Warmachine/Hordes

Tromsø

Moderators:Maedil, Draco

Nemo
Holy Zealot
Re: Warmachine/Hordes

Post by Nemo » Wed Aug 03, 2011 4:19 pm

You are all very boring and I hate you. *nods most seriously, then pads off to unglue fingers from nose*

olddryasdust
Holy Zealot

Post by olddryasdust » Sat Aug 06, 2011 11:58 pm

Endelig i Irland og har kjopt alt for mye figurer, men har fremdeles alt for faa stotte deler... (og ingen tilgang til en tastatur med norsk bokstaver, beklager :-) Men DJ og en Seether skal snart bli montert, Og min Banes Quotient har okt en del (men ingen Tartarus :-(
Haper Dere har det bra :-)

olddryasdust
Holy Zealot

Post by olddryasdust » Tue Aug 30, 2011 3:09 pm

Oppdatering:
Har møntert bane thralls, mcthralls og necrosurgeon, og begynner å lure på om jeg skal til invasion til å få rumpen min ødelagt...

Skal sannsynligvis til Tromsø en onsdag hver måned med jobb fra oktober, men ser ut som spilledag har flyttet til tirsdag? :(

Er det mulig å spille litt warmahordes på onsdager?

Nemo
Holy Zealot

Post by Nemo » Tue Aug 30, 2011 10:58 pm

Burde da være mulig å få til det. Bare gi oss beskjed sånn litt i forveien, hvis ikke kan det bli ensomt. :)

Og så er det mulig du må drive opplæring, da vi ikke helt har kommet av bakken her enda. Mye skole, lite spill enda.

-K

olddryasdust
Holy Zealot

Post by olddryasdust » Wed Aug 31, 2011 7:59 am

Fløtt! Kan ta cygnar og cryx med meg og regner med at vi bare spiller battlebox eller 15-poeng de første få gangene...

Vil gi beskjed i forkant av min første besøk :)

Nemo
Holy Zealot

Post by Nemo » Sun Sep 11, 2011 9:21 pm

Da har jeg vært i Bodø og blitt kvitt siste visdomstann, samt funnet min bortkomne Primal Mk II regelbok. Tar med regelbok og noen miniatyrer på tirsdag, for å vise fram og ting, så får jeg se om noen har med dragemat. :)

-Kristian

olddryasdust
Holy Zealot

Post by olddryasdust » Mon Oct 24, 2011 11:28 am

Lurte på om det var en sted vi kunne bruke og om det var noen som var interessert i å spille litt warmahordes ønsdag denne uken? Skal være i området og tenkte å ta med cryx/cygnar/circle?

Draco
Fennblade

Post by Draco » Mon Oct 24, 2011 6:43 pm

Jeg er interessert i å spille litt (erfarings nivået mitt er at jeg har fått regelboka, men ikke lest noe i den enda…). Planlegger å starte med circle.
Vi kan treffes på Imladris (på campus i Breivika, ved AK/ SV-kantina).
Jeg har ikke mulighet før etter at jr har lagt seg, så jeg er på plass ca kl 1930.

D
Eventus stultorum magister

olddryasdust
Holy Zealot

Post by olddryasdust » Tue Oct 25, 2011 10:44 pm

Jeg skal prøve å være i riktig sted ca. kl. 1930! Skal ha med litt cryx, cygnar og circle :-)

Nemo
Holy Zealot

Post by Nemo » Sat Oct 29, 2011 4:40 pm

Takk til OldDryAsDust for en hyggelig innføring i Warmahordes. Var gøy!

Nå må jeg bare få tak i mer epoxy og få satt sammen battleboxen til Skorne, så kanskje Draco vil spille igjen. Carniveans spray var fryktelig effektiv... :D

-Kristian

olddryasdust
Holy Zealot

Post by olddryasdust » Wed Nov 02, 2011 5:13 pm

Det var gøy, og den spray er ganske skummel...
Dessverre, det ser ut som jeg skal ikke ha anledning til å komme på besøk i November, men skal være i Tromsø tre dager i begynnelsen av desember, så kunne kanskje spille litt mer (tirsdag 6. - torsdag 8. desember).

En kort gjennomgang av min Circle modeller i tilfelle at noen har lyst å bruke dem (håpentligvis jeg får tid å møntere dem før desember...):

Kaya the Wildborne
Kaya the Moonhunter & Laris
Grayle the Farstrider

Feral Warpwolf x 2
Warpwolf Stalker
Gorax
Argus x 2

Druids of Orboros
Wolves of Orboros (min) + UA
Shifting stones + UA

The Lord of the Feast

Håper dere klarer å spille litt i mellomtiden (for at jeg kan iallefalle bli sjalu!)

Nemo
Holy Zealot

Post by Nemo » Fri Nov 04, 2011 1:46 pm

Synd du ikke kan dukke opp i November. Desember skal vel gå, noe avhengig av eksamenstiming.

Har akkurat satt sammen starterboksene til Khador og Cygnar. Fikk meg et borr, så har testet ut pinning. Muchly usefulness.

Tenkte jeg skulle sette sammen dette Skorne startersettet også, men herregud her var det dårlig casta modeller! Er gap mellom bitene på flere millimeter. Grrrr! (Har sjekka nettet, og dette er visst standard for disse modellene. Mer grrrr!)

Så neste prosjekt blir vel "pin the wing on the Thagrosh", og muligens sammensetning av reinsdyrsridende mutant-alver.

-Kristian

Nemo
Holy Zealot

Post by Nemo » Fri Nov 04, 2011 6:09 pm

Jeg er en dvergehvafornoe?!

*bites da forum*

Nemo
Holy Zealot

Post by Nemo » Sun Nov 13, 2011 6:44 pm

Har nå utvidet min cygnar-samling (vel, når pakken dukker opp) med en Epic Nemo (heh) og tre stormsmiths.

-Kristian

olddryasdust
Holy Zealot

Post by olddryasdust » Thu Dec 01, 2011 10:48 am

Skal til Tromsø tirsdag - torsdag neste uke, hadde tenkt å komme opp på tur til Imladris onsdag om noen hadde lyst å spille litt?

Har primed alle warbeasts, men har ikke klart å møntere Circle infanteri enda... Jobber med å base Cryx, med varierende grad suksess :-) Og Tartarus har kommet til å leke med barna hans, endelig...

Post Reply

Return to “Imladris”