Mandagspillinger i 40k og Mindre Miniatyrspill

Forum for Outlands butikk i Kirkegata

Moderator: Khephnes

Acidian
Holy Zealot

Re: Mandagspillinger i 40k og Mindre Miniatyrspill

Post by Acidian » Sat Mar 08, 2014 10:47 pm

Templar wrote:Dario, hva med en [sensur] demo på mandag?
Vet ikke om Dario leser denne tråden, men du vil ha en demo av 40k?

Mau
Electromancer

Post by Mau » Sun Mar 09, 2014 5:35 pm

Ser tyvärr inte ut so mjag har möjlighet att vara med i morgon. BLir övertid för min del :(

Okapi
Fennblade

Post by Okapi » Sun Mar 09, 2014 8:48 pm

Acidian wrote:Hoi, takk for spillingen alle sammen. Jeg tapte mot adam (min wraith knight fikk ikke assaulte fordi den ikke har lov til å gå under storm raven), så etter Adam sin skyterunde var det bare 2 wraith knights igjen på min side av bordet så jeg conceedet, men det var close!

Uansett så blir neste mandag da meg (outlandkim) mot Svensken (beklager, husker ikke navnet ditt!), og Raven Guard Adam mot Necron Kim på 1850 poeng. Fyi, Adam kan ikke spille før 19:00, håper det går bra, men jeg kan komme ned 18:00.
Beklager somlerespons her, har vært en inderlig uke. Jeg er altså Necron-Kim (hm, ingen dum navnekonvensjon for forumet, det der, hadde gjort ting langt ryddigere). Dukker opp litt før syv i morgen da, høres bra ut det. Blir omtrent samme liste som sist, bare med flere Warriors og færre Scarabas. Får satse på at jeg klarer å håndtere såpass med fly og slippbelger da. ;)
If you can't convince them, confuse them.

geira
Fennblade

Post by geira » Mon Mar 10, 2014 11:30 am

Acidian wrote:Problemet er egentlig plass, men ikke umulig. Desverre er ikke flames of war miljøet serlig stort her i oslo, men det er noen som spiller det. Jeg ser dem aldri spille det her i kirkegata, så de spiller vel mest bare hjemme for seg selv.
Nå har det vært spilt mye FoW i butikken før med jevnlige turneringer, grunnen til at det stoppet opp er vel mye pga ombyggingen. Husker ihvertfall at vi hadde et slag søndagen før dere stengte 1. etg, men da kjelleren endelig åpnet var det nok mange som mente at støynivå og trengsel ikke gjorde det like bekvemmelig å spille der som før.

Når det gjelder miljøet var det vel ihvertfall stort nok til at det kom 20+ på turneringene. Hvor mange av disse som evt kan ha mistet interessen vites ikke, men at Outland ikke lenger tar inn flere figurer etter at Fredrik sluttet gjør nok at det ikke lenger pleier å anses som fast knutepunkt for miljøet. Det er ihvertfall populært nok i Drammen, så burde være potensiale her i Oslo også.

Acidian
Holy Zealot

Post by Acidian » Mon Mar 10, 2014 7:29 pm

T-banen hadde stopp i kveld, så jeg fikk ikke kommet meg ned til Outland. Siden jeg ikke hadde avtalt med noen andre enn Mau så droppet jeg å ta taxi ned. Så da får det bli neste gang, og Adam får passe på dere alene i dag. :)
geira wrote:
Acidian wrote: Nå har det vært spilt mye FoW i butikken før med jevnlige turneringer, grunnen til at det stoppet opp er vel mye pga ombyggingen. Husker ihvertfall at vi hadde et slag søndagen før dere stengte 1. etg, men da kjelleren endelig åpnet var det nok mange som mente at støynivå og trengsel ikke gjorde det like bekvemmelig å spille der som før.

