2d6 Internal Affairs Mark IV: Mk. 3 turnering 2. juli 21/28
Moderator:vizier87
Norwegian synes det var sykt allright å kansellere flyet mitt 12 timer før avgang, så blir dessverre ikke noe spilling på meg. Grumble!
Blue moon over the Nightmare Empire
#DennyWillHaveSnuggles
#DennyWillHaveSnuggles
Dårlig deal, kjipt å høreSverre wrote:Norwegian synes det var sykt allright å kansellere flyet mitt 12 timer før avgang, så blir dessverre ikke noe spilling på meg. Grumble!

Jarle Svendsrud
www.courageofcaspia.com
www.courageofcaspia.com
Jeg er med! Lars med Convergence!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Sverre wrote:Norwegian synes det var sykt allright å kansellere flyet mitt 12 timer før avgang, så blir dessverre ikke noe spilling på meg. Grumble!

<--- Leif
Registrert!Larslars wrote:Jeg er med! Lars med Convergence!
Jarle Svendsrud
www.courageofcaspia.com
www.courageofcaspia.com
Takk for hyggelig turneringen, spesielt vil jeg trekke fram kamp nr 2 mot Kenneth. Spennende!! Ellers gikk jeg ubeseiret fram til jeg måtte dra
Takk for kjempebra arrangement på Lørdag! 
Kudos til Jarle & Leif for bra orging!
Smoths sailing all the way.
4 morsomme og jevne kamper for min del (2 tap, 2 seire).
Mk. 3 er gøy!
-Lasse

Kudos til Jarle & Leif for bra orging!

4 morsomme og jevne kamper for min del (2 tap, 2 seire).
Mk. 3 er gøy!

-Lasse
Hiver meg med i hyllesten. Artig turnering og mange bra kamper. Mye å lære fortsatt i mk3, men moro var det. Dagens nedtur: Leksjonen fra Gard. Opptur: Intens og tett kamp mot Kasper.
-
- Gud
Veldig bra initiativ og arrangement, takk for innsatsen!
Hadde veldig godt av noen kamper på rappen (selv om to av dem ble veldig korte), bobler med ideer til WTC, mer om det i WTC tråden. Morro med WM!
Hadde veldig godt av noen kamper på rappen (selv om to av dem ble veldig korte), bobler med ideer til WTC, mer om det i WTC tråden. Morro med WM!
Founding member of FADHDA (Faction ADHD Anonymous)
Mangler en Spray 8" etter lørdagens strabaser, tror det var Hjelen som lånte den?
<--- Leif