Eisenhorns uendelige prosjekter

Maling, battlereports og selvpromotering

Moderator:vizier87

duemetri
Stannis Brocker
Re: Eisenhorns uendelige prosjekter

Post by duemetri » Thu Aug 06, 2015 8:29 am

Pent. Tempoet er imponerende.

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Sat Aug 08, 2015 1:25 am

Takk takk

Her er de ferdige modelene med baser og frontarcs
Image

Jeg gikk 4 (3) - 1 i masters

Tapte mot Durst med Morvhana, ble litt mye armor
Fikk en bye :|
Så vant jeg mot body and Soul, haley 2 og Maelok.

Gjenerelt fornøyd med innsatsen så langt, ble grådig mot durst og skulle campet 1 fury mer.

I morgen er det iron gauntlet, skal prøve og ta bilder :roll:
Last edited by Eisenhorn on Mon Aug 10, 2015 1:45 pm, edited 1 time in total.
Advarsel! Dyslexi kan ha sniket seg inn i innlegget. (eller denne signaturen)

Cricel Xmas

Min nettbutikk Frozenforge.com

SevenSins
Thorn

Post by SevenSins » Sat Aug 08, 2015 1:19 pm

Ikke dårlig!

Tvi tvi i iron gauntlet!

everlasti
Thorn

Post by everlasti » Sat Aug 08, 2015 1:53 pm

Gikk 4-1 I masters jeg og. Tapte min første kamp pga at jeg ble litt for sikker, ellers gikk calandrs t4 elemental t4 runes of war samt Valle, buther3 ned for telling.

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Mon Aug 10, 2015 10:10 am

Telefone gikk tom for strøm i løpet av natten så bilder fra iron gauntlet utblir desverre.

Jeg gikk 2-2

Første kamp var mot en Troll spiller ved navn Mathias. Han spillte pBorak, en MMM aktig liste med fenblades som jam. Eneste warbeastet var en Mauler.

Scenarioet var det med to horisontale soner, jeg spillte eKruger og han vant rullen om å gå først. Jeg fikk velge side og han fikk den hvor en stor byging blokket ingange til hans egen sone. eKruger gjår det han gjør best jamer og flytter ting ut av sonen i to runder, jeg scorer fire poeng på hans sone til slutt så kLarer mine croack riaders og få rekke vide med oil og skudd på hans objecktiv. Jeg ruller over gjennomsittet på skadde på flere skudd og tar det 5 og siste control poenget.

Følt ikke at det ble gjort noen særlige feil av meg i denne kampen. Jeg utnyttet min mostanders dårlige dømmme kraft når han lot meg velg side slik at han fikk en veldig vansklig kamp med tanke på scenario og terreng. Flaks på terningen med croacks raiders

Stay tuned for neste runde

Cricel Xmas

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Mon Aug 10, 2015 1:19 pm

Iron gauntlet runde 2

Jeg Møtet Rikard Nilsson minios ledegende og Gator banner bærer

Han spillte body and soul :? (cryx edenny tier liste)

jeg valgt eMorvhana for og komme rundt hans offansive upkeeps. Kunne spilt kcromac også hvis jeg hadde hatt noe og fikse upkeeps med.

Jeg fikk heldigvis starte og vi spilte incusion, Kanskje det værste scenarioet og møte body and soul på...

Det spruter blood på begge sider og siden begge hærene har recursion så tar det lang tid. Jeg rydder drugdes og så mechani thralls. så det spruter i alle retininger, men de kommer bare tilbake sakte men sikkert. Revees og bloodtracker er gull vært i denne match upen.

Jeg klarer og score et controll poeng før eDenny feater og låser meg. Rikard contester og set opp sine jacks for og knærte min stalker. Her begår jeg den Største feilen min. jeg brukker kanskje 25 minuter på min feat tur for og holde han uten for scenraioet samt rydde nøkkle modler med ting som må stå stille.

