WARMACHINE og HORDES på Arcon 27

Det meste av WmH diskusjon skjer på 2d6 Discord - her er en åpen invitasjon

Moderator:vizier87

fipplefluteman
Juggernaut
Re: WARMACHINE og HORDES på Arcon 27

Post by fipplefluteman » Sun Jun 26, 2011 10:11 pm

får takke får en fin dag med spilling etterfulgt av litt nerding :)
"QUICK! STABB YOUR SELF FOR SAFETY!
you almost did it, didn't you?"-Richard (LFG)
"Id rather die then go to heaven."- William Murderface
Khador: We bring the axe, you bring the face.

Kaptajn Congoboy
Archangel

Post by Kaptajn Congoboy » Sun Jun 26, 2011 10:14 pm

Jeg vil aller først gratulere vinnerne! Samtidig skal Ironclad berømmes for uvurdelig hjelp med å arrangere min turnering fredag og klapp på skulderen for å arrangere sin egen på utmerket vis på søndag! Aller sist skal Templar ha stor takk (og belønning) for episk demoaktivitet på lørdag. Godt jobba alle sammen!
-Kaptajnen

Skjeggen
Trencher

Post by Skjeggen » Sun Jun 26, 2011 11:01 pm

Takkar for ei fin turnering og hyggeleg nerding etterpå.

Ironclad
Wraith Engine

Post by Ironclad » Mon Jun 27, 2011 7:34 am

Det var en flott helg, selv om jeg bare fikk med meg lørdag og søndag (neste år skal jeg nok være med på fredag og...). Kaptajnen skal ha en stor takk for utmerket organisering av hele opplegget. På lørdag var det som om vi hadde et batteri (eskadron?) av Reapere som dro ("Drag" :p) inn potensielle nye spillere inn til demoer. Outland standen gikk nesten tom (eller gikk tom, noe usikkert enda) for battleboxer og warpacks og jeg tror ikke det var en blister igjen heller. Dersom de hadde hatt regel bøker så ville de ha vært på standen, men det er de desverre utsolgt for.

Takk til alle som stilte opp på turneringa mi, det var en drøm og organisere :) (Vi var 16 stk, 2 måtte desverre trekke seg etter det tredje spillet).

Takk til alle som var med å hjelpe til med å holde demoer og rydde opp osv. Det er pga at miljøet vårt er så bra at vi vokser som vi gjør!
<--- Leif

Pjolterbeist
Juggernaut

Post by Pjolterbeist » Mon Jun 27, 2011 9:57 am

Ja, det var en super helg. Warmachine, øl, warmachine, øl, warmachine, øl.
<-- Christian Tellefsen. Code games. Play games.
Currently playing Guild Ball Fishermen, also got Cygnar and Trollbloods.

Obiken
Battle Boar

Post by Obiken » Mon Jun 27, 2011 12:31 pm

Takk for fint arrangement.

Fikk dessverre ikke kommet på fredag, men fikk meg en 35-poengskamp på lørdag og fikk spilt i turneringen på søndag. Glimrende arrangert av Ironclad!

Takk til alle motstandere, veldig artig å spille mot dere. Skulle gjerne ha gitt dere bedre motstand, men det får jeg jobbe mer med. :oops:

Hadde en kompis innom på søndag som kikket litt på, og som bare måtte konstantere at alt de hadde igjen på Outlands var en Circle warpack.
Kenneth
Spiller Protectorate of Menoth i Warmachine.

Thagdarf
Holy Zealot

Post by Thagdarf » Mon Jun 27, 2011 3:34 pm

Fantastisk helg, akkurat som ifjor glemte jeg helt bort å få med meg noe mere en warmachine delen. Hadde det ikke vært for at de kjenner meg for godt, trur jeg alle kompissene mine hadde kjefta meg huden full.

Nå blir neste prosjekt å få laget et såndt lite rundt Cygnar fuglebad terreng til meg selv, og kanskje konvertere en epic magnus model stående på toppen av en vraket Avatar of Menoth! (Kanskje jeg endelig klarer å få tirret vår lokale menoth "spiller" til å faktisk spille for en gangs skyld!)

Melder meg på til neste år!
- Jon Eirik - Sandefjord - Mercenaries: Gorten & Magnus -

Jotne
Gremlin

Post by Jotne » Mon Jun 27, 2011 5:32 pm

Hei! Må bare unnskylde for at jeg ikke klarte å komme meg på 15-poengeren på søndag. Skuffa over Arcon i år, så jeg endte med å dra på fylla på lørdag i stedet. Sovna åtte på morran og våkna seeent... :p

Satser på å se dere på Outland snart i stedet, hæren nærmer seg malt nå. :D

Pjolterbeist
Juggernaut

Post by Pjolterbeist » Mon Jun 27, 2011 8:38 pm

Thagdarf wrote: Nå blir neste prosjekt å få laget et såndt lite rundt Cygnar fuglebad terreng til meg selv, og kanskje konvertere en epic magnus model stående på toppen av en vraket Avatar of Menoth! (Kanskje jeg endelig klarer å få tirret vår lokale menoth "spiller" til å faktisk spille for en gangs skyld!)
Forbannede ***** brennende ******* ***** fuglebad, Magnus + Blur + Cover fra alle retninger ble en litt for hard nøtt gitt, selv for Kaptein Caines Pistoltrollmenn.

Hum, glemte jo at terreng kan skytes i stykker... hvor mange bokser har et fuglebad? Og har et Cygnar-fuglebad lavere ARM enn et Khador-fuglebad?
<-- Christian Tellefsen. Code games. Play games.
Currently playing Guild Ball Fishermen, also got Cygnar and Trollbloods.

havard
Juggernaut

Post by havard » Wed Jun 29, 2011 10:33 am

Takk for laget! Hadde det storveis på fredag, og regner med at søndag ville ha vært vel så bra om jeg ikke hadde måttet trekke ut. Calaban kommer nok til å rusle en tur ned til Outland etter hvert for å gjøre opp for fraværet. Det var min første tur på Arcon, og jeg må si felleslokalet imponerte stort. Litt synd vi ble forvist til et sidebygg, men det er vel vanskelig å unngå for plasskrevende spill som WM/H og Epic tar så stor plass. Dere bidro allikevel til å gjøre oss synlige med demospill på lørdag.
Godt jobbet!

ulrik
Juggernaut

Post by ulrik » Wed Jun 29, 2011 10:44 am

havard wrote:Epic tar så stor plass.
Epic trengte altfor lite plass :(

Er i prossessen med å se om dette "krigsmaskin" er no særlig, så godt mulig jeg dukker opp neste gang. Dere så hvertfall ut som dere hadde det gøy!
eUlrik: Kings of War og Epic: Armageddon

Vil du spille eller teste Epic: Armageddon i Oslo? PM meg!

Ikke Norges beste Kings of War-spiller

andyson
Gremlin

Post by andyson » Sun Mar 19, 2017 5:08 am

Det er forresten lurt å skrive på FB om at spilledagen er flyttet

Templar
Wraith Engine

Post by Templar » Tue Mar 21, 2017 2:23 pm

Dette er en post om arcon 27, som var i 2011.
Mr Everblight!

Post Reply

Return to “Generell diskusjon”