Kristiansand & Området Rundt - Introduser deg selv!

Kristiansand

Moderators: Unicorn, kaldCB

Brimstone
Electromancer

Re: Kristiansand & Området Rundt - Introduser deg selv!

Post by Brimstone » Thu Jul 29, 2010 5:30 pm

Min tur? Ok.

Jeg er Leif. 30 år.
Fant ut at en gammel hobby kunne fiskes frem da jeg ble sittende hjemme med kone og unger, så jeg fant frem Mordheim utstyret og derfra balla det på seg igjen.

Fikk Battle of Skull Pass i gave fra familien, så jeg er rimelig unfamiliar med spillet.

Spiller mest Mordheim, men har nå begynt å samle på WHF figurer også. Har aldri skjønt 40K så håper noen forklarer meg greia :-P
Av annet spiller jeg DnD (3rd og 2nd edition), WH fantasy (både nytt og gammelt), Call of Cuttu og TH-poker.

*poff*
Man slutter ikke å leke fordi man blir voksen - man blir voksen når man slutter å leke. CHARGE!

Unicorn
Wraith Engine

Post by Unicorn » Thu Jul 29, 2010 6:52 pm

Brimstone wrote:Min tur? Ok.

Jeg er Leif. 30 år.
Fant ut at en gammel hobby kunne fiskes frem da jeg ble sittende hjemme med kone og unger, så jeg fant frem Mordheim utstyret og derfra balla det på seg igjen.

Fikk Battle of Skull Pass i gave fra familien, så jeg er rimelig unfamiliar med spillet.

Spiller mest Mordheim, men har nå begynt å samle på WHF figurer også. Har aldri skjønt 40K så håper noen forklarer meg greia :-P
Av annet spiller jeg DnD (3rd og 2nd edition), WH fantasy (både nytt og gammelt), Call of Cuttu og TH-poker.

*poff*
Velkommen velkommen :) nå er dessverre spillokalene våre stengt for sommeren, men vi startet opp igjen tirsdag 10 august og du er hjertelig velkommen :)

Dessverre så er regelboken i battle for skull pass utdatert siden det er kommet ny edition i mellomtiden, men jeg tipper det blir en del fantasy på klubben etter ferien, jeg er i hvertfall veldig keen på å spille, og både goblins og dverger burde være veldig gode i den nye editionen :)
Okidoki, skal ikke legge meg opp i interne ting mellom en engel og en enhjørning, det kan fort bli nasty

Join the Invasion
www.Invasion.no

Erikkerik
Electromancer

Post by Erikkerik » Tue Aug 17, 2010 5:53 pm

Hei, 26 år gammel mann fra Arendal som nettopp har flyttet til kr. sand for å ta PPU på universitetet. Har spilt warhammer av og på siden ungdomskolen en gang, men begynte med turnerinspill først i fjor. Jeg har vært innom diverse hærer, men har ogrer som klar hovedhær. Jeg har ikke fått med meg miniatyrene hit til byen enda, men det skal ikke ta så lang tid og er da klar for å få meg noen kamper med nye motstandere. Har dere noen lokaler å spille i, faste tidspunkt?

Unicorn
Wraith Engine

Post by Unicorn » Tue Aug 17, 2010 6:38 pm

Erikkerik wrote:Hei, 26 år gammel mann fra Arendal som nettopp har flyttet til kr. sand for å ta PPU på universitetet. Har spilt warhammer av og på siden ungdomskolen en gang, men begynte med turnerinspill først i fjor. Jeg har vært innom diverse hærer, men har ogrer som klar hovedhær. Jeg har ikke fått med meg miniatyrene hit til byen enda, men det skal ikke ta så lang tid og er da klar for å få meg noen kamper med nye motstandere. Har dere noen lokaler å spille i, faste tidspunkt?
Hei og velkommen til byen :)

Vi spiller hver Tirsdag fra 17.00 og utover på samsen kulturhus. Vi har lokalene fra 17.00, men folk dukker normalt ikke opp før rundt halv 6 ;) hehe

Neste tirsdag, altså den 24, så skal vi ha terrengkveld på samsen, det vil jeg tippe er en ypperlig annledning til å hilse på folk :)
Okidoki, skal ikke legge meg opp i interne ting mellom en engel og en enhjørning, det kan fort bli nasty

Join the Invasion
www.Invasion.no

Erikkerik
Electromancer

Post by Erikkerik » Tue Aug 17, 2010 7:11 pm

terrengkveld - betyr det at det ikke er spilling? :)

