WTC og Norge: Visjon

Det meste av WmH diskusjon skjer på 2d6 Discord - her er en åpen invitasjon

Moderator:vizier87

Olannon
Haley
WTC og Norge: Visjon

Post by Olannon » Tue Oct 18, 2016 10:01 pm

I dag hadde WTC-lagene en retrospektiv på 2d6. Kort fortalt gikk vi gjennom hva som var bra, hva som var dårlig og hva vi ønsker å gjøre annerledes fremover. Mats måtte velge avbud i siste men jeg synes hans feedback (som han postet på slack) beskriver godt hva vi andre landet på også:
Mats wrote:Vi bør vel egentlig starte nuh. Lage en pool av alle som vil være med. Sette opp hva som forventes av deg i prosessen frem til et laguttak og hva som forventes av deg når du er tatt ut. Det bør i utgangspunktet være likt for begge lagene. Jeg ser ingen grunn til at man ikke skal ha to kompetitive lag, dersom vi har en spillermasse som er villig til å gjøre en innsats. Det virker feil å ha ett superteam og ett vi-er-her-bare-for-turen team.
Dersom du er interessert i WTC så er dette en gylden mulighet til å være med på Norges satsing. Alle er velkomne til en initiell interessentgruppe. Vi jobber med å få på plass en komité som kommer til å ta dette videre og jobbe med uttak på et senere tidspunkt.

Så: Hva skal du gjøre dersom du er interessert i å være på Norges WTC-lag?

1. Sørg for at du har adgang til WTC-forumet. Hvis ikke, skriv deg opp her.
2. Meld din interesse i denne tråden: WTC 2017: Interessenter
3. Har du ikke tilgang til posten jeg lenket under punkt 2? Se punkt 1!
Jarle Svendsrud

www.courageofcaspia.com

Return to “Generell diskusjon”