Si Hei!

Diskuter regler og andre ting rundt spillet The 9th Age

Moderators:zuhlmatul, Grayfox, Kalerith

TurboTT
Electromancer
Re: Si Hei!

Post by TurboTT » Mon Feb 17, 2020 1:07 pm

Hei booby,

Når det gjeldere spillere i moss området så tror jeg det er en spiller som er ikke så langt unna, hvis du synnes Oslo er greit å resie til så er miljøet der stabilt. Hvis du vil ha en kamp så er det bare å ta kontakt.

Når det gjelder den skal konkurransen har jeg aldri hørt om skal sjekke det opp!

Hvis du vil kan du joine en turnering den 7. mars med 3000 poeng liste bygging. Der kan du delta eller komme innom og hilse på folk: viewtopic.php?f=129&t=22609

Bobby
Gremlin

Post by Bobby » Mon Feb 17, 2020 4:25 pm

Takk for svaret, TurboTT. Jeg synes Oslo er greit for å treffe av og til og ta et spill. Jeg tenker ikke på turneringer fordi jeg har nettopp startet med Beastgrave. Det finnes et Outland i Fredrikstad, jeg lurer på hvor er folken som handler WH der.

På 7. mars er jeg faktisk i Spania på en konkurranse. Men det skulle være greit å gå på besøk på andre sjanse. Hvor er lokalet du snakker om? Eller hvem og hvordan kan jeg kontakte?

Konkurransen jeg snakker om pleide å være i Drammen, det er første år i år som har flyttet til Gardermoen.

TurboTT
Electromancer

Post by TurboTT » Wed Feb 19, 2020 9:47 am

Spørs hva du vil, hvis du tenker Oslo miljøet. Så er det enkleste å møte opp på stf sinne lokale og spiller der. Tror Ivan bor ikke så langt unna moss. Hvis du vil møte han kan jeg ta kontakt med han.

-Tim

Bobby
Gremlin

Post by Bobby » Wed Feb 19, 2020 10:18 am

Takk for det. Så klar jeg vil gjerne treffe andre til å ta el spill sammen, eller til og med for å male sammen. Oslo miljøet passer bra nok for meg, av og til kunne jeg reise.

Greit om du kunne kontakte han Ivan, tusen takk for dette.

Ivovich
Enigma Foundry

Post by Ivovich » Thu Feb 20, 2020 7:10 pm

Hei Bobby.

Har selv bodd i Moss. Ja, veldig greit og enkelt å reise til Oslo derfra! Jeg bor i Fredrikstad, savner sårt spillere i nærheten, og kommer gjerne til Moss og spiller med deg. De har en fin klubb, åpent 7 dager i uken, åpent etter kontor tid, men ingen t9a spillere,.. frem til du kom!

Mitt tlf nr (Jeg er ikke redd for dette forumet): 48635874
Ellers Ivan Johansson på Facebook/ messenger (bilde av struts med hode i sanden)
https://31.media.tumblr.com/4a5b6b04f214eef332b3f8a96072dd9c/tumblr_ng2lgrSkof1r3gb3zo1_400.gif
Raz I 9thage forum.

Bobby
Gremlin

Post by Bobby » Fri Feb 21, 2020 9:58 am

Hei Ivan, hyggelig. Angående spillklubben i Moss, i går traff jeg dem, et deilig sted og god folk. I dag skal vi møtes og tar mit første spill.

Jeg er også villing til å møte deg i Fredrikstad, har bodd der i fortiden, er veldig glad i byen og reiser veldig ofte fordi jeg har familie dit. Jeg kontakter deg på facebook nå, jeg er Gonzalo Davila Ruiz, og mit bilde er en malt miniatyr.

Takk for det!

Post Reply

Return to “Generell diskusjon”