Når det gjelder miljøet var det vel ihvertfall stort nok til at det kom 20+ på turneringene. Hvor mange av disse som evt kan ha mistet interessen vites ikke, men at Outland ikke lenger tar inn flere figurer etter at Fredrik sluttet gjør nok at det ikke lenger pleier å anses som fast knutepunkt for miljøet. Det er ihvertfall populært nok i Drammen, så burde være potensiale her i Oslo også.
Vel det er ihverfal mulighet til å komme og spille FOW. Nå har vi jo 3 kvelder i uken med miniatyrer, og FOW er vel velkommen på alle tre. Så det er bare for folk å dra i gang noe faste spillinger i det. Vi kan også prøve å ordne noe noe turneringer i det, men vi sliter litt med at lørdager (den 'beste' turneringsdagen) er ofte bukket av alle andre spill som foregår.

Mau
Electromancer

Post by Mau » Mon Mar 17, 2014 12:56 pm

Blir det spel i kväll?

Okapi
Fennblade

Post by Okapi » Mon Mar 17, 2014 2:27 pm

Lurer litt på samme selv. Ble tap mot Raven Guard sist, så føler jeg trenger en seier nå, skjønt mot to Wraithknights og en Riptide kan det se vrient ut. ;)

Mau
Electromancer

Post by Mau » Mon Mar 17, 2014 2:35 pm

Okapi wrote:Lurer litt på samme selv. Ble tap mot Raven Guard sist, så føler jeg trenger en seier nå, skjønt mot to Wraithknights og en Riptide kan det se vrient ut. ;)
Vi har ju vår liga match att spela. Vi kunde kanske ta den förutsatt att det blir spel i afton.

Mau
Electromancer

Post by Mau » Mon Mar 17, 2014 4:44 pm

Mau wrote:
Okapi wrote:Lurer litt på samme selv. Ble tap mot Raven Guard sist, så føler jeg trenger en seier nå, skjønt mot to Wraithknights og en Riptide kan det se vrient ut. ;)
Vi har ju vår liga match att spela. Vi kunde kanske ta den förutsatt att det blir spel i afton.
Nehepp. Ser dåligt ut med besked. Då stannar vi hemma istället, så försöker vi nästa gång.

Acidian
Holy Zealot

Post by Acidian » Tue Mar 18, 2014 1:02 pm

Beklager, men ja det var spilling i går. Vi har dette hver mandag nå, og jeg sier i fra her hvis det skjer noe som gjør at det ikke blir.

Hvis det er meg du refererer til med en riptide og to wraith knights så er det ikke noe jeg pleier å spille. Jeg har kun gjort det en gang mot Adam, og da vant han. :)

Uansett så var vi 5 stykker i går, så det var bra oppmøte!

Mau
Electromancer

Post by Mau » Fri Mar 21, 2014 6:15 pm

Jag och Necron-kim skall försöka spela en liga-match 40k på måndag om allt går ihop.

/Mau

Okapi
Fennblade

Post by Okapi » Sun Mar 23, 2014 4:43 pm

Aye, ser ut til at det blir Necrons mot Blood Angels. Jeg kommer med ny liste, fant ut at jeg hadde noen modeller som ikke har sett så mye bruk i det siste, samt et par nyervervelser som må testes ut. ;)

Okapi
Fennblade

Post by Okapi » Sun Mar 30, 2014 11:12 am

Da har jeg fått avtalt et spill mot orken som rullet over alle i GW-ligaen nylig, blir interessant å se hvordan dette går. Gauss er jo kjekt, men fire Battlewagons can bli slitsomt. ;)

Coleslaw
Fennblade

Post by Coleslaw » Mon Apr 14, 2014 7:14 am

Vi et to som kommer og spiller infinity idag :-).
Playing INFINITY Tuesday evenings at STF, Ensjøveien 8. Join us!
Do you want a demo? Send me a message!

Okapi
Fennblade

Post by Okapi » Mon Apr 14, 2014 10:46 am

Jeg kommer med Necrons, grubler litt på å prøve ut Zahndrekh.

Post Reply

Return to “Outland - Kirkegata”