Det ender at jeg klokker meg, men Rikard var på kraftig rettret med kun jacks igjen og ingen CP. Jeg hadde store deler av min hær igjen.

Må lære meg og spille fortere..... (dette blir et gjenom gående tema for iron moot 2015)

Cricel Xmas

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Mon Aug 10, 2015 1:43 pm

Nordic invitational

Her er det bilder så det blir lengre og mer detaljerte rapporter, måtte ta bilder gankse fort så alle har ikke så bra kvalitet.

Runde 1

David Ekllöv (litt usikker på staving av etternavn)

Han stiltet med menoth Durst/Harbringer

Jeg hadde eKruger/eMorvhana

Det endte med eKruger mot Durst Scenarioet er close quarters (two flags) David vant rullen om og gå først og jeg valgt den siden som ikke hadde van ret foran deploymetn sonen.

Min deploymnet
Image
Fra venstre: Croack raiders, Druider + UA, Ghetorix, Pure Blood, eKruger, Blackclad, Stalker, Wolves of Orboros,

Davids deployment
Image
Fra venstre: eyriss 2, Wracks, Hirophant, Reckoner, Durst, Vanquisher, Zealots + Ua, Reckoner, Redemmer, Durants redeemer.
ikke synelig support staff: Tristan Durant, 2x Vassals, Reclaimer
Slutten av min første tur
Image
David løper opp for og ta så mye bord som mulig, ha prøver og scattre noen aoe på mine tropper men når ikke frem, Koret synger igen spells det samme gjør zealots.

Jeg Løper mine Croacks opp for og engage eiryss2 (hun er dårligere i nærkamp) samtidig som de skal prøve og conteste flagget til durst og lage ugang i bare rekkene hans. Forhåpentligvis så tenner de på en jack eller to også i neste runde.

Wolves of orboros flanker også men dres jobb kommer til og bli og binde opp zealots samt durants redeemer for og hindre at den for gjort noe særlig.

Druiden gå opp jeg passer på og holde meg utenfor melee threat ranges av hans store jacks. mine beist løper opp bak drude skyen klare til og drepe jacks neste tur.

Cricel Xmas

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Mon Aug 10, 2015 5:19 pm

Runde 2

Image
David Går opp med jacks og Jammer med Zealots og minifeater med dem.

Durst feater også samt at han caster wall of steel. jeg kan derfor ikke push på jacksene hans de har nå +2def +5arm og så lenge de er i base med hverandre så kan de ikke flyttes eller bli knocked down.

Resten av supporten hans kommer sakte opp bak eiryss spidder en frosk og Durants redeemer klarer og scattrer 2 skudd på mine modler han dreper en druide og en Wolves of orboros.

Image
Eiryss mot frosker

Min tur

Froskene dreper eiryss med Gang (justice) og setter de nærmste jackene i brann med oil gjøre et par bokser skadde.

Plan min er og prøve og rydde mitt eget flagg og feate dermed score 1 og kanskje to poeng. Jeg feater og prøver ogpushe zealotes unna objektive og inn i klynger som jeg kan bruke mine magiske aoer (druide overseer) og sprayen fra black claden til og drepe dem.

Dette går desverre ikke siden jeg bommer på en zealot wolves of orboros løper in og counter jammer zealots samt redeemmeren. jeg sprayer reckoneren som durant gjemmer seg bak med pureblooden, men glemmer at han bare trasferre det til en jack i base kontakt på grunn av Durst sitt feat.

Føler atj eg har lagt masse press ved og counter feate og setter opp stalkeren og ghettot rix slik at de kan drepe heavyer i neste tur. Har også flyttet opp druide leaderen slik at min anti magi boble dekker Durst for og tvinge han til og gå bakover ellerprøveog drepe druiden før han kan aktivere seg selv.

Image

Cricel Xmas

JackInTheGreen
The Dude

Post by JackInTheGreen » Mon Aug 10, 2015 7:47 pm

Spennende...vil ha mer!
Have you seen the Jack in the Green?

