2d6 invaderer Nederland!

Det meste av WmH diskusjon skjer på 2d6 Discord - her er en åpen invitasjon

Moderator:vizier87

Olannon
Haley
2d6 invaderer Nederland!

Post by Olannon » Mon Nov 14, 2016 11:10 am

Clogcon (http://www.clogcon.com/) ble arrangert i helgen og 2d6 stilte sterkt med et tosifret antall medlemmer. Det var 3 dager med turneringer og frispilling og jeg er veldig imponert over vår innsats! La oss ta en titt:

Fredag: Tor Egil kommer seg til semifinalen i Last Chance Qualifiers for European Invitationals. Her ryker han ut i en Haley2 mirror.
Lørdag: Asbjørn vinner steamroller flight 1! Sverre tar en sterk 2. plass i ClogCon Masters, men møter dessverre angry birds i henda på Tom Guan i finalen og taper. Nicholas kommer på 3. plass i samme Masters etter en spennende semifinale mot Sverre hvor Cryx trekker det lengste strået.
Søndag. Undertegnede vinner European Invitationals! Tor Egil, Hans og Nicholas (aka murder kitties) vinner lagturneringen!

Utrolig gøy at vi hevder oss så bra! Jeg digger det og tror kun det er et tidsspørmål før Norge blir ansatt som en av de sterkere nasjonalitetene å møte internasjonalt. 3 turneringsseire samt ytterligere pallplasseringer er bare helt konge :)

For min del kommer det rapporter fra samtlige kamper jeg spilte i helgen. Flere andre kamper ble også streamet, jeg vet at Tor Egil, Nicholas og Sverre i alle fall spilte på stream. Legg gjerne ut lenker her så folk får se!
Jarle Svendsrud

www.courageofcaspia.com

Ironclad
Wraith Engine

Post by Ironclad » Mon Nov 14, 2016 11:39 am

Olannon wrote:Clogcon (http://www.clogcon.com/) ble arrangert i helgen og 2d6 stilte sterkt med et tosifret antall medlemmer. Det var 3 dager med turneringer og frispilling og jeg er veldig imponert over vår innsats! La oss ta en titt:

Fredag: Tor Egil kommer seg til semifinalen i Last Chance Qualifiers for European Invitationals. Her ryker han ut i en Haley2 mirror.
Lørdag: Asbjørn vinner steamroller flight 1! Sverre tar en sterk 2. plass i ClogCon Masters, men møter dessverre angry birds i henda på Tom Guan i finalen og taper. Nicholas kommer på 3. plass i samme Masters etter en spennende semifinale mot Sverre hvor Cryx trekker det lengste strået.
Søndag. Undertegnede vinner European Invitationals! Tor Egil, Hans og Nicholas (aka murder kitties) vinner lagturneringen!

Utrolig gøy at vi hevder oss så bra! Jeg digger det og tror kun det er et tidsspørmål før Norge blir ansatt som en av de sterkere nasjonalitetene å møte internasjonalt. 3 turneringsseire samt ytterligere pallplasseringer er bare helt konge :)

For min del kommer det rapporter fra samtlige kamper jeg spilte i helgen. Flere andre kamper ble også streamet, jeg vet at Tor Egil, Nicholas og Sverre i alle fall spilte på stream. Legg gjerne ut lenker her så folk får se!
Veldig bra innsats og vil nevne at antallet Nordmenn ble lagt merke til der nede.
<--- Leif

matsemann
Archangel

Post by matsemann » Mon Nov 14, 2016 11:44 am

Min første kamp i invitational mot Siege - dessverre ingen lyd

https://www.youtube.com/watch?v=INP_fKVl7dE

Min tredje kamp i invitational mot Haley2 - min korteste kamp noensinne i WMH.

https://www.youtube.com/watch?v=SkzDfGMDhiA (spol til ca 22 min å se det eneste høydepunktet i kampen :lol: )

Kort forklart - jeg tenkte ikke på at han kunne nå meg første runde - alt gikk på autopilot. Putt 6 i stenen - løp frem. Helt krise.

Lå på 2 seire her så utrolig klønete at jeg ikke i hvert fall gir han en kamp. Han endte opp med å vinne og komme videre til invitationals.
Gult er kult

15 min of shame - https://www.youtube.com/watch?v=SkzDfGMDhiA

lekrist
Ghetorix

Post by lekrist » Mon Nov 14, 2016 11:53 am

Gratulerer til alle sammen for meget imponerende resultater!
Join the Invasion!
www.invasion.no

aleksander
Archangel

Post by aleksander » Mon Nov 14, 2016 11:57 am

Gratulerer, alle mann!
Nazreg Moonsinger wrote:
Oh Finland, Finland, Finland... ...the land of 15 power dices, roaming Dragons and never-ending gunlines. There shall armies of 13 models fight for glory, there shall the five armies of doom point their guns at enemies.

Thomarsar
Thorn

Post by Thomarsar » Mon Nov 14, 2016 12:20 pm

God jobbet, congrats!

-T
KoWboy og Cog of Cyriss

Pjolterbeist
Juggernaut

Post by Pjolterbeist » Mon Nov 14, 2016 12:25 pm

Skikkelig imponerende! :D
<-- Christian Tellefsen. Code games. Play games.
Currently playing Guild Ball Fishermen, also got Cygnar and Trollbloods.

Kaptajn Congoboy
Archangel

Post by Kaptajn Congoboy » Mon Nov 14, 2016 2:37 pm

*snufs* Det er så man blir reint så emmonsjonell.

Gratulerer til alle!
-Kaptajnen

Mordenkai
Enigma Foundry

Post by Mordenkai » Mon Nov 14, 2016 4:18 pm

Bra jobba, gutta! :-)

Representing!!! :-)

hans caboose
Ghetorix

Post by hans caboose » Mon Nov 14, 2016 10:00 pm

Kommer til å poste rapporter fra mine slag i løpet av uka. Også får jeg bare benytte anledningen til å anbefale alle om å ta turen til neste år!

Fantastisk arrangement, kanonstemning. Har egentlig ikke noe negativt å snakke om i det hele tatt her.
Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.

Obiken
Battle Boar

Post by Obiken » Sat Nov 19, 2016 10:56 am

Gratulerer til Jarle for en enestående prestasjon, og til dere andre for kjempegode plasseringer.
Kenneth
Spiller Protectorate of Menoth i Warmachine.

Slayer
Timotei

Post by Slayer » Sat Nov 19, 2016 4:42 pm

Fantastisk bra innsats, gutter! :D

Gratulere, Jarle. Intet annet enn imponerende.

Dette gir inspirasjon.

Cheers
S

Post Reply

Return to “Generell diskusjon”