Unicorn
Wraith Engine

Post by Unicorn » Wed Aug 18, 2010 5:18 am

Erikkerik wrote:terrengkveld - betyr det at det ikke er spilling? :)
Vi håper at alle kan være med å hjelpe til med å bygge og fikse terreng, men det er ingenting som stopper folk fra å spille hvis det er det de heller ønsker

Join the Invasion
www.Invasion.no

Erikkerik
Electromancer

Post by Erikkerik » Thu Aug 19, 2010 10:06 am

Ok jeg har veldig lyst til å få meg en kamp (har avtalt i avtal en slag tråden), men hjelper gjerne litt til med terreng også om det blir tid :)

Craven
Fennblade

Post by Craven » Thu Sep 09, 2010 9:12 pm

Hey. Erik her. 22 år.

flyttet til Kristiansand for nesten 1 mnd siden for å begynne på UiA Grimstad.
Har spillt Warhammer Fantasy Battles siden jeg gikk i 5 klasse, men har vært veldig lite av det i de 4 siste årene pga skole og jobb så trenger litt oppfriskning.
Spiller Dark Elf's og Vampire Counts, hovedsaklig sistnevnte.

For øyeblikket prøver jeg å starte med 40K så driver å skaffer meg Tyranids.

Ellers så går det endel i Magic The Gathering.

Hvis det er noen som spiller Vtes så er jeg også med ;)

Erikkerik
Electromancer

Post by Erikkerik » Sat Sep 11, 2010 9:16 am

Heisann Erik. Du får få fraktet miniatyrene dine til byen, så vi kan ta en kamp :)

soppen36
Gobber

Post by soppen36 » Tue Nov 02, 2010 1:52 pm

Javel. Jeg heter Åsmund er 18 år, kommer fra kristiansand, bodd her hele livet. Spilt fantasy og 40k siden 5 klasse. Spilt mye med brødrene mine og fått lurt med noen venner. Er også skapnerd btw : D

Hærer:
Vampire counts
Chaos Deamons (40k)
Litt Orks
Masse space orks
Chaos Space marines

steinsvaåg
Praetorian Ferox

Post by steinsvaåg » Fri Nov 05, 2010 12:27 am

høres bra ut,velkommen til Anonyme Legokloss Elskende miniatyr Avhengige Late Ensformige Gale Internettavhengige Ostepopspisende spill klubb
...Over half a million men, thirty thousand tanks and artillery pieces Emperor show mercy to the fool that stands against me, for I shall not."
- Warmaster Demetrius, at the outset of the Salonika Crusade, 733.M38

Cruor
Battle Boar

Post by Cruor » Fri Nov 05, 2010 1:12 am

steinsvaåg wrote:b]O[/b]stepopspisende spill klubb
Kommer ann på ostepoppen. OLW sin funker, men first price sin har en horribel ettersmak.
Being surrounded only means you can charge in any direction!

steinsvaåg
Praetorian Ferox

Post by steinsvaåg » Fri Nov 05, 2010 1:03 pm

ost er ost, og det er mye ost ute og går på klubben. Kunne nokk sagt ostekake istedet.
...Over half a million men, thirty thousand tanks and artillery pieces Emperor show mercy to the fool that stands against me, for I shall not."
- Warmaster Demetrius, at the outset of the Salonika Crusade, 733.M38

Need more dakka
Stannis Brocker

Post by Need more dakka » Tue Nov 09, 2010 10:59 am

Cruor wrote:
steinsvaåg wrote:b]O[/b]stepopspisende spill klubb
Kommer ann på ostepoppen. OLW sin funker, men first price sin har en horribel ettersmak.
HERESY!

First Price har best stank, og best smak! Et uunværlig redskap til å la figurene bade i for å sikre seg en ekstra ostete turnering!
Orks never lose!
Either we win, and we win!
Or we die, then it doesnt count
or we run, but then we´ll be back!

Cruor
Battle Boar

Post by Cruor » Fri Nov 12, 2010 10:40 pm

steinsvaåg wrote:ost er ost, og det er mye ost ute og går på klubben. Kunne nokk sagt ostekake istedet.
Meh, finnes ikke noe 'ost' i vanilla 40k.

Og First Price sin ostepopp gir en horribel ettersmak. Huff og huff.
Being surrounded only means you can charge in any direction!

Post Reply

Return to “Spillklubben sørlandet”