De gamle er eldst?

Maling, battlereports og selvpromotering

Moderator:vizier87

unseenlurker
Gud
De gamle er eldst?

Post by unseenlurker » Tue Sep 08, 2015 10:04 pm

Nå som ungdommen har fått blogget litt fra seg, er det vel på tide at en gammel grinebitter også øser av sin hardt opptjente visdom...

Har tenkt på å skrive litt om tanker uansett (og gjort noen forsøk på WTC bloggen), og all denne nye aktiviteten har økt motivasjonen, eller som dere unge sikkert ville sagt det: #inspirert.

Jeg spiller så ofte jeg kan, eller ikke så ofte som jeg skulle ønske. I Mars 2011 begynte jeg med Retribution, før jeg kastet meg på Skorne, Cygnar, Cryx, Legion og Circle. Alltid på jakt etter den perfekte lista.

De to første casterne jeg begynte å spille med var Rahn og Ravyn. Ironien i det hele er at jeg på Invasion forrige helg spilte akkurat de samme to casterne. Forhåpentligvis har jeg lært litt på veien :oops:

Del 1 av denne bloggen vil derfor handle om min retur til Retribution. Kan godt hende det blir en blogg i 1 del, eller om det kommer mer etterhvert. Jeg lover ingenting. Uansett...
Founding member of FADHDA (Faction ADHD Anonymous)

Olannon
Haley

Post by Olannon » Tue Sep 08, 2015 10:16 pm

Kult å se de rutinerte gutta komme på banen mer og mer også :) Vi har mye å lære!

Angående å komme full circle: Den første modellen jeg kjøpte var Imrik, Lord of Dragons. Dette var i 2001. I januar 2015 dro jeg med Imrik, 4 versjoner senere riktignok, til Sheffield Slaughter. Good times! Det er rart hvordan man ofte dras tilbake til røttene sine.

Gleder meg til å høre om musings her. Håper du toucher på erfaringer du har gjort deg mtp. matchuper underveis og hvordan du anser pairing og matchupens natur samt hvordan disse påvirker spesielt deployment og T1.
Jarle Svendsrud

www.courageofcaspia.com

unseenlurker
Gud

Post by unseenlurker » Tue Sep 08, 2015 10:35 pm

INVASION: Forberedelser
Jeg har hatt en haug med alver liggende i mer eller mindre (mest mindre) malt tilstand i snart fem år. Litt på grunn av andre prosjekter og FaksjonsADHD, litt fordi jeg ikke klarte å lage lister jeg er fornøyd med, og litt fordi jeg sleit med å finne et paintscheme som jeg synes funket greit.

Dette har falt litt på plass. Rahn er en fantastisk caster som jeg har laget en liste jeg er veldig fornøyd med til, så det siste året eller så har jeg eksperimentert mye med å finne en liste som supplerer Rahn. To uker før invasion fikk jeg et plutselig innfall (slik jeg ofte får) om at Ravyn i Tier ville være bra. Siden alle andre stormmaler sine hærer, tenkte jeg at jeg også kunne klare dette.

På malebordet de siste to ukene har jeg derfor hatt:

- Ravyn
- Hyperion
- Battle mages
- 3 units med Mage Hunter Strike Force (med UA)
- Stormfall Archers

Til sammen 41 modeller, hvorav 1 Colossal.

Her er noen WIP bilder, og ferdigstilte modeller:

Image
Image
Image

Siste innspurt:
Image

Ready for INVASION!!!
Image

unseenlurker
Gud

Post by unseenlurker » Tue Sep 08, 2015 11:20 pm

Invasion: Lister og kamp 1:

Jeg stilte med en liste som jeg har spilt mye med, og en jeg aldri har prøvd.

Rahn
-Imperatus
-Chimera
Houseguard Halbardiers (min) m/UA
Mage Hunter Strike Force (MHSF) (min) m/UA
House Shyel Battle Mages
Stormfall Archers
Stormfall Archers
House Shyel Magister
Ghost Sniper
Ghost Sniper
Eiryss, Mage Hunter of Ios (Eiryss1)
Arcanist

Rahn har vært favoritten min siden jeg begynte å spille. Han er en veldig allsidig caster som har et bra control game, og en assassination som motstanderne må respektere i så stor grad at de legger store bånd på seg. Jeg assassinater så og si aldri med Rahn. Men trusselen han utgjør, fører til at jeg kan vinne atrition/scenario. Lista legger trøkk med skyting, som oftest feater jeg tur 2-3 for å ta skaffe meg et massivt overtak i modeller på brettet, og så rir jeg det til scenario, eller tvinger motstanderen til å sende inn casteren sin. Da dør han/hun. Imperatus er ankeret mitt og lategame piece, men kan brukes tidlig med skytingen sin og jojoes med Telekinese og Whipsnap. Egentlig har jeg Narn i denne lista (+ en Magister til, i stedet for Stormfall Archers nummer 2), men trengte ham til liste 2. Litt trist for han skaper mye trøbbel. Men lista fungerer greit likevel.

