Kristiansand & Området Rundt - Introduser deg selv!

Kristiansand

Moderators: Unicorn, kaldCB

Gunnarto
Fennblade

Re: Kristiansand & Området Rundt - Introduser deg selv!

Post by Gunnarto » Fri Nov 19, 2010 9:11 pm

Er vel på tide å skrive noen velvalgte ord her.

Hei hei alle sammen!

Navnet er Andreas og spillet(ene) er WH40k(primært), WHFB(sekundært). Jeg er 28 år og har stort sett holdt meg i krsand siden tidenes morgen.

Begynte å spille WH for en liten mannsalder siden. Spilte mye med bla Brian på Tinnheia. Nå for tiden spiller jeg mye med mine kjære lillebrødre. (Har lurt dem begge to, muahahah.) Var innom klubben for ca 10 år siden, og det gleder meg at jeg husket igjen noen.

Går for det meste i Imperial Guard, men har også en lite lass med smurfemarines, litt necrons og noen demoner. På fantasy siden er det egentlig bare High elves det går i. Er også glad i pc spill, online spill og strategi. Og hvem liker vel ikke ei god runde med 1. person shoot them up med en BFG (Big Fucking Gun).

Om noen er sugne på gaming er det bare å ta kontakt, så skal jeg se om jeg ikke kan rive meg løs fra mine daglige plikter:)

Bamse out!

Thanatos
Gobber

Post by Thanatos » Sun Nov 21, 2010 1:30 pm

Hei! Heter Jørg(20) og har vært medlem av Alea legio for en del år tilbake, men måtte slutte pga tidsmangel. Har savnet det noe sykt , så nå gleder jeg meg til å spille mange gode kamper med min Space wolf hær. Fokuserer mest på 40k.

Von Nordhus
Gobber

Post by Von Nordhus » Sat Apr 09, 2011 2:29 am

Da har jeg endelig kommi meg på 2d6..

Hei. Jeg heter Petter(19) :)
Spelt warhammer Magic the gathering osv siden 5 klasse. Tideligere sjef for Kongsberg Strategi og Rollespillklubb.

Spiller Hovedsaklig Nids og Dark Elves. Men også MTG og masse andre strategi/kort/brettspill 8)

Er forresten veldig Inntresert i å spelle mot non "Marines" der ute, også på sikt få fiksa Dark Elves hæren min så jeg kan spille noe kamper Fantasy. Veldig åpen for hint og tips til begge armeer.
Goodnight Puny Human!

Brimstone
Electromancer

Post by Brimstone » Sat Apr 09, 2011 6:39 pm

Velkommen skal du være. Mine dverger er når som helst klare til kamp mot dark elfsa =)
Man slutter ikke å leke fordi man blir voksen - man blir voksen når man slutter å leke. CHARGE!

Svknoe
Gremlin

Post by Svknoe » Mon Jun 06, 2011 4:42 pm

Hallo

Jeg heter Sveinung (19). Av Warhammer spiller jeg mest Fantasy, men også 40K til tider. Hærene jeg spiller er Lizardmen, Bretonnia og Tyranids. Jeg har spilt spillene siden ei gang i 6th edition, men mest i 7th og 8th.

Til høsten reiser jeg for å studere, og kommer derfor til å spille lite Warhammer i Kristansand. Fram til da kommer jeg til å være interessert i å spille Fantasy noen ganger.

Unicorn
Wraith Engine

Post by Unicorn » Tue Jun 07, 2011 1:59 pm

Svknoe wrote:Hallo

Jeg heter Sveinung (19). Av Warhammer spiller jeg mest Fantasy, men også 40K til tider. Hærene jeg spiller er Lizardmen, Bretonnia og Tyranids. Jeg har spilt spillene siden ei gang i 6th edition, men mest i 7th og 8th.

Til høsten reiser jeg for å studere, og kommer derfor til å spille lite Warhammer i Kristansand. Fram til da kommer jeg til å være interessert i å spille Fantasy noen ganger.
Velkommen skal du være :)
Okidoki, skal ikke legge meg opp i interne ting mellom en engel og en enhjørning, det kan fort bli nasty

Join the Invasion
www.Invasion.no

Hawkoon
Electromancer

Post by Hawkoon » Sun Jul 17, 2011 7:38 pm

Hei og hå, jeg heter Håkon (29) og har relativt nylig flyttet til Arendal.

Jeg veit ikke hvor lett det er å forflytte seg helt til Kristiansand for å spille Warhammer uten bil, men kan tenkes jeg dukker opp etterhvert. (.. når jeg får rotet meg til å ta førerkort, eller finner en sjåfør å bestikke...)

Jeg spiller hovedsaklig WHFB, nærmere bestemt HE som jeg har samlet på siden midten av 90-tallet en gang. (Begynte i overgangen mellom 4'th og 5'th ed.) Har planer om å convertere meg en VC hær også etterhvert.

Jeg har også noe eldar liggende å støve ned et sted, men fikk aldri helt sansen for 40k.

