ETC 2019 Første uttak

Diskuter regler og andre ting rundt spillet The 9th Age

Moderators: zuhlmatul, Grayfox, Kalerith

Evisor
Stannis Brocker

ETC 2019 Første uttak

Post by Evisor » Tue Sep 18, 2018 11:00 am

Kapittel 1: Lagets grunnmur

Hei kjære 9th age fantaster.
Vi er nå godt i gang med vårt arbeid mot ETC 2019.
Den utvidede ETC gruppen består nå av over 20 individer og vi har fortsatt plass til flere.
Vi har opplevd rekordsifre i nyere tid på Invasions lagturnering.
Og håper på godt oppmøte også på turneringen i Oslo i November.
I tillegg er 4/5 plukket ut for å representere Norge i Paris i Desember.
Forhåpentligvis vil den siste melde seg snart.

Uttakgskomiteen i 9th age har i år valgt å ta ut en grunnstamme å bygge laget rundt til å begynne med.

Jeg, (Hans Andreas Blom) har tatt på meg oppgaven som Kaptein og Coach. Det er nytt for Norge å spille med non-playing coach, men vi ser på det som den mest effektive måten å styre laget på. Vi vil ikke lenger trenge at ting går gjennom flere ledd og spillerne kan fokusere på å spille.

Sigbjørn Eriksrud er tatt ut som vise kaptein og spiller på laget. Han har alltid levert solide resultat og har sjelden slumper. Som vise kaptein vil han ta del i både det praktiske og strategiske på selve turneringen.

Jørund Haugland er tatt ut som spiller på laget. Han leverte fantastiske resultater i ETC 2018 og ser ut til å kunne spille andre ting enn demoner. Vi satser på store siffer også i 2019.

På laget nå gjenstår det 6 plasser, hvorav en er tiltenkt en som ikke har spilt etc tidligere.

Vi håper å se så mange som mulig av dere som holder på med 9th age i Oslo 17-18 November. Informasjon vil bli publisert på 2d6 i løpet av uken.

Har du spørsmål eller kommentarer til turneringspill i 9th age?
Kontakt meg på forumet.

Mvh

Hans A Blom
Last edited by Evisor on Tue Sep 18, 2018 9:44 pm, edited 1 time in total.

Harakiri
Electromancer

Post by Harakiri » Tue Sep 18, 2018 11:37 am

weeeee. Green is the new black!

Kalerith
Juggernaut

Post by Kalerith » Tue Sep 18, 2018 3:03 pm

Gratulerer til de utvalgte. Vel fortjent.

Jørund med steinbra resultater.
Sigbjørn er alltid solid i sine kamper som sagt og var sammen med Hans viktige brikker i å sikre oss gode paringer jevnt over for alle de turneringene han styrte skuta som jeg deltok på.

Videre tror jeg at det å ha en NP caoch/kaptein er viktig og en overall bedre løsning enn den vi har hatt, selv om Kyrre/Sigbjørn begge har gjort gode jobber.
Karl-Erik Hansen
Tournament Organizer:

-Drums of War

- Winterfall

ETC- 2016.
Team Norge - Orcs & Goblins
Ny kanal for kamprapporter.
https://www.youtube.com/channel/UCvnfmG6pYRFChFyeuwApAJg

Ugrush
Thorn

Post by Ugrush » Wed Sep 19, 2018 7:59 am

Du oppsummerer våre tanker greit Kalle. Jeg synes ikke jeg hadde tid til noe særlig utover mine egne kamper i form av en kapteins rolle. At jeg fikk noe matforgiftning bidro sikkert ikke til at jeg hadde energi til overs, men usikker på om det hadde blitt noe bedre uten.
ETC 2016 - T9A Dwarven Holds
ETC 2018 - T9A Infernal Dwarfs - Kaptein
Kongsberg Tablewar

Post Reply

Return to “Generell diskusjon”