Ravyn (Tier 2)
-Hyperion
MHSF (max) m/UA
MHSF (max) m/UA
MHSF (min) m/Eiryss, Mage Hunter Commander (Eiryss3)
Stormfall Archers
Stormfall Archers
Narn, Mage Hunter of Ios (gratis pga Tierbonus)

Ravyn Tier 2 er en ganske hard "skew" liste, dvs at den tvinger motstanderen til å gjøre vanskelige valg i pairingen. Skyter enormt mye pow 10, truer castere som står mer enn 12 tommer inn på brettet (Kill Box er min venn, ikke din) og er svært vanskelig å håndtere hvis man ikke har outs for stealth. Har valgt å spille med Hyperion i stedet for (det vanlige valget) Banshee + Skeryth. Bakgrunnen for det er at jeg ønsker å spille den inn i Circle (Krueger2) og Dobbel Colossal lister. Lista har da en svakere assassination, men et veldig sterk endgame hvor Hyperion potensielt ruller opp motstanderen etter at trusler mot ham er fjernet.

Listene er begge relativt anvendelige, og kan spilles inn i de fleste matchups (særlig Rahn), foretrekker generelle lister med noen få svakheter, og hvor de utfyller hverandre. Rahnlista har litt problemer med infanterispam (hvor Ravyn er absurd god), og Ravyn er litt svakere mot Heavy infanteri (Warders ol) og såkalte bricks (Rahn er en brickbuster).

Vil slite mot Lylyth 2 og Bradigus, men ellers føler jeg at jeg har game (ikke autowin) mot det meste, og Ravyn er forferdelig for en del lister. Rahn lista er Dark Horse som ingen riktig forstår hvordan funker før man har sett den i spill, og kan spilles å flere måter, slik at den kan overraske flere ganger.

Kamp 1: Stian Engebretsen. Legion of Everblight

Stian er en god gammel kjenning og venn fra år med WH spilling. Veldig hyggelig å møtes igjen over spillebordet. Vi kjørte dette som en tutorial game, da begge viste hvordan utfallet ville bli. Forhåpentligvis ble det en positiv opplevelse.

Stian hadde Vayl2 og Saeryn, og jeg fikset litt på Vayl listen hans før kampen. Glemte kravet om tre flying warbeasts, men heldigvis ble dette plukket opp senere.

Jeg ville skutt Saeryn i fillebiter, så jeg anbefalte ham å prøve Vayl en, selv om han aldri hadde spilt den før:

Vayl2, Angelius, Angelius, Scythean, Ravagore, Ravagore, Raek, Raek, Potte, Sheperd, Sheperd

Vi spilte incursion og gikk for hvert vårt flagg og kampen foregikk om flagget på midten. Jeg tok første poeng og kontrollerte inn en 5-4 på scenario.

Noen bilder:

Etter tur 1:
Image
Image

Etter tur 2: Her holder Halbardiers flagget nærmest/til venstre etter at jeg har featet og trukket inn en angelius. Stian Jammet inn med en Raek som jeg hadde store problemer med å bli kvitt, men det gikk til slutt. Scythean midt på bordet ble trukket inn til sentralt flagg, knocket ned og skutt bort. (Strike force nede i mitt høyre hjørne er casualties)

Image
Image

Etter dette skårte jeg poeng i hans runde fordi han ikke kunne conteste, og 2 i min neste runde (halbardiers tok midtflagget). I min siste tur kontrollerte jeg flagget for 5 poeng. Stian skårte to runder på midtflagget + høyre flagg.

unseenlurker
Gud

Post by unseenlurker » Tue Sep 08, 2015 11:51 pm

Invasion, kamp 2

Møter Legion igjen, denne gangen Amund som etterhvert har blitt en aldri så liten ringrev. Han spiller Vayl2/Thagrosh2 og velger Thagrosh2 (2xSythean, Seraph, 2xRaek, Max Legionnaires m/UA, max potte, 2 sheperds, Forsaken, Spell Martyr, Gobbers).

