Diskuter alt tråden

Moss warhammerklubb

Moderators: seraph, REPLAY

Ultramarine fanatic
Trencher

Re: Diskuter alt tråden

Post by Ultramarine fanatic » Mon Apr 30, 2012 1:35 pm

Det gikk bra det, det var litt ensformig terreng men jeg driver å tenker på å kjøpe inn litt forskjellige greier selv. Så hvis vi kan bruke to bord der nede noen gang så kan det bli akkurat som på replay(hvis vi kan lagre ting der).

seraph
Ghetorix

Post by seraph » Mon Apr 30, 2012 2:12 pm

å lagre ting på bibloteket var aldri ett problem, bare snakk med hun som han ansvaret for barneavdelingen.

Hvis du skal ha terreng, så kan det jo være en god ide å ha en terreng dag hvor de som spiller 40k/fantasy er med på å lage terreng som kan brukes.. bare ta med random stuff fra hjemme og litt papp så har dere alt som trengs.

Da slipper du som enkelt person å punge ut for ting som alle andre skal bruke, vet fra erfaring at det er litt kjipt
Spiller dette
40k, Aos, Mordheim, Blood bowl , Battlefleet gothic
wild west exodus, Bolt action, Dropzone commander

verzutiko
Fennblade

Post by verzutiko » Mon Apr 30, 2012 2:17 pm

Jeg har litt skog, hills og noen steiner/hekker. Jeg kan ta det med til lørdag hvis dere har lyst på?
Spiller mest Magic the Gathering.

Ultramarine fanatic
Trencher

Post by Ultramarine fanatic » Mon Apr 30, 2012 4:15 pm

seraph wrote:å lagre ting på bibloteket var aldri ett problem, bare snakk med hun som han ansvaret for barneavdelingen.

Hvis du skal ha terreng, så kan det jo være en god ide å ha en terreng dag hvor de som spiller 40k/fantasy er med på å lage terreng som kan brukes.. bare ta med random stuff fra hjemme og litt papp så har dere alt som trengs.

Da slipper du som enkelt person å punge ut for ting som alle andre skal bruke, vet fra erfaring at det er litt kjipt
Kan jo prøve å gjøre det
verzutiko wrote:Jeg har litt skog, hills og noen steiner/hekker. Jeg kan ta det med til lørdag hvis dere har lyst på?
Det hadde vært veldig fint. Jeg veit ikke sikkert om jeg kommer ned på lørdag, sier ifra hvis jeg ikke gjør det.

Erlenurgle
Gremlin

Post by Erlenurgle » Mon May 14, 2012 6:28 pm

Yo, er Ultramarine fanatic = Tzeentch sist gang vi spilte Chaos in the Old World? ;)

Ultramarine fanatic
Trencher

Post by Ultramarine fanatic » Thu Jun 28, 2012 12:01 pm

Erlenurgle wrote:Yo, er Ultramarine fanatic = Tzeentch sist gang vi spilte Chaos in the Old World? ;)
Beklager "litt" seint svar men ja det er det

Ultramarine fanatic
Trencher

Post by Ultramarine fanatic » Thu Jun 28, 2012 12:04 pm

Jeg og Edward hadde tenkt oss ned på biblioteket i morgen for å spille en større kamp med Warhammer så hvis det er noen andre som vil være med er det bare og komme. VI starter opp når biblioteket åpner kl 10. Hvis det er noen som har tenkt seg ned og har noe terreng så setter vi pris på det

Peder

Dissdass
Gremlin

Post by Dissdass » Mon Oct 08, 2012 2:38 pm

Er det noen steder å få kjøpt maling i Moss? Eller Halden, Fredrikstad, Sarpsborg, vil helst slippe å kjøre til Oslo hvis det er mulig ;p

seraph
Ghetorix

Post by seraph » Mon Oct 08, 2012 6:25 pm

det er desverre ikke det, men kom innom meg en dag så kan du stort sett låne det du trenger.

svarer deg mere på pm når jeg har litt bedre tid.
Spiller dette
40k, Aos, Mordheim, Blood bowl , Battlefleet gothic
wild west exodus, Bolt action, Dropzone commander

Locked

Return to “Replay”