Si hei!

Det meste av WmH diskusjon skjer på 2d6 Slack - her er en åpen invitasjon

Moderator: vizier87

Subtellite
Gobber

Re: Si hei!

Post by Subtellite » Fri Jul 31, 2015 7:15 pm

poster ett lite hei her og:)
Syns skorne så kult ut, så det starter jeg med^^

Kaptajn Congoboy
Archangel

Post by Kaptajn Congoboy » Sat Aug 01, 2015 9:32 pm

Jeg må innrømme jeg gleder meg til å møte alle de nye nå om et par uker når ferien er forbi :)
-Kaptajnen

greenskin
Juggernaut

Post by greenskin » Sat Aug 08, 2015 12:39 am

Heihei! Enda en nykomling her. Har nylig konvertert over fra WHFB da AOS ikke falt i smak.
Er fra Gjøvik og er medlem av spillklubben der(Mjøshammer).

Valget mitt har falt på Trollbloods og det er mulig å følge fremgangen i min blogg :)
- Sindre -

NatteFrost
Gremlin

Post by NatteFrost » Sat Aug 08, 2015 2:59 pm

ellu.

sett noen youtube filmer om warmachine i våres og det har pirret interessen min kraftig.

ser en nybegynner liga startet nå nettopp i oslo, men tror jeg står over den siden jeg vil begynne fra bunn av og jeg har heller aldri spilt mini spill fra før.

ser det er en tråd om rookie league som var i februar, blir det en ny slik en til vinteren?

Templar
Wraith Engine

Post by Templar » Sat Aug 08, 2015 3:05 pm

NatteFrost wrote:ellu.

sett noen youtube filmer om warmachine i våres og det har pirret interessen min kraftig.

ser en nybegynner liga startet nå nettopp i oslo, men tror jeg står over den siden jeg vil begynne fra bunn av og jeg har heller aldri spilt mini spill fra før.

ser det er en tråd om rookie league som var i februar, blir det en ny slik en til vinteren?
Hei

Velkommen skal du være, skal ikke se bort i fra at det blir satt opp et ny Journeyman liga en gang i løpet av vinteren.

Jeg er en av tre pressgangers i Oslo, og kan sikkert gi deg et demo spill om du kunne tenke deg og prøve.

Mvh
Alexander
Mr Everblight!

NatteFrost
Gremlin

Post by NatteFrost » Sat Aug 08, 2015 5:05 pm

Templar wrote:
NatteFrost wrote:ellu.

Hei

Velkommen skal du være, skal ikke se bort i fra at det blir satt opp et ny Journeyman liga en gang i løpet av vinteren.

Jeg er en av tre pressgangers i Oslo, og kan sikkert gi deg et demo spill om du kunne tenke deg og prøve.

Mvh
Alexander
den var ikke så dum, sier ikke nei takk til det.
kan vi ta dette videre over pm? (vil ikke flomme over denne tråden med spørsmål =P)

Levs
Trencher

Post by Levs » Thu Aug 27, 2015 8:23 pm

Heisann folkens!

Helt fersk Pressganger fra Kongsberg her!
Jeg er 31 år, gift og 2 småunger.

Jeg har holdt på med Warmachine noen år nå, men har endelig fått sparka igang den lokale gjengen.

Vi starter i September med egne lokaler i sentrum, og jeg vil holde turneringer og demo'r i hele høst. Starter med en litt artig Journeyman League i September. Jeg skal prøve å poste mere info her senere.. Alle er velkomne :D

-Martin
-Martin Eide

Official Warmachine Gamer!
*Kongsberg Tablewar*

Maddin855
Gremlin

Post by Maddin855 » Thu Aug 27, 2015 9:37 pm

Hei!

Er en på 21 år som har holdt på med Warmachine siden Mk1 dagene. Kun spillt med venner som har vært interesserte, og har egentlig ikke så mye erfaring. Ser etter noen steder jeg kann treffe noen og spille litt i Tønsberg's området! Har en god del Cygnar, og diverse Skorne og Khador! Håper at jeg kann spille med noen av dere i fremtiden! :D

- Maddin

Templar
Wraith Engine

Post by Templar » Thu Aug 27, 2015 10:35 pm

Velkommen begge to.

