 06, 2012 10:52 pm

Igjen takk til alle. Vil bare få slengt inn det at jeg likte måten vi valgte bord på. Ble my emer tilfeldig (eller i mitt tilfelle veldig forutsigbart.) Med 4 av 5 Kamper med bordoppsett 6.
Morsomste minne fra turneringa (eller ihvertfall et av dem) Må vel nesten være før kampen mot mister Omnichron (Mener jeg å huske) Hvor jeg rullet terningen en 6-7 ganger og fikk 6 samtlige ganger når vi skulle rulle om hvilket bord vi fikk (Re-Rollet den for å prøve å få et annet resultat, men terningen gav seg ikke! :P)
Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.

Mordenkai
Enigma Foundry

Post by Mordenkai » Tue Feb 07, 2012 1:37 pm

Hei!

Vil på vegne av Team 'Odden takke for en veldig morsom helg med tinnsoldater, trolldom og terninger (i stedet for dame, barn og gnål... ;-) ).

Stående ovasjoner til arrangørerne for flott opplegg!!! *applaus*
Knallbra!!! :-)

Og tusen takk til de 5 lag / 15 spillerne vi møtte nede langs bånnraden, på vår vei ned til NEST sisteplass. Hyggelige folk, ikkeno krangling, bare moro.

(Og selv om det var jevnt på toppen i år, så var det skikkelig jevnt på bånn også... I hvert fall føltes det slik! ;-) ).

Sees på Crusade i april.

-Mordenkai

Asbjørn
Wraith Engine

Post by Asbjørn » Tue Feb 07, 2012 3:31 pm

Veldig hyggelig med mye positive tilbakemeldinger.

Det er også bra med konstruktiv kritikk, enten her eller på pm. Vi jobber med å gjøre turneringene bedre :)

Avian
Enigma Foundry

Post by Avian » Sun Feb 12, 2012 11:45 pm

Dette gikk jo egentlig ganske fint (rent bortsett fra at jeg fikk over ti ganger så mange poeng på lørdag som på søndag).

Støff:
- Veldig kjekt med en kaffetermos :)
- Hva var greia med dodøra?
- Lunsjen er fortsatt ganske så lang og kunne lett vært kuttet med et kvarter.
- Han som stakk avgårde med nøkkelen til lageret burde hatt et spark i leggen.
- På kartene for terrengoppsett er terrengbitene tegnet inn ca en tredel for små.
- Fint hvis det kan stå i turneringsinformasjonen ca hvor mye terreng det vil være på bordene. Her var det jevnt over mer enn jeg regnet med og hadde jeg visst det ville jeg tatt en litt annerledes hær. (Eventuelt: ha mindre terreng)
- Burde ikke laget fått tre forskjellige premier, slik at folk kunne byttet seg imellom hvis det var noe de ikke hadde lyst på?
- Det kommer til å bli så mye bedre med bukker til å sette bordene på.
- Det kan gjerne være obligatorisk med movement trays, spesielt for skirmishers. (Eventuelt: bonuspoeng for å ha det) Mye mindre diskusjoner på den måten.
- Jeg synes grensene for massakrer er litt vel lave.

Tarjei

Omnichron
Thorn

Post by Omnichron » Wed Feb 15, 2012 2:02 pm

hans caboose wrote:
Morsomste minne fra turneringa (eller ihvertfall et av dem) Må vel nesten være før kampen mot mister Omnichron (Mener jeg å huske) Hvor jeg rullet terningen en 6-7 ganger og fikk 6 samtlige ganger når vi skulle rulle om hvilket bord vi fikk (Re-Rollet den for å prøve å få et annet resultat, men terningen gav seg ikke! :P)
Haha, ja... jeg spilte selv på bord 6 de tre første kampene og kunne oppsettet utenat. Heldigvis klarte de to siste å kaste annet bord, så jeg fikk prøvd 4 og 5 også.
"Rock is fine, Scissors are overpowered" - Paper

Post Reply

Return to “2d6 Alliance”