Antar at han velger Thags 2 pga at han har Raeks som kan binde opp og skape ugang. Jeg velger Rahn fordi ... vel fordi jeg er trygg å at han funker.

Tur 1: Amund starter og løper opp Legionaires, posisjonerer resten. Fokuset mitt her er å ta ut spellmartyren får å få kontroll på Scourge (han sto ved siden av sheperden, bak skog), ofrer et par strike force på dette. Vil også gjerne skyte bort så mange Legionaires som mulig og begynne å plinke Scythean i skogen mitt på brettet (han skal etter planen dø i tur 2)

Etter tur 1:
Image
Image
The unsung heroes...
Image

Tur 2: Amund står litt på halvdistanse med Legionnaires, men minifeater med dem. Resten er posisjonering. Han sender bare en harrier (fra potta) inn i min høyre sone.

Jeg dreper harrieren og skyter noen Legionaires og charger Halbardiers på Legionaires og Sythean (som har blitt mørnet opp med skyting). Når dette er over står Scythean på 1 boks og brenner. Hadde vært utrolig kult om den hadde brent opp, men akk, jeg triller 6 på damage roll :)

Uansett har jeg tatt første kontrollpoeng, og planen nå er å ri inn en seier på to påfølgende dominations i høyre sone.

Etter tur 2: Merk hvor langt bak Thagrosh står, og hvordan Amund har plassert Raeks foran Scytheans for å stoppe drags
Image

Warcaster view of the battle field:
Image

Look boys, dragons!
Image

Damn, that Dragon is still alive!
Image

Så følge en tur hvor jeg glemte å ta bilder, men Amund dreper mine halbardiers og tar kontroll over sonen til venstre for meg. Han flytter inn Thagrosh og dominerer for to poeng.

Jeg feater og gjør en kritisk feil. I stedet for å trekke inn og drepe Seraph, prøver jeg å drepe Scythean med Dragons blood. Det går ikke. Dominerer uansett for to poeng.

Tur 4: Amund renser igjen og dominerer høyre sone. 4-3. Han jammer inn en Seraph, en Raek, en Shredder og en Harrier for å hindre meg i å vinne. Han glemmer at han kan feate.

Jeg føler uansett at jeg har kontroll, men marginene ville vært større uten Seraphen.

Battle mages trekker Seraph ut av sona, Rhan dytter ut Shredderen, og telekineser Raek. Imperatus dreper Raek og Harrier. 5-4.

Bilde ved kampslutt:

Image

duemetri
Stannis Brocker

Post by duemetri » Wed Sep 09, 2015 4:47 pm

Så nå som du er Retribution-spiller, hvem er Norges beste Legion-spiller?

Dagowit
Ghetorix

Post by Dagowit » Thu Sep 10, 2015 8:07 am

OK, nu vi lader spørgsmålene rulle:
Føler du at dine Stormfall Archers gør det godt i din Ravyn-liste? Jeg ville være bekymret for at spille med dem når du kun kan forbedre deres RAT på feat turn.

JackInTheGreen
The Dude

Post by JackInTheGreen » Sat Sep 12, 2015 9:52 am

Konge at du har startet blogg, Gard!

Mye fine figurer og bra rapporter - gleder meg til å lese mer :D
Have you seen the Jack in the Green?

unseenlurker
Gud

Post by unseenlurker » Tue Sep 29, 2015 12:17 am

...Denne bloggen starter omtrent som jeg hadde forventet, sporadisk og tilfeldig.

Skal skrive kort om de siste kampene på Invasion, og svare på spørsmål under evaluering.

Tredje kamp møtte jeg Endre med Convergence of Cyriss.

Lista hans så omtrent slik ut:

Father Lucant
Maximating proximator
Kachingolator
Supersquire

Max Constrictors
Max Elevators
Min Tongolators
2 Enigmalator
Barometric Algerbrator

...det er hvertfall slik de fremstår oppe i hodet mitt. Men hvertfall, 1 Colossal, 1 Jack, en jack som deler ut masse fokus, Noen Shieldguardfolk på medium baser, og noen andre på små baser, spraydudes, og meckanicdudes.

Jeg bestemmer meg for å spille Ravyn for andre gang. Jeg vinner starting roll, og presser hardt opp for å tvinge frem tur 1 feat. Lykkes med det.

