Fredag: Tor Egil kommer seg til semifinalen i Last Chance Qualifiers for European Invitationals. Her ryker han ut i en Haley2 mirror.
Lørdag: Asbjørn vinner steamroller flight 1! Sverre tar en sterk 2. plass i ClogCon Masters, men møter dessverre angry birds i henda på Tom Guan i finalen og taper. Nicholas kommer på 3. plass i samme Masters etter en spennende semifinale mot Sverre hvor Cryx trekker det lengste strået.
Søndag. Undertegnede vinner European Invitationals! Tor Egil, Hans og Nicholas (aka murder kitties) vinner lagturneringen!
Utrolig gøy at vi hevder oss så bra! Jeg digger det og tror kun det er et tidsspørmål før Norge blir ansatt som en av de sterkere nasjonalitetene å møte internasjonalt. 3 turneringsseire samt ytterligere pallplasseringer er bare helt konge

For min del kommer det rapporter fra samtlige kamper jeg spilte i helgen. Flere andre kamper ble også streamet, jeg vet at Tor Egil, Nicholas og Sverre i alle fall spilte på stream. Legg gjerne ut lenker her så folk får se!