Kristiansand & Området Rundt - Introduser deg selv!

Kristiansand

Moderators: Unicorn, kaldCB

Kosh
Fennblade

Re: Kristiansand & Området Rundt - Introduser deg selv!

Post by Kosh » Tue Jul 03, 2012 12:55 pm

Har vist ikke skreve mitt før æ...
Heter Martin. Startet med figurspill like etter jeg kjøpte HeroQuest i en alder av 8.
Etter den tid er det bare blitt mer og mer, så nå har jeg hærer til de aller fleste av GW sine miniatyrspill + en hau av andre systemer jeg spiller alt for sjeldent :O
Ellers går det mye i brettspill, litt i kortspill og alt for lite rpg...

Er oftest innom outland for å spille på mandager, men kan spille på andre dager dersom det er en verdig motstander å møte :twisted:
The avalanche has already started. It is too late for the pebbles to vote.

koseose
Gremlin

Post by koseose » Tue Jan 08, 2013 2:32 am

Hoi!
Andreas her, de aller fleste kaller meg Ose. 21, født og oppvokst i vår kjære by.
Jeg er helt ny til 40k,samler Dark Angels, så er foreløpig bare babysteps inn i spillet.

Eller har jeg spilt litt Lotro for noen år tilbake hvor jeg samlet Rohan, Elves og Dwarfs.

Om det er noen som har DA liggende å støve ned, som de vil selge eller bytte så er det bare å hyle så jeg hører!

Brunborg
Electromancer

Post by Brunborg » Wed Jan 30, 2013 1:55 am

God dag, Marius her, er en sørlending som har vokst opp i stavanger, men har nylig begynnt å jobbe i kristiansand, på pendler basis, det vil si at jeg bor i kristiansand i oddetals uker. Har spilt warhammer av og på i circa 15 år.

Warhammer: Woodelves, Chaos Warriors, Deamons, Highelves

40K: CSM

Infinity: Haqq Islam

Warmachine: noe Menoth som jeg gjerne bytter vekk mot en annen faction, gjerne noe hordes.

Flames: Finnland

kaldCB
Wraith Engine

Post by kaldCB » Wed Jan 30, 2013 12:45 pm

velkommen skal du være. det spilles mest i 40k. fantasy og warmachine her nede. infinity tror jeg det er så vidt noen har kjøpt. Fow prøver jeg å sparke litt i gang her nede. venter bare på starter settet mitt.

Vi spiller jo på mandager. så er det bare å røpe ut i avtalen et slag tråden å se om du får napp. evt. bare ta turen ned en mandag. :)
Join the Invasion www.Invasion.no

Hope is the beginning of unhappines

Brunborg
Electromancer

Post by Brunborg » Wed Jan 30, 2013 2:32 pm

Takk ska du ha. Måte i et møte i stavanger på mandag denne gang, men regner med å komme mandag neste oddetall uke. Vi ses

bpetterteig
Gremlin

Post by bpetterteig » Sun Mar 03, 2013 4:46 pm

Hei,
Jeg heter Bjarne, og har nettopp begynt å spille warhammer 40k, og har dark angels nok til en liten hær, har vert inne på klubben og sett på noen spill.
Håper på å fa spillt litt uke på klubben, har spillt noe med noen kompiser, men vi trenger å spille med noen som kan det godt.

NilsenMedDobbelN
Trencher

Post by NilsenMedDobbelN » Wed Apr 16, 2014 9:21 am

Jeg heter Kristian Nilsen. Jeg er Warhammerverdenens svar på Magnus Carlsen.

Kosh
Fennblade

Post by Kosh » Wed Apr 23, 2014 4:24 pm

Hei Bjarne!
Om du er lysten på 40k kamper, så kan det være en plan å skrive det i den store avtal et slag tråden^^
Evt så kan du finne motstandere dersom du finner noen som kan legge deg til i den hemmelige facebook gruppen til warhammer spillerene her i byen. De er mest gira på fantacy, men det er et par 40k spillere der inne også^^
Det ser ut til at flere av de mest aktive 40k folkene våre har drevet på med andre ting de siste ukene, så noen må jo få lokket dem ned på klubben igjen!
The avalanche has already started. It is too late for the pebbles to vote.

Post Reply

Return to “Spillklubben sørlandet”