Need more dakka
Stannis Brocker

Post by Need more dakka » Fri Jul 22, 2011 11:17 pm

Velkommen velkommen.
Arendal er da ikke mer enn en snau time unna med buss så det burde jo være mulig :3

Og se til å få tatt lappen! Er utrolig handy :3
Orks never lose!
Either we win, and we win!
Or we die, then it doesnt count
or we run, but then we´ll be back!

Jhorne
Gremlin

Post by Jhorne » Tue Oct 04, 2011 12:27 pm

Hei, tenkte jeg skulle introdusere meg.

Jeg heter Jon Magnus 24 år og har bodd på sørlandet nå i 2 års tid.
Har drevet med warhammer i ca 10 år nå ganske av og på men har nylig bestemt meg for å bli aktiv igjen.

Av hærer har jeg en ca 3000 poengs VC hær og en tyranids hær som jeg bare har malt litt på. Har også en bataljon av OK men ikke surret meg til å begynne å male de.

Håper på å få innpass i et warhammer miljø her i Kristiansand så hvis det er noen som har lyst til å ta et slag mot vampyrene mine er det bare å skrike ut.

Hooah
Vampire counts: 3000 ++ pts
Orcs and goblins: 1300 pts
Necrons: 1500 ++ pts

Hva karer? Dukker dere for enkeltskudd?!?

Unicorn
Wraith Engine

Post by Unicorn » Tue Oct 04, 2011 12:57 pm

Jhorne wrote:Hei, tenkte jeg skulle introdusere meg.

Jeg heter Jon Magnus 24 år og har bodd på sørlandet nå i 2 års tid.
Har drevet med warhammer i ca 10 år nå ganske av og på men har nylig bestemt meg for å bli aktiv igjen.

Av hærer har jeg en ca 3000 poengs VC hær og en tyranids hær som jeg bare har malt litt på. Har også en bataljon av OK men ikke surret meg til å begynne å male de.

Håper på å få innpass i et warhammer miljø her i Kristiansand så hvis det er noen som har lyst til å ta et slag mot vampyrene mine er det bare å skrike ut.

Hooah
Velkommen velkommen :) Det er sikkert lettere å få en motstander hvis du spør i avtale et slag tråden her inne på forumet ;) det er spilling på Outland i dag fra klokken 6 ish og utover hvis du har lyst å titte innom for å hilse på folk :)
Okidoki, skal ikke legge meg opp i interne ting mellom en engel og en enhjørning, det kan fort bli nasty

Join the Invasion
www.Invasion.no

sleepwalker
Holy Zealot

Post by sleepwalker » Sun Feb 12, 2012 6:44 pm

hey! : D
heter Jan-Eerik er 17 år, er fra vigeland å holder på md å bygge en space marine army ( har en hær på 1345 pts. nå ;) )
vuredere å joine mandags spille kveldene men siste buss går til vigeland klokka 8 så kan bare ver noen timer ;o
" We march for Macragge... AND WE SHALL KNOW NO FEAR!! "

Kosh
Fennblade

Post by Kosh » Sun Feb 12, 2012 7:03 pm

Hei Jan-Erik! du kan jo alltids bruke den store avtal et slag tråden til å finne noen som har mulighet til å starte å spille litt tidligere på dagen. Det er ikke umulig å finne folk som er lystne på et lørdags slag heller^^
The avalanche has already started. It is too late for the pebbles to vote.

sleepwalker
Holy Zealot

Post by sleepwalker » Sun Feb 12, 2012 7:28 pm

true true ^^

sleepwalker
Holy Zealot

Post by sleepwalker » Tue Feb 14, 2012 10:56 pm

Hey!
eg heter Jan-Eerik Laine og er 17 år, har en space marine hær og kommer en tur neste mandag ;)!
noen som vil spille mot min space marine hær? ;)! har sånn rundt 1400 pts. md folk ;)

jimjim
Fennblade

Post by jimjim » Tue Apr 10, 2012 2:30 pm

Heisann! Har nå omsider kommet meg inn hit ^^.
Mitt navn er da Sondre, eller "Sturla" som Martin konsekvent kalte meg.
Er 24, fra Kristiansand. Begynnte med WHFB i 1999. Har hatt en god pause fra Warhammer i en del år nå, pga militæret, studier etc. Men tenker det er på tide å gjøre et comeback snart.
Har ikke fått satt meg inn i nye editionen i WHFB enda, men regner nå med at det meste "basic" sitter enda.

I Warhammer Fantasy har jeg:
3-4k Orcs & Goblins
2k Vampire Counts
(Spillte og Tomb Kings, men solgte de)

Mordheim: Skaven og greenskins. ^^

Begynnte såvidt med 40K, men kom aldri i gang, så har vel bare 2 squads, 1 dreadnaught og en techmarine med Iron Hands. (FTW)

Spillte og litt D&D.

Post Reply

Return to “Spillklubben sørlandet”