Terrengdag 16. mai og 23. mai!

Forum for Outlands butikk i Kirkegata

Moderator: Khephnes

Kaptajn Congoboy
Archangel

Re: Terrengdag 16. mai og 23. mai!

Post by Kaptajn Congoboy » Tue May 22, 2012 5:09 pm

Dæ høres gromt ut havard! Je tæk mæ non flere pensle tel grovarbe om je finn non!
-Kaptajnen

Kaptajn Congoboy
Archangel

Post by Kaptajn Congoboy » Wed May 23, 2012 8:11 am

Litt sykkeltrøbbel, så jeg er nok der nærmere 5 enn 4 denne gangen.
Om noen dukker opp før: mesteparten av terrengmekkeutstyret står på den vante plassen nede i kjelleren, de malte skinnene står på en plate satt opp over to stoler inn til venstre i hallen i kjelleren der Outland ser for seg at figurspill skal foregå om de får kjelleren opp og gå.
-Kaptajnen

Coleslaw
Fennblade

Post by Coleslaw » Wed May 23, 2012 12:12 pm

Jeg har all infinityterræng og kommer kring 5. Men det tar sin tid att bygge sammen bygningene , så det er dagens tema før meg...
Playing INFINITY Tuesday evenings at STF, Ensjøveien 8. Join us!
Do you want a demo? Send me a message!

Kaptajn Congoboy
Archangel

Post by Kaptajn Congoboy » Thu May 24, 2012 8:41 am

Topp innsats fra alle i går! Skinnene er ferdige og de ble kjempefine! Vi fikk også reparert og flikket litt på noen hills og impassable terrain som hadde flaket av litt maling. Det har også vist seg at Infinity-bygninene er en HEL del mer tidskrevende å bygge sammen enn først antatt :)

Takk til havard, Coleslaw, Kaboom!, fipplefuppleman, Templar, areriksaasendahl og våre to stramme gardister!
-Kaptajnen

Skumling
Gremlin

Post by Skumling » Thu May 24, 2012 10:29 am

Bynne å få mytti tærræng no ja, træng berre å få pusla de sammans. Satse på at oss får gjort de i nær fræmti. Trur fortsatt de hadd vært greit å få spilt de litt mer så oss veit litt mer om forskjellige utfall. Uansett, he fri fram te tirsdan no, så hadd vært arti om nånn he hatt ti te å spælt litt.

Hadd vært awesome om oss som e i infinity gjængen som kjæm no på onsdag hadd medbrakt miniatyra så oss he fått spilt litt, vært lite ta de enda :P
While courage, faith and the indomitable human spirit are all fine things, they are sadly nothing to superior numbers, firepower and positioning.

Skumling
Gremlin

Post by Skumling » Sun May 27, 2012 6:15 pm

Fikk spælt litt infinity på hyperions happening i hælga hær å fikk no ganske gode idea fra mulit-level brætte te havard. De vist sæ når æ spælt dær at undergrunnssysteme ittj berre e sykt fancy, men også vældi taktisk verdifult. De klart å få en av mine tre miniatyra in i en ganske praktisk stilling og sparke en ta motstanderan mine i baken.
Æ tænke me litt kor sinsykt bra de hadd vært om vi kunna laga nokka lignanes te Infinity bordet oss jobbe me. For eksæmpel: T-bane system? kunna laga en del rom kobla te de systeme som for eksæmpel strøm-generatora, lager, en setra.
Ka dokk tru?
While courage, faith and the indomitable human spirit are all fine things, they are sadly nothing to superior numbers, firepower and positioning.

Kaptajn Congoboy
Archangel

Post by Kaptajn Congoboy » Sun May 27, 2012 9:02 pm

Ja, det skal vi! Men først må vi samle District 5-husene, og der viser seg at de er blitt pakket feil: jeg har 2 1-paneler og 2 6-paneler og mangler 2 og 4-panelene...så vi må møtes og omfordele førstkommende onsdag....
-Kaptajnen

Coleslaw
Fennblade

Post by Coleslaw » Wed May 30, 2012 7:24 am

Jeg kommer med husen runt 18. Har med meg så jeg kan testspille litt Infinity også.
Playing INFINITY Tuesday evenings at STF, Ensjøveien 8. Join us!
Do you want a demo? Send me a message!

Post Reply

Return to “Outland - Kirkegata”