Endre kjører hardt opp og feater, slik at jeg ikke kan gjøre noe skade. Colossalen han slipper ut en eksploderende kule, som dreper 3-4 av mine Strike force. Bilder:

Image
Image
Image

Etter dette ble ting litt hektisk for meg, spilte en ukjent liste, så jeg glemte å ta bilder.

Endre presset hardt på med Mediuminfanteriet sitt og jammet opp. For å løse dette sendte jeg inn Hyperion, samtidig som strike force skøt bort heavy'en hans. Jeg hadde problemer med å treffe det lette infanteriet hans, og ble presset tilbake over hele linja.

Endre sendte inn Primeaxion (Colossal), men klarte ikke å drepe Hyperion. Dette bikket slaget over til min fordel, jeg skjøt bort/slo ihjel Primaxiom. Problemet mitt var klokka, jeg brukte veldig lang tid på de to første turene...

Endre løp inn for å jamme mest mulig, og jeg hadde 3-4 minutter på å finne en måte å drepe Lucant på. Det gikk litt fort, og ble for rotete, men Lucant tok kvelden etter at Eiryss3 skjøt av ham fokusen han campet og Stormfalls/Hyperion skjøt ham ned.

Veldig stressende kamp, og jeg merket godt at jeg burde ha trent litt mer på Ravyn...

De to siste kampene ble streamet, og jeg forsto det slik at de skulle postes etterhvert, tok derfor ingen bilder. Dessverre ble det ikke gjort opptak, så disse kampene er tapt for menneskeheten for evig tid... :D
Runde 4: Jørn Marius m/ Trollbloods (Calandra/Jarl)

Jeg valgte Rahn for å ha litt kontroll igjen, JM tok Jarl som besto av:

Jarl
-Mulg
-Impaler
2x Warders
2x Posse
Scribe

Var litt bekymret for å bli rushet av alt dette, men fikk første tur. Under deployment valgte JM å plassere mesteparten av hæren sin på sin høyre flanke. Tanken var å komme opp og rundt, og plassere Jarl på en hill som ga ham utsyn til mer eller mindre hele bordet.

Selv om scenariet var Close Quarters, øynet jeg en sjanse til å vinne ved dominere mitt flagg hele veien til banken.

I min tur to, jammet jeg ham ute med Strike force, Halbardiers og Battle mages slik at jeg fikk poeng på HANS tur 2, og jeg fikk de første poengene. Min neste tur tok jeg et poeng til og prøvde å stenge ham ute slik at han ikke fikk contestet i sin tredje tur heller. Jeg overså en liten glippe, men Gatorman'en med Quicken, var akkurat litt for langt unna, og jeg var oppe i tre poeng.

Så fulgte to turer hvor jeg bare drepte det jeg måtte og holdt ham fra livet mens jeg tok de siste to poengene.

Følte jeg hadde veldig god kontroll på kampen helt fra jeg tok det første poenget, selv om Jarl med Magic Bullet på en hill, gjør livet surt for alle soloene mine. Tror det hadde vært en annen kamp hvis han hadde måken frem med alt han hadde.

Kamp 5: Christian, Cryx (Asphyxious2/Deneghra2)

Etter å ha tenkt seg om lenge valgte Christian Deneghra i tierforce, Body and Soul:

Deneghra 2 -6
Skarlock Thrall +2
Deathjack +12
Nightmare +10
Nightwretch +4
Cephalyx Overlords +4
Cephalyx Overlords +4
Cephalyx Mind Slaver & Drudges (min) +4
Necrosurgeon & Stitch Thralls +2
Necrosurgeon & Stitch Thralls +2
Mechanithralls (min) +3
Warwitch Siren +2
Warwitch Siren +2
Ragman +2

Jeg valgte Ravyn.

Kort fortalt var dette en veldig intens og skiftende kamp. Jeg ble presset tilbake i begynnelsen, delvis fordi Christian spilte bra (flyttet Arcnode på pursuit slik at han kunne kaste Hellmouth på mine Battle mages f.eks), og delvis fordi jeg rullet under snitt på terningene. I det jeg var i ferd med å bli overveldet snudde terningene, og jeg begynte å klore meg tilbake i kampen, men måtte spille risikabelt med warcasteren min.

Christian feilvurderte en Charge med Nightmare, noe som gjorde at jeg fikk drept den med Hyperion, og jeg kunne begynne å presse Deneghra med Hyperion. Det var ikke noe igjen på bordet som kunne ta den ut (Deathjack døde tidligere etter å ha tatt i mot mye mer skyting en den burde).

