Amunds crusade

Her diskuteres det armelister og tatikker

Moderators: zuhlmatul, Grayfox, Kalerith

amund
Thorn

Amunds crusade

Post by amund » Tue Apr 14, 2015 5:26 pm

Slag 1. Champagne frokost med kake. 0-20

Slag 2. Mot Eirik sine Empire
Vi har ganske dårlig tid og kjører maks fremover.
Resultatet er da er drage og lord og 1 warlock unit dør til skyting runde 1, men så skyter jeg tilbake og tar ut. crossbows, archers, cannon, hellblaster, engineer og steamtank.
Vi rekker deseverre ikke å spille mer enn litt ut i runde 3. Og resultatet blir da 9-11 tap for meg.

Slag 3 mot Håkan med Skaven.
Jeg blir hjulpet masse her av at jeg får av IF withering på stormvermins med bjella i runde 1, og skyter den rett ned. Etterfulgt av hellpit neste runde. Håkan har ikke fått spesielt bra magi, og det blir en skyte fest uten like fra min side, hvor jeg tar ut alt utenom greyseer og bsb som akkuart overlevde siste skytefase. 16-4 (20-0)

Slag 4. Thomas med Wood elves.
Alver mot alver er nesten alltid i favør til den mer mest skyting, og jeg hadde et massivt overtak på den fronten. Lett hjulpet av soulblights og miasma skyter jeg ned alle alvene på 4 runder. Mister en shade enhet og en dark rider enhet tilbake. 16-4(20-0)

Slag 5. Erik sine deamons.
Winds of magi er ofte veldig bra mot msu skyte lister, og bluefire spam gjør ikke ting lettere.
Det starter litt dårlig med at jeg ikke klarer å rulle 6s mot single beast of nurgle. men så snur det veldig. Erik har charget droner i shades som går av bordet. men dragen får counter charge og dreper alle sammen. En enslig warlock kommer så bort til LoC som aldri klarer å kaste gateway, gjør 4w med doombolt, og så blir loc tatt av 3 dark riders...
Ett par runder med 6+ ward gjør ikke livet lettere for erik. Når crossbows + drage dreper alle plague bearers i kamp ender det som en stor seier for dark elves. 16-4 (20-0)

Lett hjulpet av en :twisted: liste. Ender jeg opp på 10 plass. Kommer nok sterkere tilbake neste turnering på nesodden :)
Flaks > Skill

Return to “Armélister”