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Mon Aug 10, 2015 9:00 pm

Runde 3

Image

David treker hæren sin bakover mens han skyter på mine ting med det han kan under Storm Wall. Både ghetorix og Pureblooden får seg en på tygga mens zealots dreper et par druider og durant sin redeemer knerter WoO so holder den opp. Durant løper så langt tilbake han kan.

Durst posisonere seg bak sine jacks med en tå i skogen og prøver og engage en frosk. men han når ikke frem.

David vil legge enliven på sine jacks (warjacken får gjøre en adavance og er imimue to free stirkes når den blir skadet så expirer enliven) fra hans vassals, men han glemmer anti magi boblen og vassalen kan ikke legge enliven :twisted:

Jeg føler nå at jeg har kampen og må stett in støttet for og avslutte

Min tur

Frosken starter med og skyte mer på reconeren og skader den sånn passe de tar også ut hirophanten samt litt skadde på vassalen
kruger telekineser reconersen rundt slik at de har back arc til mine beist og kommmer nærmere bruker 5 fury 2x telekineser... 1 transfere en til og heal body på pure blooden...
Black claden går op og legger hunters mark på den reconeren som er nærmst stalkern så jeg får charge gratis
Wolves charger inn og avslutter meste parten av zealoteen. De gjør også litt skadde på hans reconer og redeemer.

Min stalker skal nå knerte reconeren arm 19 og skaddet dette skal gå greit med gratis charge, 5xpow 18 slag og et pow 16 slag. alt treffer på 4+....

charge attack to hit 1,1 :roll:
pow 16 treffer og ruller 7 så 4 skadde
resten av pow 18 angrepene treffer men samtlige ruller 4 eller 3 på skadden :shock:

Det er nå krise. Jeg har en fully opernatinal warjack som står ved siden av castern min med bare en transfer :shock: :shock: :shock: :oops:

Jeg kjører gethorix. han går opp og knertern den andre recknern uten problemer. :D

Her skulle jeg tenkt litt mer kreativt da jeg kunne ha kastet vanquiseren med pureblooden i vannet og brukt druiden mine til og dytte bort reconeren.

Isted i ful panik så kastet jeg vaquiser på reconeren og knocked den den håpet på at jeg kunne ta ut et system med collateral damge fra kastet... nope ruller forstat 3 på to terninger :oops:

Druiden går jeg skulle prøvd og dytte, men i panik så slår de og legger anti magi og en sky (gir minus to to hit for modeler i skyen)
Image

Her ble jeg propper fucked av teringen men jeg kunne ha fikset det hvis jeg ikke hadde tiltet og holdt hodet kaldt. I etter tid så kom jeg på at kruger har disruption på våpnet sitt. han hadde reach til reconeren og skulle jo ha slått før stalker gikk inn. Da kunne pureblooden ha kastet vanquisern i vannet og jeg hadde tatt ut nesten alle jacken hans for neste runde.

Det gjelder og huske alle reglen man har.... :oops:

Cricel Xmas

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Mon Aug 10, 2015 9:15 pm

Tur 4

Jeg var ganske stressa og glemte og ta bilde :?

David går sikkelig i "The think tank" bruker mye tid på og måle og slikt. Han reiser opp reconeren den slår på kruger og bommer :D
Så slår den igjen og treffer :(

jeg transferer til stalkeren

Redeemeren dreper WoO, vassal nr to kommer frem og kjører ancilarey attack (target warjack immdetlia makes a ranged or melee attack) på reconer den slår på kruger og treffer igjen

men han ruller like dårlig på skadde som meg og kruger lever forsatt.

Vanquisheren gjør en thresjer og dreper anti magi druiden. Durst charger pureblooden og reconeren

Han knerter beege og remover de fra spillet slik at jeg ikke får reavet :cry:

David har brukt nesten 25 minuter på og gjøre turen sin han har nå litt under 1 minut igjen på klokken. Når han slår den over på min tid.

