40k på arcon søker arrangør

Kristiansand

Moderators: Unicorn, kaldCB

Unicorn
Wraith Engine

40k på arcon søker arrangør

Post by Unicorn » Sun Apr 13, 2014 12:42 pm

I år blir det ikke noe arcon på meg da jeg skal i bryllup, så arcon har spurt meg om jeg vet om noen som kunne tenke seg å arrangere 40k på arcon, så da spør jeg, vil du arrangere 40k på arcon? Send meg en pm eller svar her hvis du har lyst
Okidoki, skal ikke legge meg opp i interne ting mellom en engel og en enhjørning, det kan fort bli nasty

Join the Invasion
www.Invasion.no

chranos
Warlock

Post by chranos » Wed Apr 23, 2014 9:57 pm

Også postet i 40k general forumet:

Arcon søker som sagt en eller flere arrangører for å holde en 40k turnering. Hva som er best for dere 1 dag/2 dager er helt opp til arrangøren(e) og selvfølgelig stemningen på forumet.

Interessenter bes som Unicorn skriver ta kontakt med meg.

Det er i år det 30 arcon i rekken og dette feires med brask og brann og i nye lokaler. Ikke lenger må man gå "the walk of shame" i en så og si gudsforlatt gymsal men man blir en større del av con'en generelt. Fremdeles en fredelig del og ikke midt i en gang.

Vi slår også litt på stortrommen når det gjelder frivillighetsgoder med eksklusive awards.

Det triste er at uten dere blir det ikke 40k på arcon og det ville være ekstremt trist. Jeg håper at en eller flere av dere tar kontakt med meg innen kort tid da programmet offentliggjøres fortløpende og jo lenger tid før arcon noe annonseres jo flere deltagere blir det på turneringen.

Spør ikke hva Arcon kan gjøre for deg men hva DU kan gjøre for Arcon!
Uansett hvordan man ser det er det bare et spill.

[url=http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=14&t=3547]My painting Blog[/url]

Post Reply

Return to “Spillklubben sørlandet”