Skjønner ikke varfør de medvetet vill gå miste om den boosten som Total war:Warhammer kommer att ge dem.

Moderators:zuhlmatul, Grayfox, Kalerith
Exakt, eller nå kanske man kan hitta på sina egna stats också så en goblin med 7 I toughness "anything goes"patzy wrote:Jeg savner et poeng system. liste laging er jo halve moroa.
Jeg er redd det er en reell risiko for at Warhammer blir discontinued om AoS flopper. Salget har jo ikke vært det beste de siste årene. Men det kan være det kommer et tilsvarende skirmish spill.Sgt Ingwall wrote:Efter att AoS har floppat så kommer de sikkert børja ge ut Warhammer igjen.
Skjønner ikke varfør de medvetet vill gå miste om den boosten som Total war:Warhammer kommer att ge dem.
Et eller annet system må til. Regner med comp/turneringsformat er noe som fort blir laget.patzy wrote:Jeg savner et poeng system. liste laging er jo halve moroa.
Øystein wrote: Om det blir bra til syvende og sist, aner jeg ikke, men jeg kommer i hvert fall til å gi spillet en sjanse. Hvis dette stemmer blir dette i reasliteten et nytt spill, med forhåpentligvis en del bra regler (og selvfølgelig også noe som ikke funker). Reduksjonen i antall figurer og størrelsen på spillebord er interessant. Akkurat det er noe jeg personlig har misunt Warmachine/Hordes. Det og kortere tid pr. slag…
JackInTheGreen wrote:Nå gjenstår det selvfølgelig å se om dette faktisk skjer, men jeg ser muligheten, og våger være en forsiktig optimist!
1. Tror ikke man trenger bekymre seg om pointscosts, det har det vist aldrig vært i starter boksene, siden de kommer med scenarier som i teorien gir balanse mellom de to styrker i boksen. Og gir ingen mening å ha regler i det hele tatt om ikke det er noen mekanisme for å balansere de ut. Så enten må hver model koste en poengsum, eller også må reglene være så avbalanserte at man faktisk kan si fx "10 troops tilsvarer 1 monster". Jeg tror mest på at de beholder sin nåværende modelljimjim wrote:Klør meg ganske så hardt i hodet mtp poengsum/ "standard" størrelse på slag.. Ryktene sier jo "no points - play with the models you like" - hvor i granskauen er balansen? Tror de folk gidder å spille 20 Goblins mot 1 GUO? Blir vel forhåpentligvis litt mer klarhet i sakene når warscrolls kommer på lørdag.
Ang flopping, 9th osv.:
Det var enten å kansellere WHFB eller å prøve noe nytt. Er bare takknemlig de valgte det siste alternativet..
amund wrote:Flaks > Skills
Olannon wrote:Jeg har stålkontroll.