Min tur

Jeg har nå praktisk talt vunnet på tid da jeg har 12 minuter igjen :D

jeg må bare finne ut av hvordan jeg skal beksytte Kruger

Telekineser meg selv ut a combat og løper ned til veggen. Første feil :oops: har nå plassert meg inne for charge rekkevide av durst....

Jeg camper resten av furyen.

Stalker slår på vanquisherne, men klarer ikke og drepe den jeg fyller han opp med fury, andre feil :oops: jeg har nå ikke noe transfer target....

Jeg setter druiden mine i veien for durst og slår på anti magi bobla.

jeg charger frsoken mine inn i durst og pakker han inn. begynner og slå med de som er i back arc. når jeg slår med den første i front arc så gjør durst et retalotery strike(han får slå på noe som har slått på han engang). Frosken dør og explodere på grunnav durst sin special regel. eskplosjonen dreper de andre frosken og durst er fri igjen. Tredje feil :oops:

Jeg avslutter min tur og har 9 minutter igjen på min klokke
Last edited by Eisenhorn on Mon Aug 10, 2015 9:30 pm, edited 2 times in total.

Cricel Xmas

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Mon Aug 10, 2015 9:18 pm

tur 5

David activere i en rykend fart han gjør en thresher med vanquishern og dreper druiden med anti magi, durst kaster boundless charge på seg selv og charger kruger.... :cry:

boost to hit

kruger tart 25 skadde og er særdeles dø. david har 4 sekunder igjen på klokka....

Image

Et par ting og ta med seg fra dette spillet.

1. Når det er vann på bordet og du har tilgan til dbl handed throw. kast jacks i det. :wink:

2. Ikke tilt over teringer uansett hvor dårlig de ruller. Ha alltid plan B klar.

3. hvis motstanderen har under 2 minutter igjen av sin tid og du har masse. Tenk nøye igjenom hvordan du skal bare overlever slik at han timer ut seg selv.... Det er ikke nødvendig og spille fort for og spille fort i denne situsjone, da man ofte gjør feil :oops:

Jeg sa til David litt på tull; "Han måtte vinne turneringen nå siden jeg gå han den første matchen på et sølv fat..."

Han vant turneringen :D :D :D

Cricel Xmas

Eisenhorn
Juggernaut

Post by Eisenhorn » Mon Aug 10, 2015 9:46 pm

Kamp 2

Jeg møtter Christoffer Wedding, han vant Swedish masters og Iron gauntlet :shock: han er også den regjerende nordic invtational champion. I år spiller han Retibution, han har nettopp tapt sinn første kamp denne Iron Moot etter 12 kamper... :shock:

Nordic Shark tank...

Scenarioet er Recon

jeg får velge side og spiller kruger igjen.

min deployment
Image
Fra venstre: Croack raiders, Druider + UA, Stalker, Ghetorix, , eKruger, Blackclad, Pure Blood, Wolves of Orboros.

Christoffer valgte Issyria
hans deployment
Image
Foran fra venstre: eiryss 2, Maghunter assasin, Maghunter Assasin,
Bak fra venstre: Arcanist, Hyperion, Ayana og holt, issyria, imperatus, Halberdiers med UA
bakerst Storm fall archers.

Cricel Xmas

JackInTheGreen
The Dude

Post by JackInTheGreen » Mon Aug 10, 2015 10:54 pm

Takk for bra rapport - kjipt Krueger døde!
Telekiner meg selv ut a combat og løper ned til veggen. Første feil
Hvorfor var dette feil?
Have you seen the Jack in the Green?

Ironclad
Wraith Engine

Post by Ironclad » Tue Aug 11, 2015 1:03 am

JackInTheGreen wrote:Takk for bra rapport - kjipt Krueger døde!
Telekiner meg selv ut a combat og løper ned til veggen. Første feil
Hvorfor var dette feil?
Jonas har fortsatt setningen I ettertid regner jeg med, han er innenfor charge av Durst Hehe.
<--- Leif

Post Reply

Return to “Blogger”