Spilling den 29nde. Avtaling o.l

Stavanger miniatyrspillklubb

Moderator: lekrist

Korhil
Fennblade

Re: Spilling den 29nde. Avtaling o.l

Post by Korhil » Wed Mar 28, 2012 11:59 am

Gratwhol wrote:Noen som har lyst på et slag mot Skaven? Det blir min første kamp i 8th edition og jeg har dessverre ikke fått plukket opp regelboka enda, så slaget blir nok en smule staccato. Any takers?
Jeg og Kalerith snakket om at det hadde vært kjekt å feaste på ratmen på england turen vi var i helgen. Så kan ta et slag mot deg har en 1500 pts liste klar. Som du sikkert så forrige gang når du var innom å så på så er ikke jeg heller 100% stødig i reglene, men det kommer seg :lol:

Gratwhol
Gobber

Post by Gratwhol » Wed Mar 28, 2012 1:19 pm

Ah, tøft, da stiller jeg med 1500 pts. Er det klokken 5 folk møter opp? Eller kommer man gjerne litt tidligere for å sette opp bord og slikt?

nagash
Fennblade

Post by nagash » Thu Mar 29, 2012 8:11 am

I believe you can show eaerlier to do the setup and noone will be sad because of it :)

Korhil
Fennblade

Post by Korhil » Thu Mar 29, 2012 8:52 am

Kommer mellom 16:30 og 17:00 alt ettersom når bilen kommer hjem.

Kalerith
Juggernaut

Post by Kalerith » Thu Mar 29, 2012 11:09 pm

Vil takke for en god match med Stian. (Ikke Dian, selv om du er en hyggelig kar du også :) ) And apologize 2 Rafael whom I rudely abandoned in search for some rat steak. (Unfortunantly the meal was busy grilling me back, good then that my lads had a fast boot camp amongst the Firebellies, and got away only medium toasted). But next time I want my match against 2.5 k of vengeful vampires. Also nice if you could get ther e a litle bit earlier than 18.00 it leaves us a litle short on time if we are playing 2.5 k.

Also nice 2 see so many people meeting up today. Only bad thing was that dont think I greeted everyone around because I got caught so much up in my match :roll:

Also as always hoping from some pictures from Dian, dunno if you took any tho. Unlike my own army, Stians Ratmen was painted decently enough to be taken pictures of:)
Karl-Erik Hansen
Tournament Organizer:

-Drums of War

- Winterfall

ETC- 2016.
Team Norge - Orcs & Goblins
Ny kanal for kamprapporter.
https://www.youtube.com/channel/UCvnfmG6pYRFChFyeuwApAJg

Diancecht
Holy Zealot

Post by Diancecht » Fri Mar 30, 2012 7:32 am

Kalerith wrote:Also as always hoping from some pictures from Dian, dunno if you took any tho. Unlike my own army, Stians Ratmen was painted decently enough to be taken pictures of:)
Doh.. knew I forgot something this time. Will remember to take pictures next time. Some really beautifully painted models there yesterday =)

-Dian / Stian
Vampire counts: 1500p

Post Reply

Return to “Warcry”