Flott og se flere spillere, håper vi ser dere på NM i januar :D

Alexander
Mr Everblight!

Hawkoon
Electromancer

Post by Hawkoon » Fri Aug 28, 2015 4:51 pm

Får vel hilse på her og da.

Jeg er også en av dem som har holdt på med warhammer fra og til i ca 20 år nå, men Age of Sigmar tok livet av den entusiasmen.
Har oversett folk spille wm/h nå og da, men aldri satt meg noe særlig inn i spillet.

Basert på lettere googling av bilder og tekst frister Legion of Everblight mest å begynne med, og forventer en pakke fra Spillsjefen i løpet av dagen.

Jeg er forøvrig småbarnsfar og bosatt i Trondheim så jeg blir nok ikke å se så ofte for mange av folka her på forumet. Skal være fornøyd om jeg får stukket hodet innom wartrond en gang i halvåret :lol:

khprime
Gobber

Post by khprime » Tue Feb 02, 2016 9:45 am

Hei! Navnet er Kristian. Bosatt i Hokksund og stolt medlem i Kongsberg Tablewar. Begynte med miniatyr spill så seint som for rundt 5 år siden. Det var Warhammer Fantasy som dro meg inn i hobbyen. Da GW kjørte alt på dunken i fjor ble jeg nødt til å se meg om etter en ny verden. Etter en vel gjennomført demo av Warmachine/Hordes på Lampeland ble jeg nysgjerrig på dette landet Iron Kingdoms. Og jeg må virkelig si at spillet og verdenen har vokst på meg.

Jeg har nå rundt 70-80 poeng Protectorate of Menoth og noen få miniatyrer av Circle of Orboros

juanjowar
Electromancer

Post by juanjowar » Fri Mar 11, 2016 8:35 pm

Hi, sorry but I don´t speak norway language. I have been looking also for a place to say hello in the forum but i could¨t find it, so sorry if is anywhere else to do that.

I¨m a spanish trollbloods and khador player that is going to be working in oslo for couple of years or more, and I¨m thinking to move with some of my models, if is anybody playing over there. Like a shop or clubs or whatever.
I will take my khador army, that is still in painting progress so I keep going on with the paint job.

Thanks

Kaptajn Congoboy
Archangel

Post by Kaptajn Congoboy » Fri Mar 11, 2016 9:19 pm

Hi Juan! Welcome to Norway! There arw three main WM/H venues in Oslo. One is OMSK, a miniatures gaming club that meets on Saturdays. (viewforum.php?f=35). The other is the gaming room at the Outland store in Kirkegata (that also has a selection of WM/H miniatures for sale). It is open for miniature gamers wednesdays and mondays, although you have to share wednesday with boardgamers. The third is the 2d6 club, which has a monthly fee but is open every day (you get a key). It is a WM/H and KoW exclusive club. In general, it is a good idea to arrange games rather than just meet up, but you can get pick-up games.

As long as you speak english passably well, you do not need to worry about language problems.

There are also several tournaments all through the year - watch the forums. The nedt up is 2d6 crusade in april : http://spillforeningen2d6.no/crusade-2016/ (which does not requre membership).

Regards, PG_Kaptajn Congoboy :)
-Kaptajnen

juanjowar
Electromancer

Post by juanjowar » Mon Mar 21, 2016 2:59 pm

Thanks body. I just arrive today, but i going to be pretty busy At the moment. Anyway I'm taking my khador army with me so i will be playing in Oslo. Thanks

Encaitar
Gremlin

Post by Encaitar » Sun Nov 11, 2018 5:36 pm

Hi!

I've moved to Norway couple months ago and I'm looking to start playing Warmachine again. I'll have my miniatures shortly and I'm looking for a place where everyone meets to play currently. Unfortunately, I won't be able to participate in upcoming tournaments in Oslo, but maybe some friendly games would be possible. Where I can find some place to set up a battle with local players? I live in Mysen but I can travel to Oslo to play.

greetings

Post Reply

Return to “Generell diskusjon”