Eisenhorns uendelige prosjekter

Maling, battlereports og selvpromotering

Moderator:vizier87

Eisenhorn
Juggernaut
Re: Eisenhorns uendelige prosjekter

Post by Eisenhorn » Tue Aug 11, 2015 5:33 am

JackInTheGreen wrote:Takk for bra rapport - kjipt Krueger døde!
Telekiner meg selv ut a combat og løper ned til veggen. Første feil
Hvorfor var dette feil?
Tellekinse ut av combat var delvis riktig, gå ned til muren var super feil som du ser på det siste bildet.

Jeg skulle tenkt over saken. Og ikke stresset. Da hadde jeg antagelig gått med stalkeren først. Drept reconeren forhåpentlig vis denne gangen.

Så kunne jeg bare ha løpt ned til skogen hvor du ser det ligger en token på bildet.
Advarsel! Dyslexi kan ha sniket seg inn i innlegget. (eller denne signaturen)

Cricel Xmas

Min nettbutikk Frozenforge.com

larsners
Stannis Brocker

Post by larsners » Tue Aug 11, 2015 6:42 am

Morsom og dramatisk rapport. Kan godt tenke meg at klokker bidrar til stress :)

SevenSins
Thorn

Post by SevenSins » Tue Aug 11, 2015 10:00 am

Synd med Durst kampen, men stress er stress.

Cristopher Wedding? Skummel motstander der ;)

JackInTheGreen
The Dude

Post by JackInTheGreen » Wed Aug 12, 2015 12:51 am

Eisenhorn wrote:
JackInTheGreen wrote:Takk for bra rapport - kjipt Krueger døde!
Telekiner meg selv ut a combat og løper ned til veggen. Første feil
Hvorfor var dette feil?
Tellekinse ut av combat var delvis riktig, gå ned til muren var super feil som du ser på det siste bildet.

Jeg skulle tenkt over saken. Og ikke stresset. Da hadde jeg antagelig gått med stalkeren først. Drept reconeren forhåpentlig vis denne gangen.

Så kunne jeg bare ha løpt ned til skogen hvor du ser det ligger en token på bildet.
Jeg forstår - gleder meg til å lese neste rapport!
Have you seen the Jack in the Green?

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Wed Aug 12, 2015 10:21 am

Invitatinonal runde 2
tur 2

(gå til forrige side for og se deployment)

Wedding sin tur
Løper ting opp han har veldig lang threat range på sine ting på grunna v crusaders call (+2 move på alt i controll area når det charger)

Dett betyr at han kan holde seg uten for mine threath ranges og true med sine, Det betyr rett og slett at hvis ikke jeg gjør noe så kommer jeg til og få en imperatus, hyperion, 2xMaghunter assasins og en full enhet med halbediers rett i trynet. Det kan jeg ikke overleve, spesiellt ikke på issyrias feat tur, hvor alt får rull en extra terning også ta vekk en terning (effektivet så er dette +2 på alle ruller)

Han stiller et enkelt spørsmål trekk tilbake eller Feat Defansivt.

Image

Min tur

Jeg velger og Feate, plan min for spillet er og drepe objektive få lagt skadde på hans heavies også trekke meg til bake til falget på min venstre side for og score poeng og vinne på scenario.

Så jeg går opp med druidene kjører krugers telekinse triks for og komme 11 tommer opp jeg feater på alt som er markert i bildet. jeg posijonerer heavyen mine for og ta objectivet samt en av hans heavyer hvis han flytter frem. wolves løper opp på høyre flanken for og true hans halberiders som ikke kan charge neste tur på grunn av mitt feat.

croaks prøver og gjenta eiryss bragden, det blir nok vanskligre nå siden det er to MHA som støtter henne. og en hyperion i bakgrunden.

Image

Cricel Xmas

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Wed Aug 12, 2015 10:54 am

tur 3

Wedding

Image

Han er eventend med sine halberiers setter noen opp for og blokk imperatus og contestet sonen, Stormfalls før noen gode scatters og dreper en Wolves.

Imperatus går inn i sonen igjen, han har admontion (når en fide ender sin movment innenfor 6 av denne model får den flytte seg 3 tommer og er immume mot free strikes, så experie admonition) på seg. hyperion går litt frem og prøver og skyte noen croakes, han bommer. Hyperion har en +2 arm spel på seg som heter inviaoble resolve.

Eiryss og MHA dreper 2 croaks.

Min tur

Jeg fundere litt på hvordan jeg skal gjøre dette best mulig, jeg kommer ikke opp med noen den beste planen der og da desverre så jeg bestemmer meg for og prøve meg med druiden og se om jeg får flyttet eller knocked ned imperatus.

