er dette brukbar DE liste? 2400p

Her diskuteres det armelister og tatikker

Moderators: zuhlmatul, Grayfox, Kalerith

jyfe
Fennblade

Re: er dette brukbar DE liste? 2400p

Post by jyfe » Thu Mar 12, 2015 1:03 pm

Fikk ikke lagt ut bilde her av hæren men har lagt den ut på 2d6 facebook hvis noen vil se :)

Ps. Etter div spilling og div testing blir det lagt ut kommentarer og erfaringer så stay tuned ;)

jyfe
Fennblade

Post by jyfe » Sun Mar 22, 2015 6:30 pm

Da har jeg fådd spilt et slag med listen (bare nedjustert til 2000p)
Droppet begge lvl 2 wiz og chariotn ellers er det nogen lunde samme :)

Kort summert var d 3 free for all match mot high elves og chaos warriors
Senario var end times suprise encounter miks med designerte plasser via terning og alt annet i reserve

Ble mye dorlige kast i magien OG skytingen min men fikk satt dark shards slik at de ble charged av phoenix guard og flee på meg etter res slik at jeg fikk inn CoK i rear på guarden og fikk over run :) dreadlorden min fikk sniped lvl 2 wiz til high elves mens min lvl 4 ble charged av chimera til chaos (pga corsaris failed big time) men hydraen min fikk tadd rotta på chimeraen med en flank charge rett etter lvl 4 døde. Og hydraen fikk videre til en charge mot marouder block med lvl 4 nurgle i :) det ble en sjikkeli grind fest i min favør og wiped dem i runde 1 combat (inkl hundene i min flanke) i mellom tiden tok 10 av mine xbow og maltrakterte marouder horse men før de kom i kombat :) videre fikk jeg dratt hydraen i fight med den digre tentakkel tanksn til chaos og vant den.

Sum sumario satt jeg igjenn med et vinn i points etter high elves consida og chaos så seg slådd siden jeg satt med 1100 pts ijenn på bordet :)

Bilder kommer etterhvert :)

Post Reply

Return to “Armélister”