Mercenaries ftw?

Råd om listebygging, taktiske genistreker og skitne triks

Moderator: vizier87

SevenSins
Thorn

Mercenaries ftw?

Post by SevenSins » Mon Mar 21, 2016 6:04 pm

Så ble nostalgisk og vendte tilbake til mine kjære mercs, og krøp til korset og testet ut earthbreaker, en modell jeg synes ser litt teit ut men som har veldig gode regler...
Møtte harbringer og at jeg fikk gå først avgjorde kampen mer eller mindre.

Lista mi var som følger
Durgen Madhammer
-earthbraker

Reinholdt
Dougal macnaile
eAlexia
Gastonne
-vanguard
eEyriss
Hawk
Gorman

2x Press gangers
Gun mages+UA

Lista er litt skew siden bare vanguard, earthbreaker, gun mages og durgen deployer normalt alt det andre er AD.

Likte den veldig godt, men spørsmålet blir hva jeg skal parre lista med? Noen gode forslag? Vurderer sterkt cephalyx, og da kanskje en skew til med Cyphon og et lass med wreckers....

unseenlurker
Gud

Post by unseenlurker » Sun Mar 27, 2016 12:18 pm

Spilte mot en lignende liste på Smogcon med Ravyn tier. Motstanderen min måtte ha ti minutter med egentid etter kampen før han var i humør til å prate i det hele tatt...

Det jeg prøver å si er at du trenger å paire med en liste som tåler mye skyting.
Founding member of FADHDA (Faction ADHD Anonymous)

SevenSins
Thorn

Post by SevenSins » Sun Mar 27, 2016 1:35 pm

Ja dt er noe der, blir nok en litt annnen liste, antatt ossrum isteden med masse solo ræl og gunmages. Skal teste det på lørdag

Pairingen blir vel med cyphon og 4-6 heavies tror jeg.... Men er jo ikke av de sterkeste konkuransemessig jeg da :D

Brannreven
Fennblade

Post by Brannreven » Sun Mar 27, 2016 11:44 pm

One of us! One of us!
Dagowit wrote: Hvorfor en Ranking Officer skulle gøre en forskel aner jeg ikke, men jeg forstår heller ikke hvorfor en mand med en sæk kan lave et træ om til en pirat, eller hvorfor modeller med Amphibious i Shallow Water kan blive påvirket af Continous Fire...

Post Reply

Return to “Taktikk og lister”