Kampen endte i et veldig godt assassination run for Deneghra. Ravyn sto på 1 fokus med 8(?) bokser igjen. Christian skulle bare løpe opp en Mechanithrall og trekke Ravyn inn med Hellmouth for en boostet POW 12 , men var uheldig og slo dobbel 1. Han måtte hatt 12 på 3 terninger etterpå (37,5%), og hadde et par sprays som også kunne truffet på 8+(41%) for mer skade. Antar at han hadde ca 60% sjanse, og slik spillet hadde utviklet seg var dette en sjanse jeg måtte gi ham, og han måtte ta.

Tror avslutningen er den beste og mest intense Warmachinekampen jeg har hatt noen sinne.

unseenlurker
Gud

Post by unseenlurker » Tue Sep 29, 2015 12:44 am

Evaluering/Vurdering:

Eget spill: Jeg var veldig fornøyd med kampene jeg spilte Rahn, Ravyn var mye mer rotete. Det har virkelig noe for seg å spille listene noen ganger. Jeg er fullstendig trygg på hvordan jeg skal stå med modellene i forhold til hverandre med Rahn, og det er noen småjusteringer som må gjøres for at det skal bli virkelig bra. Jeg gjør noen småfeil, men de er ikke alt for utslagsgivende.

Ravyn, derimot... Det er vanskeligere å spille denne lista enn man tror. Mange nyanser og veldig mange skjøre modeller uten screen foran.

Listene: Jeg hadde ikke spilt Rahn med dobbel Stormfalls før, funket greit, men vil gjerne ha tilbake Narn her. Da må jeg endre litt på Ravyn.

For å svare på Mikkels spørsmål: Stormfalls er greie selv uten Banshee, men ikke nødvendige. Det er en annen liste med Hyperion, spilles helt annerledes. Hyperion blir et anker som man truer med sent i spillet. Fungerte for så vidt bra mot Endre og Christian. Med Banshee tror jeg jeg ville tapt mot begge. Kommer helt an på hva man vil spille det inn i og hvordan man vil bruke den. Jeg sender Rahn inn i "Meaty" lister (særlig Hordes).

Leker med to forskjellige Ravyn lister for tiden. Den ene er som Invasion listen, men med Skeryth Issyen i stedet for den ene enheten med Stormfalls.

Den andre har Banshee, men med Invictors i stedet for Stormfalls. Tanken er å ha en melee enhet som også skyter ganske hardt. Kan hende dette er fånyttes og "den beste" Ravynlisten er Banshee + 2x Stormfalls, men det er gøy å prøve litt forskjellig.

Jarle:

Rahn er min go-to, så hvis jeg er i tvil, velger jeg ham. Ravyn har veldig mange gode matchups, og styrer hva motstanderen min kan velge. Derfor vil jeg også ofte få bedre matchups med Rahn.

Flytting første tur: Med Rahn har jeg vanligvis en plan for hvordan jeg vil spille de første to-tre turene, og en klar ide om hvordan jeg skal vinne.
1. Jeg truer med assasination og holder castere ute av spill, slik at jeg kan vinne atrition.
2. Tur 3 feater jeg for å få overtak på attrition (kan skje tur 2 eller 4, avhengig av situasjon)

Med Ravyn må man avveie hvor aggresivt man skal gå til verks. Særlig med castere som har timewalk feats. Prøve å presse frem tidlig feat, slik jeg gjorde mot Endre på Invasion og mot deg på klubben. Vanskelig å vite hvor langt frem man skal gå av og til, det er en skjør liste. I kampen mot deg gjorde jeg en feil og presset litt for langt frem. som vi snakket om, burde jeg likevel trukket meg tilbake og ventet.

Spilte mot Christian på Vassal i kveld, og da ble jeg litt for defensiv, slik at jeg tapte på scenario, balansegangen her er hårfin.

Dagowit
Ghetorix

Post by Dagowit » Tue Sep 29, 2015 8:24 am

unseenlurker wrote:For å svare på Mikkels spørsmål: Stormfalls er greie selv uten Banshee, men ikke nødvendige. Det er en annen liste med Hyperion, spilles helt annerledes. Hyperion blir et anker som man truer med sent i spillet. Fungerte for så vidt bra mot Endre og Christian. Med Banshee tror jeg jeg ville tapt mot begge. Kommer helt an på hva man vil spille det inn i og hvordan man vil bruke den. Jeg sender Rahn inn i "Meaty" lister (særlig Hordes).

Leker med to forskjellige Ravyn lister for tiden. Den ene er som Invasion listen, men med Skeryth Issyen i stedet for den ene enheten med Stormfalls.

