Trenger folk for å spille mot

Genrelle spørsmål om warhammer 40K

Moderators: Unicorn, knightofkob

drionv2
Gremlin

Trenger folk for å spille mot

Post by drionv2 » Wed May 08, 2019 6:20 pm

Hei, finnes ikke folk som spiller i Mjøsregionen? Jeg bor i Gjøvik. Takk alle sammen

Unicorn
Wraith Engine

Post by Unicorn » Fri May 10, 2019 2:53 pm

Hei, det er et eget underforum litt lenger nede på 2d6 som heter mjøshammer. Jeg bor på Sørlandet selv så vet ikke hvor aktiv de er i den gruppen men da er du på riktig plass i hvertfall hvis ingen andre svarer her :-)

Håper du finner noen å spille med :-)
Okidoki, skal ikke legge meg opp i interne ting mellom en engel og en enhjørning, det kan fort bli nasty

Join the Invasion
www.Invasion.no

drionv2
Gremlin

Post by drionv2 » Fri May 10, 2019 3:16 pm

Hei! jeg kjenner dem, men de spiller mest warmachine og veldig lite wh40k, drt er for jeg spørre.

Unicorn
Wraith Engine

Post by Unicorn » Fri May 10, 2019 8:50 pm

Aha, dessverre så er det ganske stille her inne. Men hvis du blir med i invasion 2019 sin facebookgruppe og spør der kan det hende du har større hell enn her inne
Okidoki, skal ikke legge meg opp i interne ting mellom en engel og en enhjørning, det kan fort bli nasty

Join the Invasion
www.Invasion.no

Octavius
Electromancer

Post by Octavius » Sat Feb 08, 2020 1:19 am

Hei, beklager seint svar, jeg er ikke på forumet så ofte. Jeg holder også til i Gjøvik, og hvertfall 4 av mine yngre venner ved NTNU Gjøvik spiller også 40k. Det er også en forening ved universitetet som heter Gjøvik Tabletop, jeg var medlem der når jeg studerte, så jeg kan sikkert sjekke der om det er noen flere som spiller.

Post Reply

Return to “Generell diskusjon”