OMSK presenterer: Kings of War Doubles (21/24)
Moderators:Asbjørn, William, Templar
Blir det pairing samme dag som turneringen?
KoW-boy
Facebook:Kings of War Norway
Nei, pairingen blir gjort "live" under innspillingen av en spesialepisode av podcasten Konger og Krigseverus wrote:Blir det pairing samme dag som turneringen?

Jeg minner om at til denne turneringen så blir deltakerne bedt om å sende inn armylistene på forhånd. Dette skyldes at vi skal spille inn en ekstraepisode av Kings of War-podcasten "Konger og Krig" hvor vi vil paire 1. runde av turneringen, samt gå raskt igjennom listene og presentere spillerne. I tillegg skriver vi ut to eksemplarer av hver liste - slik at dere kan låne bort ett eksemplar til motstanderne - så slipper dere å tenke på det.
Fristen for innsending er blitt endret så smått (oppdatert i regelpakken) og jeg trenger altså å ha dem innsendt innen kl 16 onsdag 26/10
Vennligst benytt kow2.easyarmy.com når dere komponerer listene, for så å lagre i pdf og sende per epost til info@the-surge.net
Fristen for innsending er blitt endret så smått (oppdatert i regelpakken) og jeg trenger altså å ha dem innsendt innen kl 16 onsdag 26/10

Vennligst benytt kow2.easyarmy.com når dere komponerer listene, for så å lagre i pdf og sende per epost til info@the-surge.net

Lister sendt inn! 

KoW-boy
Takker for det!severus wrote:Lister sendt inn!

En uke igjen til turnering, gleder meg! 

Jeg hiver meg på. Relativt uerfaren KoW spiller. Men går for en gøy og lærerik dag 

"Give a man fire, and he is warm for a day. Put the man on fire, and he is warm for the rest of his life!"
"Sanity is for weaklings!"
Tobias
"Sanity is for weaklings!"
Tobias
Utrolig kult Tobias!Archeron wrote:Jeg hiver meg på. Relativt uerfaren KoW spiller. Men går for en gøy og lærerik dag

Er det stemning for pizza til lunsj? Sjekk facebook-eventen for å vote i pollen:
https://www.facebook.com/events/336085870115851/
https://www.facebook.com/events/336085870115851/
-
- Stannis Brocker
Får ikke noe opp på det link, men jeg har et over 30 år gammelt prinsipp om aldri å si nei til pizza.
Notert!FluffyGoat wrote:Får ikke noe opp på det link, men jeg har et over 30 år gammelt prinsipp om aldri å si nei til pizza.

-
- Archangel
Er info om listeinnsending her på forumtråden også eller kun på Facebook eventen?
Frederick B
join Kings of War Norway (facebook)
Er det noe vits å spørre om man vil ha pizza?! Seff! 

"Rock is fine, Scissors are overpowered" - Paper
-
- Archangel
Det koster jo ekstra da Øyvind 

Frederick B
Husk at det er frist i morgen kl 16 å sende inn lister folkens! De jeg har mottatt fra har jeg markert i påmeldingsoversikten.