Den andre har Banshee, men med Invictors i stedet for Stormfalls. Tanken er å ha en melee enhet som også skyter ganske hardt. Kan hende dette er fånyttes og "den beste" Ravynlisten er Banshee + 2x Stormfalls, men det er gøy å prøve litt forskjellig.
OK, jeg ville tro at Hyperion blev et enormt mål som fjenden kom til at gå efter (stort set det eneste uden Stealth og høj DEF). Desuden ville jeg være nervøs for Shield Walls som Hyperion kun fjerner med Crit. Consume hvorimod Stormfalls truer med Starfall shots hver tur. Som sagt kommer det an på, hvad man spiller listen ind i.

Jeg var godt tilfreds med Skeryth Issyen på WTC. Jeg fik ikke spillet ham optimalt den første kamp, men udnyttede Vortex of Destruction plus Skeryths absurde skadepotentiale fint senere. Han er ikke helt let at slå ihjel med +4 DEF (Elevation og Veil of Mists) og Righteous Fury for ARM bonus.

Når det er sagt, så er jeg ekstremt nysgerrig efter hvad du kan få ud af Invictors. Med høj MAT og 23" threat (mini-feat og Snipe) er de bestemt en interessant mulighed. Når jeg ikke har spillet dem selv skyldes det mest mine headswaps som gør det tvivlsomt, om de er lovlige på turneringer...

unseenlurker
Gud

Post by unseenlurker » Wed Sep 30, 2015 9:32 am

Jo, Hyperion blir et stort mål, men ikke lett å ta ut. Og hvis man klarer det, har man ofte brukt enormt med ressurser på det. Blir litt som Banshee, bare at Banshee har under halvparten så mange bokser men kan beskyttes bedre med Veil.

Den store fordelen med Hyperion er at han er en bølle som dominerer bordet i mye større grad en Banshee, så det er viktigere at man får tatt ham ut.

Det var egentlig det som skjedde på Invasion også.

Med tanke på Shieldwalls og lignende, så bruker jeg Rahn i flesteparten av disse møtene, han plukker dem i fillebiter. Men skjønner at jeg har vært litt uklar, valget er ikke enten Hyperion eller Stormfalls, men Stormfalls eller invictors. Her er de to listene jeg har per nå:
Ravyn (Tier 3)
-Hyperion
MHSF (max) m/UA
MHSF (max) m/UA
Skerryth Issyen
Stormfall Archers
Ravyn (Tier 2)
-Banshee
MHSF (max) m/UA
MHSF (max) m/UA
MHSF (min) m/UA
Invictors (max) m/UA
Eyriss 2 (gratis pga Tierbonus)
MHA
Skeryth Issyen
Klarer ikke å få plass til både Invictors og Hyperion (mangler ett fordømt poeng :? ) i den første lista, men i den andre kan man leke litt rundt.

Tror jeg heller til Hyperion, selv mot Cryx. I kampen mot Christian på mandag, hadde jeg rett og slett ingenting som kunne gi meg nok tilstedeværelse i scenario til å stoppe ham fra å vinne Recon over to turer (Han spilte pSkarre). Med Hyperion kunne jeg kommet inn i sona tur tre, og drept nok til at han ikke ville klart å fjerne den. Da hadde kampen bikket i min fordel ganske fort.

everlasti
Thorn

Post by everlasti » Wed Sep 30, 2015 11:39 am

Ravyn (Tier 3)
-Hyperion
MHSF (max) m/UA
MHSF (max) m/UA
Skerryth Issyen
Stormfall Archers

Denne listen ser noe lik ut som min gamle Ravyn liste. Jeg spilte en lignende liste i NM 2014, og eneste svake punktet var, han som styrte listen.

Nima <------- feilen ligger der!

Min liste.
Ravyn
-Sylys
-Sphinx
Elara
-Hyperion
MHSF (Max) m/UA
Infiltrators (Max
Infiltrators (Max)

JackInTheGreen
The Dude

Post by JackInTheGreen » Wed Sep 30, 2015 9:52 pm

Føler du deg skitten når du spiller med Hyperion?
Have you seen the Jack in the Green?

Olannon
Haley

Post by Olannon » Wed Sep 30, 2015 10:05 pm

JackInTheGreen wrote:Føler du deg skitten når du spiller med Hyperion?
Hver gang du ser en huge-based modell spør du om dette :lol:
Jarle Svendsrud

www.courageofcaspia.com

Post Reply

Return to “Blogger”