Grendels filosofiske hjørne (fluff spoilers kan forekomme)

Maling, battlereports og selvpromotering

Moderator: vizier87

Grendel
Electromancer

Re: Grendels filosofiske hjørne (fluff spoilers kan forekomme)

Post by Grendel » Wed May 01, 2019 9:52 am

Falt av lasset et par år her. Utvidet familie og alt det der. Får kanskje tid til mine første MKIII kamper i sommer, hvis ferier og jobb synkroniseres korrekt etc. Det er liksom der jeg er for tida - men jeg la merke til at PP kommer ut med en ny hær. Infernals? De modellene så kule ut, og tematikken er jo moro og kan muligens føre til noe artig fluff og .... resin og metal? Metal? 'trekker pusten dypt'

Metal?! Det er 2 år siden jeg undret/klaget over dette, og det er fortsatt gjeldende? Ny army i 2019 fra et stort selskap og metal er involvert i produksjonen? Hvorfor? Prøver PP å slå en slags rekord, være siste gjenværende miniatyrselskap som gir ut metall... en slags omvendt pioneer-status.

Jeg trodde dette var the future! 'ser en metall frihetsgudinne stikkende opp av sanden' ... men så var det her! Vi var her på jorden hele tiden! Noooooo!
I am so smart, I am so smart. Smrt, smrt...I mean smart.

Kaptajn Congoboy
Archangel

Post by Kaptajn Congoboy » Tue May 28, 2019 2:28 pm

Kan du tenke deg noen umiddelbar årsak til at man vil bruke de materialene man lager in-house i USA vs å få laget plast i Kina sånn i dagens politiske klima?
-Kaptajnen

Post Reply

Return to “Blogger”