Muligheter for "ny" klubb og lokale

Moss warhammerklubb

Moderators: seraph, REPLAY

seraph
Ghetorix

Muligheter for "ny" klubb og lokale

Post by seraph » Mon Jul 23, 2012 11:09 am

Jeg og silje ser på muligheter for å åpne med nye lokaler, varer, bord og nye muligheter.

For at noe av det skal være mulig er vi avhenging av å vite at det kommer til å komme støtte fra de lokale spillere både på miniatyrspill, magic og brettspill.

Ingenting er spikret eller lovet, dette er bare en opplysning om at vi ønsker å gjøre noe for miljøet vår og vil snuse litt rundt alt utifra om dere er keen på dette.

Legg igjen feedback for både ønsker av drift, varer og tiltak for å samle inn støtte av penger fra kommune/stat/hyperion her.
Spiller dette
40k, Aos, Mordheim, Blood bowl , Battlefleet gothic
wild west exodus, Bolt action, Dropzone commander

Ultramarine fanatic
Trencher

Post by Ultramarine fanatic » Tue Jul 24, 2012 10:44 am

For min del så høres det veldig bra ut.
(Jeg veit ikke om du ar lagt ut noe på magic forumet men jeg tror det er der de fleste er)

verzutiko
Fennblade

Post by verzutiko » Tue Jul 24, 2012 11:31 am

Moss Spillforening har ca. 8.000 i inntekter i året, og det aller meste går bort i premier på ulike turneringer og innkjøp av produkter. Med andre ord er det ikke mye penger vi kan avse til leie av lokaler eller betaling for å ha en plass å være.

Hva mer konkret tenker dere å gjøre? Åpne en butikk eller leie lokaler?
Spiller mest Magic the Gathering.

seraph
Ghetorix

Post by seraph » Wed Jul 25, 2012 8:20 am

Legger nok ikke ut noe i noe Magic forum da dette anngår flere en de som spiller magic da det er (i motsettning til hva enkelte tror "wink wink Lars") er ganske mye fart i miniatyr spill miljøet , eneste problemet at vi holder til hjemme hos meg eller drar til oslo grunnet manget på plass og tilbud (jeg synes ikke bibloteket er godt nok og tilbyr desverre ikke "korekte" tider)

Det vi har snakket om er å få igang Replay igjen som en forening med samme model som Drammen har, da jeg syntes de har klart seg meget godt og jeg var en del av det de drev med i de nesten 3 årene jeg bodde der.

Dvs muligheter for flere satte spillebord til miniatyrspill, magic og andre nerdete ting som vi alle driver med.

Det vil da og være snakk om muligheter for salg av varer på ett begrenset nivå.

Hele målet er å gå i strek eller litet pluss med regnskap etter inkl støtte fra stat, kommune og salg.

Jeg kommer til å starte en dialog med moss kommune når høysesongen på jobb roer seg ned litt for lokaler og økonomisk støtte.
Spiller dette

Daniel
Gobber

Post by Daniel » Sun Jul 29, 2012 6:37 pm

Høres ut som en topp ide!

seraph
Ghetorix

Post by seraph » Sat Aug 04, 2012 10:34 am

Da legges denne planen og ide død.

Hvis det er så få som gidder å vise interesse så ser vi liten grunn til å gjøre noe mere ut av situasjonen som den er idag.

Får heller se på mulighetene ved en senere annledning.
Spiller dette

LazyPapa
Trencher

Post by LazyPapa » Sat Aug 04, 2012 10:28 pm

Og jeg som håpet at det var muligheter for noe Infinity og kanskje til og med Kings of War her etterhvert...

Locked

Return to “Replay”