Hjemmelagede datasheets...

Kristiansand

Moderators: Unicorn, kaldCB

Nurgling Nanny
Stannis Brocker

Hjemmelagede datasheets...

Post by Nurgling Nanny » Mon Nov 16, 2009 8:08 pm

Hva synes folk om en hjemmelaget versjon av Nurgle Plague Tower(se link) for hver av Chaos gudene? Dvs at man beholder alt av stats på tårnet men endrer navn på regelen "Explosion of Filth" til å bli "Explosion of Blood" for Khorne og dermed kan ignoreres av enheter med Mark of Khorne, "Explosion of magic/change" for Teencth osv. Våpnene kan endres til fra Pus Cannon til Blood/Magic/Pleasure Cannon men at statsa er de samme. Hvert av tårna måtte selvfølgelig bli modellert til å passe den enkelte gud, så på et Khorne tårn ville det vært masse lik og kjettinger og metall, mens et Slaanesh tårn kunne hatt tentakler og høytalere osv.

http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... _Tower.pdf
Pest og kolera...

kaldCB
Wraith Engine

Post by kaldCB » Mon Nov 16, 2009 8:30 pm

For min del, ville jeg ikke hatt noe problem med det.

Trodde du var sånn nurgle mann jeg?
Join the Invasion www.Invasion.no

Hope is the beginning of unhappines

Nurgling Nanny
Stannis Brocker

Post by Nurgling Nanny » Mon Nov 16, 2009 8:44 pm

Ja... valget stod mellom å lage 3 Plague Towers eller 4 tårn hvor hvert tårn er dedikert til hver sin chaos gud. Tenkte at det kanskje ble litt ensformig og kjedelig med 3 like tårn. Har dessuten begynt å styre litt vekk fra 100% Death Guard, da jeg er litt lei av å male grønt :P

Dessuten så har jeg jo Abbadon nå (selv om han suger eselballer og bare skader seg selv), så jeg må ha med tropper og kjøretøy fra de andre legionene og gudene for å kunne få en skikkelig Black Crusade hær :)

Jeg har nok Nurgle marines og terminators til å fylle opp alle 3 tårna og mere til, men jeg synes det virker fett med 4 Gude-spesifike tårn som ruller fram på slagmarka. Fikk ideen fra Tetragon of Darkness formasjonen til Chaos Daemons som man finer i Apocalypse Reload boka.
Pest og kolera...

Brendi
Fennblade

Post by Brendi » Tue Nov 17, 2009 10:25 am

Jeg ville ikke hatt noen problemer med det ihvertfall, så lenge man ikke begynner å mekke skikkelig rundt på reglene. :)

Cruor
Battle Boar

Post by Cruor » Tue Nov 17, 2009 11:02 am

Du har da et tower of skulls datasheet et eller annet sted, da :)

Ellers høres det ganske fet ut!

GLORY TO CHAOS!
Being surrounded only means you can charge in any direction!

Nurgling Nanny
Stannis Brocker

Post by Nurgling Nanny » Tue Nov 17, 2009 11:22 am

Ja er klar over at det finnes Tower of Skulls, men greia er at det ikke er en super-heavy transport, noe som var hele poenget. Hadde det ikke vært for mangel av transport cap. så hadde jeg laget et Tower of Skulls allerede :P
Pest og kolera...

Dantalion
Stannis Brocker

Post by Dantalion » Wed Nov 18, 2009 10:42 pm

oi, interessant...kanskje jeg får begynne å mekke shiftig image tower of tzeentch...kanke kalle det tower of tzeentch..er reservert til mine 2 gode pyramider :)
Pray we don't take you alive!

Post Reply

Return to “Spillklubben sørlandet”