Stemmning for warhammer fantasy acopalypse?

Stavanger miniatyrspillklubb

Moderator: lekrist

Korhil
Fennblade

Stemmning for warhammer fantasy acopalypse?

Post by Korhil » Wed Apr 11, 2012 9:32 pm

Selv om fantasy ikke ha et expansion slik som 40k så lurer jeg på om noen er keen på et megaslag? Kanskje i sommer eller til høsten.

Vet ikke om vi kunne fått plass til et slikt slag på outland kommer nok an på hvor mange intresserte det er og butikkens åpningstider ettersom et slikt slag tar vel en dag og spille. Tenkte da 3000 pt ish per mann slik at de ikke blir for mye figurer per mann. Selv om dere ser jeg kunne stillt 7000 pts TK(kanskje ikke helt legal liste da :lol: Vi har jo en del neutral forces som kan plasseres rundt ettersom vi ser hvor mange det er på de ulike sidene.

Kalerith
Juggernaut

Post by Kalerith » Wed Apr 11, 2012 10:55 pm

Folk som kjenne meg vett at eg alltid e me på sånne ting :) Eneste problemet som jeg kan se selv er at det fort kan bli tungvint å få te dette på Outland siden me mest sannsynlig må rydda itte oss. ( I tillegg så har me jo ein del andre folk som ønske e bruka bordene, Yu-Gi-Oh og Magic, som jeg vet om). Men jeg liker tanken. Muligens også noen Storm of Magic regler innevevet i dette da?

Har da Ogres, 2.5k som teller som neutral. Har litt O&G i Disorder, også litt DE. (Meget uferdige, som Orkene mine men tenker de teller vel med om det er lange tider frem vi sikter mot).
Karl-Erik Hansen
Tournament Organizer:

-Drums of War

- Winterfall

ETC- 2016.
Team Norge - Orcs & Goblins
Ny kanal for kamprapporter.
https://www.youtube.com/channel/UCvnfmG6pYRFChFyeuwApAJg

Korhil
Fennblade

Post by Korhil » Thu Apr 12, 2012 8:27 am

Stemmer det! Glemte at vi må ha med monsters(fantasys mega tanks) og masse syke spells. Tenkte litt fram itiden ja... Og hadde vært nice om alt hadde vært fully painted

Mehrunes Dagon
Trencher

Post by Mehrunes Dagon » Thu Apr 12, 2012 10:10 am

Har nok WoC til over 6000 poeng så jeg kan stille opp og har da også mulighet til å låne vekk noen modeller.å Blir det standard FOC eller blir det mer som apocalypse at vi kan bruke litt mer av det vi vil? :twisted:
I have more super heavies than Steinsvaag.

Diancecht
Holy Zealot

Post by Diancecht » Thu Apr 12, 2012 2:18 pm

Høres spennende ut =) Jeg har min lille VC hær på 1500 poeng. Spørs når selvfølgelig.

edit: lest litt om storm of magic, tror hæren min er litt for liten til å bli med. Men jeg følger med spenning med.
Vampire counts: 1500p

Korhil
Fennblade

Post by Korhil » Thu Apr 12, 2012 8:52 pm

Blir ikke noen fast sum ser hvor mange som joiner, men det må vel være ca likt. Satser å få til noe på høsten.

Lite off topic spørsmål stian: Om du vet va han svenske(Glemte navnet) kaller seg her skulle sende han link for army case.

Diancecht
Holy Zealot

Post by Diancecht » Fri Apr 13, 2012 10:40 am

Tror han kaller seg Machie_Bone eller noe sånt, skal gi han en rl poke =)
Vampire counts: 1500p

Mackie_Bone
Gremlin

Post by Mackie_Bone » Fri Apr 13, 2012 11:40 am

Korhil & Stian - Yep, Mackie_Bone is my name, borde kanske kalla mig för svensken istället så alla vet vem jag är :P

Hade varit cool om du skicka länken, tror jag trenger en sånt fancy case förr eller senare!

//Markus

And3rs
Electromancer

Post by And3rs » Sat Apr 28, 2012 11:11 am

vil bare hiva mg på og sei at eg har et battlefortress liggane med siege tower og diverse fantasy terreng, blant annet storm of magic arcane fulcrums + blood in the bardlands og storm of magic (og tilhørende kort) ;) har også et bord ståande mn ser fort for mg at d kan bli litt lite =S

har ikkje fått playtesta fortresses så om någen e down for et epic siege e d bare å sei fra ;)
ETC Orkz 2012

Armacon 2015, be there!

Post Reply

Return to “Warcry”