Jeg må sett en heavy ut av spill denne turen og drepe objecktivet....

jeg manøverer opp driden og gjør dem klare til og caste force bolt.har også gjort plass til stalker og ghetto,desvere så gjodre jeg en feilbergineg med stalkeren sin charge lane.denne skulle vært mer til høyre en den ble.

Issyria har en ability som lar henne stoppe en spell på modler inne for tre av henne for en focus per spell. hun har seks focus.
jeg har 7 druider + black clad sin hunters mark og kruger sine spells.

Tanken er og la henne bruke opp sine fokus på druide spells eller hvis hun venter på huntersmark og krugers så kan jeg være heldig og få knocked nedd eller flyttet imperatus.

Den første druide (blond på venstre side) går targeter imperatus, Wedding velger og ikke blokke. jeg ruller dbl 4 og knocker ned imperatus samt trekker han opp i flagget :twisted:

FLAKS

Nå burde jeg tatt meg fem minutter og tenkt igjennom alle muligheter, Men jeg blir grådig og kjører på....
Druiden dreper den ene MHA og en av halbaderiesne som blokker foran imperatus. legger ut counter magic, og noen skyer.

Pureblooden spryer imperatus og den gjenverden halbederien bommer gjør litt skade på imperatus og dreper halbaderien. Første ordetlig feil denne runden mer om det etter på...
kruger går han caster stomwall og sprint (stalker animus) på ghetto og stalkeren flytter seg ned i hjørner av sone i tilfellet jeg klarer og cleae sonen.

Ghettorix charger imperatus gratis på grunna v fuel chace objcetivet. dreper han på med en fury igjen og trigger phoenix protocoll (imperatus healer en i vært system og hele skjoldet)
Jeg glemte at han også healer hele skjoldet :oops: ghetoris slår igjen men han klarer ikke og drep imperatus på et slag... sprint trigger ikke og han blir stående... andre feil

stalker sin tur på grunn av hvordan jeg har satt mine druider så har han ikke noen charge lane som gjør at han kommer frem til imparatus og objetivet... han kommer bare frem til objectivet. dette ble sjekket nøye av dommerne
Image
stalkern dreper objetivet og sprinter tilbake.
Wolves charger halbadiers dreper noen og jamer storm falls. Croaks dreper Eiryss men klarer ikke og ta den siste MHA.
jeg glemmer og aktivere min egen blackclad :oops: tredje feil.

Image
Her gjorde jeg en rekke feil som kunne vært ungått om jeg hadde tatt meg litt tid til og tenke igjeneom aktivationen mine når jeg klarte og knock ned imperatus.

1. Jeg skulle ikke ha blokket stalkerenmed druidene, men det er små plukk... Jeg kunne ha aktiver min egen blackcald eller brukt kruger til og drepe flytt de druidene som sto i veien...

2. Hvis jeg ikke hadde drept den enne halbederien som sto foran imperatus så kunne ghetto slått og drept han for og trigge sprint :roll: og dermed være safe for neste runde (kanskje)

3. stalker knne fint ha charget imperatus hvis det ikke hadde vært noe i veien og drept han etter at ghetto hadde trigget phonix prototcol, så kunne stalkern drept objectivet og sprintet vekk...

4. Pureblood activation min var helt på trynet. jeg skulle løpt han over til det flagget som var på min venstre side slikk at jeg kunne brukt han og animusen hans mot hyperion etter at imperatus var ute av bildet.

Cricel Xmas

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Wed Aug 12, 2015 11:15 am

Tur 4

Wedding utnytter mine feil :cry:

Image
han går med issyria feater og upkeeper gr tre til hyperion og imperatus får 2 bruker et på og reise seg opp.

Hyperion får anciliary attack og blaster noen croaks, Så aktiverer hyperion, han går bort og knuser ghettorix uten problemer...

holt plaffer ned noen duider som står i veien for imperatus, imperatus charger pureblooden og kapper han i små biter, han sidesteper slik at ha facer tilbake mot hæren min... halbadiers charge de wolvesene de kan og ett par druider, drper allt og binder op min wolves, MHA dreper en croak ute på flank.

Min tur

Jeg må kvite meg med hyperion... og jeg har bare en stalker, noen croaks og eKruger å gjøre det med...
Croakcs kaster ild pilen sine og olje men det blir ikke npe særlig skadde.
eKruger og stalker charge inn men klare ikke og drepe hyperion...

Dette går mot en blodig slutt for eKruger :oops:

Image

Tur 5

Wedding gir tre til hyperion og tre til impratus. Han rydder druiden som står i veien med holt og stomrfalls, imperatus charger og kapper hodet av stalkern min :cry:
Hyperion går opp og one shooter eKruger til kjøttdeig...

