Heisann, Øyvind her, utrolig nok
Jeg var en ihuga WHFB entusiast, om enn en ikke spesielt god spiller, he, he. 8 ed ga en kortvarig boost i hobbygleden, men etter å ha funnet ut at det tar lengre tid å pakke opp, av bordet og ned alle modellene som trengs enn det tar å spille et passelig stort spill mistet jeg gløden. Datt også ut av forumet her. Malingen er mye av hobbyen for meg, men horde units er rett og slett kjedelig å male. Nok om det.
Abonnerer på unseenlerker (må ikke forveksles med Gard

) og der ble jeg introdusert for Malifaux. Hørtes spennende ut, så kjøpte bøker og en drøss modeller. Det har jeg ikke angret på; etter noen spill må jeg si det er ordentlig bra! Anbefales, og terskelen for oppstart er lav siden man kun trenger 4-6 modeller for å kunne spille.
Sorry, ble litt off topic.. Har tidligere sett litt på warmahordes, men avskrev spillet fordi det var mange modeller jeg ikke likte. Selv om Kaptajnen hadde vist frem noen superbra malejobber! Interessen har nå gradvis økt etter å ha lest litt mer om spillet, så tenker det kan bli et bra tillegg til Malifaux for litt variasjon. Har bestemt meg for en gjeng med menites og har bestilt en drøss med modeller og utstyr
Nå er det bare å vente på pakker i posten og sette igang! I mellomtiden får jeg male en Hasslefree ogre til WAMPs august konkurranse.
Fortsatt god sommer folkens!