Karl`s ETC experience

Diskuter regler og andre ting rundt spillet The 9th Age

Moderators:zuhlmatul, Grayfox, Kalerith

Kalerith
Juggernaut
Karl`s ETC experience

Post by Kalerith » Sun Jun 12, 2016 3:40 pm

Hei, tenker å poste stuff her før og under ETC.
Kan selvfølgelig ikke snakke så mye lister før de er ute og fastsatt for alle, men tenker at noen bilder fra samlingen til helgen, samt også litt generelle inntrykk er på sin plass. Pluss også forhåpentligvis noen updates mens vi er der nede.

Jeg kan starte med å skrive litt om meg selv først for de som ikke kjenner meg så godt. Dog jeg liker å tro at jeg er et kjent navn/ansikt på fantasy scenen på norges basis, iallefall på vestlandet. Har til gode å delta på en østlandsturnering på fantasy (før det døde ut) så kanskje mest interessant de neste 200 ordene er kanskje mest interessant for potensielle lesere derfra.

Jeg heter da Karl-Erik Hansen, 21 år (22 uka etter ETC) og skal spille Vampire Counts (Covenant) i Athen for Team Norge. Har spilt de i ca 2 år siden jeg plukket med meg 30 Hexwraiths for Invasion 2014. (#so-uncomped-it-wasnt-even-funny)
Bosatt på Jørpeland like utenfor Stavanger, leder for WarCry Stavanger Miniatyrspillklubb, og TO for Drums of War (og kanskje også en høst turnering som forblir uten navn inntil vi er på andre siden av ETC).
Jeg mikser et mellom tre deltidsjobber som Sports Reporter, resturant servitør og svømmetrener.

5 funfacts om meg:
- Jeg har tre brødre.
- Jeg laget brukernavnet mitt på 2d6 etter min første Dark Elf Dreadlord.
- Jeg spiller kun onde hærer i stort sett alle spill.
- Min favoritt sprit er Jaegermeister.
- Jeg ble kretsmester i fotball i Rogaland i 2008 hvor vi slo Egersund i finalen (med Veton Berisha på laget).

Litt om ETC. ETC står for European Team Championship som er det nærmeste man kommer et Verdensmesterskap. Det regnes for å være det fordi man har med nasjoner som USA, Australia og Canada selv om de ikke er fra Europa.
Det har eksistert i drøyt 10-12 år som jeg kjenner til (correct me if I am wrong).
Årets lag for Norge er veldig ferskt, men vi har enkelte som har vært med i gamet før og forhåpentligvis sørger for at vi ikke blir totalt reævkjørt der nede.

Sånn da har vi det. Følger opp med litt div etterhvert :)
Karl-Erik Hansen
Tournament Organizer:

-Drums of War

- Winterfall

ETC- 2016.
Team Norge - Orcs & Goblins
Ny kanal for kamprapporter.
https://www.youtube.com/channel/UCvnfmG6pYRFChFyeuwApAJg

Vestlandsfanden
Ghetorix

Post by Vestlandsfanden » Mon Jun 13, 2016 12:35 pm

:) gleder meg til fortsettelsen! Sees til helgen!
"You’re only given a little spark of madness. You mustn’t lose it!"
-RW-

Jeg er en sucker for en god come-back story

Wounds heal, chicks dig scars, glory lasts forever!

Kalerith
Juggernaut

Post by Kalerith » Thu Aug 04, 2016 4:37 am

Setter kursen nedover.
Følg me på Twitter for live updates: KarlErik94
Sitter å venter lp første etappe fra Sola til København. Orcene er pakket og klare med unntak av 15 hoppere og en Warboss som skal lånes av lagkamerater.
Karl-Erik Hansen
Tournament Organizer:

-Drums of War

- Winterfall

ETC- 2016.
Team Norge - Orcs & Goblins
Ny kanal for kamprapporter.
https://www.youtube.com/channel/UCvnfmG6pYRFChFyeuwApAJg

Post Reply

Return to “Generell diskusjon”