Image

Her raknet det igjen når jeg hadde overtaket, jeg må bli flinkere til og ikke løpe inn med engang jeg for blood på tann.

Jeg kunne hatt 3 Cp og slått ut imperatus etter min tur 2, istenden så mistet jeg to heavyer og scoret 1 Cp. Glemmer ikke hvordan phoenix field funker igjen (kijpt for deg Gard).

Cricel Xmas

Ironclad
Wraith Engine

Post by Ironclad » Wed Aug 12, 2015 11:18 am

Her skulle du hatt steiner! ;)
<--- Leif

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Wed Aug 12, 2015 11:25 am

Ironclad wrote:Her skulle du hatt steiner! ;)
Smart ass :P :oops:

Det er ikke plass til steiner,dessuten så måte jeg ha teleported begge ikke bare en for og komme rundt admonition...

Skulle bare sprayet mine egne druider i ryggen med blackcalden (som jeg glemte aktivere i det hele tatt), så hadde stalkern hatt fri bane

Cricel Xmas

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Wed Aug 12, 2015 11:38 am

Neste conversion prosjeket

Nye Warpwolves, planlegger og lage 3x Stalkere, Ghetto, 3x purebloods, 2x fearals i samme stil

Førlpig så er det bare blue tac test for og finne dynamiske posijoner.

Image
Image
Image
Image
Image

Cricel Xmas

JackInTheGreen
The Dude

Post by JackInTheGreen » Wed Aug 12, 2015 7:29 pm

wow!

Liker den stansen...

Har du forresten vurdert å modellere en eregert fallos på Pureblood? (Spray attack...)
Have you seen the Jack in the Green?

Dagowit
Ghetorix

Post by Dagowit » Thu Aug 13, 2015 8:10 am

Eisenhorn wrote:Ghettorix charger imperatus gratis på grunna v fuel chace objcetivet. dreper han på med en fury igjen og trigger phoenix protocoll (imperatus healer en i vært system og hele skjoldet)
Jeg glemte at han også healer hele skjoldet :oops: ghetoris slår igjen men han klarer ikke og drep imperatus på et slag... sprint trigger ikke og han blir stående... andre feil
Jeg troede aldrig at du ville glemme skjoldet efter den kamp hvor en Primal'ed Stalker med gratis charge PLUS Ghetorix (uden buffs) nåede frem til Imperatus med Inviolable Resolve uden at tage ham ned. Det skal ganske rigtigt tilføjes at terninger havde en del at sige i dette, men alligevel. Imperatus er (hvis man tager den højere DEF med i beregningerne) en Colossal med meget lille base.

Jeg vil imidlertid ikke klage over Shifting Stones men nærmere påpege, at med Primal havde du sansynligvis gjort de 10 ekstra skade der skulle til at krøble systemer efter Phoenix Protocol.
Eisenhorn wrote:han kommer bare frem til objectivet. dette ble sjekket nøye av dommerne
"Dommeren og en tilkaldt assistent" i dette tilfælde. Jeg havde ingen officiel dommerkapacitet på Iron Moot, så det er Pär der har hele ansvaret :wink:
JackInTheGreen wrote:wow!

Liker den stansen...

Har du forresten vurdert å modellere en eregert fallos på Pureblood? (Spray attack...)
Er helt enig i at det er en cool Stalker. Jeg antager at du vil insistere på at den nu er ARM 18 eller 19 grundet skuldrene :wink:

Når det gælder erigeret fallos er jeg helt sikker på at det ikke hører sig til på Warpwolves men derimod på Satyrerne. Hvis de græske vaser viser det, så er det ikke upassende... det er klassiskt!

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Mon Aug 17, 2015 1:14 pm

Pureblood med Pikk :oops:

Kan ikke akkurat si at tanken har slått meg....

Neste male prosjket er Bradigus og en bøtte med stein og trær. Målet er og a alt på bildet malt til RMX. Warpwolf kitet var desverre på backorder så flere crasy conversions må vente.

Image
ARM 18 eller 19 grundet skuldrene
Helt kalrt disse skjolder padsen er jo større en noen modlers skjold. mine stalkers er nå ARM 19.... :P

Cricel Xmas

Levs
Trencher

Post by Levs » Thu Aug 27, 2015 8:29 pm

Her var det mye fine modeller!

Jeg har akkurat starta en med en ny Hær og valgte Circle . (Måtte ha en Horde hær før Devestation!)
Jo mere jeg leser og kikker på circle, jo flere stilige modeller finner jeg. Ønskelista vokser hele tia :D
-Martin Eide

Official Warmachine Gamer!
*Kongsberg Tablewar*

Post Reply

Return to “Blogger”