Terrengduk 4x6 ft til 70 kr på Jysk

Informasjon og diskusjon om Flames of War

Moderator: Illumini

geira
Fennblade

Terrengduk 4x6 ft til 70 kr på Jysk

Post by geira » Wed Feb 25, 2015 5:54 pm

Terreng er ofte et problem med å spille på steder hvor man ikke kan lagre ting eller kjører bil. Selv har jeg både Geo-Hex og Hexon, ingen av hvilke er særlig mobile. Det blir derfor til at jeg normalt satser på en matte + evt noen høyder i tillegg. Mine tre Geo-Hex-duker er fine, men ganske upraktiske siden de må rulles og ikke kan brettes uten en lengre sesjon med strykejern etterpå. Kjøpe derfor en Mat-O-Warmatte fra The Hobby Den i forrige uke, men den er om mulig enda stivere (selv om man dog slipper problemet med flocking som løsner).

Siden vi skulle spille denne uken ble jeg derfor litt desperat og begynte å se meg rundt i kåken etter alternativer som kunne brukes. Fant da et fleecepledd jeg hadde kjøpt på Jysk for et par år siden for en 70-lapp. Fargen er helt grei "burnt grass", og det tåler omtrent hva som helst av bretting uten å bli krøllete. Det er dog en smule elastisk, så det lønner seg å feste til bordet med slike dukholdere man pleier å selge i grillsesongen. Her er bilde fra gårsdagens spilling på Ares (BF&S) – dessverre noe mørkt pga elendig lys i RF-Kjelleren:

Image

Illumini
Thorn

Post by Illumini » Sat Feb 28, 2015 10:56 am

Veldig bra verdi for penga der, ser ut som hvilken som helst annen gressduk. Hvordan er størrelsen?
You're all a bunch of WAAC power-gaming rules lawyers. 'Tournament Gamers'? Might as well put "Hitler Youth" at the end of it.

You and your power-builds sicken me.

- This post brought to you by the Casual Gamer Mafia - Our way is the only way!

geira
Fennblade

Post by geira » Thu Apr 23, 2015 2:05 pm

130x180cm, altså ca 4 x 6 fot.

Post Reply

Return to “Flames of War”